The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Anoppia käyty moikkaamassa :)

Karmee nälkä ku ei viittiny siellä syödä..no, kuhan saan lapset nukkuu niin tomaattia ja raejuustoa :p Hitto vaan kun ei ole fetaa : /

Mä söin kaks ruisleivän palaa ja nyt vielä minttu teetä hörpin. Makeanhammasta kyl kolotti mutta otin ruisleipää ni helpotti.En nyt niin hirveesti muutenkaan nameja syö ja nyt taas senkin vähän yritän lopettaa kokonaa.

kas kun siitä saattaa herkkähipiäisemmät kauhistua

ei oo nimittäin pikkulasten kateltavaa
mä olen kyl aika herkkä tollasille kuville mutta silti pitää aina yrittää kurkkia sormien läpi.

muistan kun Timpppa laitto aikoinaan jalastaan kuvia,sillonkin kattelin puolella silmällä.

Onks tota Timppaa täällä enää? vai onko eri nikillä?

Viimeksi muokattu:
Kyllä oli taas....naapuri,niin ihmeellinen.Ittu kun ei osaa suutaan avata kun toinen tervehtii.Yhessä vaiheessa ite jo lopetin tervetimisen kun ei takas sanonut mitään ja sitten se rupeskin tervehtii ja nyt sitten taas ei,kattoa toljotti vaa:headwall: No ei siinä mitään en mä jatkossa sano mitään ja jos ite tervehtii ni mulkkaan takas samal tavalla.
Onpaha muut naapurit ihan asiallisia tai siis ne joiden kanssa tervehditään,muutamaa ei tule tervehdittyä puolin eikä toisin. Mutta tää yks,on se kyllä outo.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä