Höylään jalkapohjassa olevaa syylää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thänk juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jeesus-teippi pelastaa, ihan oikeasti. Meillä flikalla oli syylä jalkapohjassa, pistettiin siihen jesse-teippiä, joka vaihdettiin parin päivän välein. Meni pari viikkoa, niin katosi.

Kyllä syylässä on juuret! Mulla oli isot syylät jalkapohjissa, siis sellaiset ulospäin tasapintaiset kuitenkin. Kokeilin jesarit sun muut poppaskonstit, ei lähtenyt. Ostin apteekista lopulta verruxxin geeliä, sitä syyliin ja laastarit päälle. Kun verrux oli kuollettanut osan syylästä, kaivoin ronskisti sen kuolleen solukon saksilla ja pinseteillä pois. Jouduin toistaman tämän käsittelyn aika monta kertaa, koska se syylä tosiaan oli SYVÄLLÄ! Välillä teki vähän kipeääkin, mutta oikeasti nautin niiden pirulaisten poistamisesta :D Sen huomaa kun syylä on juurineen poistunut, se on kuin kasvain ihossa, sellainen verkkomainen pirulainen. Nyt mulla on ihan sileät jalkapohjat eikä syylän syylää ollut vuosiin.. :) *kopkop*

On sillä juuret, sitä pitää "tappaa" niin kauan, että kuopassa ei näy enää mustia pisteitä. Ei riitä, että iho on tasainen, koska syylä on myös ihon sisällä: mun tytölle jäin ihan herneenkokoinen kolo siihen mistä syylä saatiin kokonaan pois, nyt siitä on yli vuosi aikaa, iho tasottui aika nopeasti ja syylää ei ole enää näkynyt =)

Syylässä on juuret, sellaiset mustat... voivat näkyä vain ihana pieninä pisteinäkin.
Jeesus teippiä suosittelen. Se estää syylää saamasta ilmaa, joten syylä "kuolee". Ihotautilääkärit ovat suositelleet tätä konstia ja itselläkin siitä hyvä kokemus.

Syylä kasvaa syvälle eli pinnan poisto höylällä ei riitä. Itse poistin syylän jalasta Verruxilla. Joka ilta tippa syylän päälle ja seuraavana kuolleen solukon poistaminen. Uusi tippa jne. Kesti pati kuukautta. Viimeiset kerrat tekivät oikeesti kipeetä. Lopulta se lähti sillai hups vaan pikku möykkynä pois.

Alkuperäinen kirjoittaja thänk juu;28504639:
Ja kun tosiaan sillä terällä saa syylän visuaalisesti katoamaan. Mikähän sen saa uusiutumaan?

Luulen että et ole kaivanut tarpeeksi syvältä... se tosiaan on "hups vaan", kun se syylän pohja lähtee. Se on sellainen möykky se viimeinen ripe mitä lähtee. Ja sen poistaminen kesti minullakin viikkokausia, tais siihen pari kuukautta mennä. Eli 6-8 krt verruxia ei riittänyt alkuunkaan.. ja tuo kaivaminen/höyläily pitää tehdä yhtä monesti.

Yhteistyössä