mä muuten pääsen tänään saunaan eka kertaa kuuteen viikkoon...
6 viikkoa? Johan on menny aika hujahtaen, vastahan sä sen nilkkas nisksautit :Omä muuten pääsen tänään saunaan eka kertaa kuuteen viikkoon...
Hei,kiva juttu et jalka on parantunut ja sait kipsin pois.Kivempi kesäkin nyt edessänonni, kipsi on sahattu pois ja luu oli parantunut niin kuin pitääkin
nyt pitäs sitte opetella uudelleen kävelemään
ja vilukissa, kipsi ei haitannu astumista, piti vaan varoa ettei potkase sillä kipsillä vaimon kinttuja tai omaa tervettä jalkaa
kiitos kannustuksestaHei,kiva juttu et jalka on parantunut ja sait kipsin pois.Kivempi kesäkin nyt edessä
Tätä pitäis maistaaKismet-jäätelö on muuten ihan hyvää!
Ottaahan se aikansa mut ainakin sait hiostavan(?) kipsin kesäksi pois.kiitos kannustuksesta
saattaa mennä lähemmäs hirvenpyyntiaikaa enneku kävely on normaalia
ei se kipsi tuntunut hiostavalta mutta et todellakaan halua tietää miltä mun koipi näyttää nytOttaahan se aikansa mut ainakin sait hiostavan(?) kipsin kesäksi pois.
ööööh,rupesit yllyttää....haluisinko....joo haluan.laita kuvaaei se kipsi tuntunut hiostavalta mutta et todellakaan halua tietää miltä mun koipi näyttää nyt
no en kyllä laita, saisin varmaan banniaööööh,rupesit yllyttää....haluisinko....joo haluan.laita kuvaa
Mite jalan kuvasta vois saada bannia:Ono en kyllä laita, saisin varmaan bannia
nilkka o. turvoksissa ja kuiva nahka hilseilee miten sattuu
kas kun siitä saattaa herkkähipiäisemmät kauhistuaMite jalan kuvasta vois saada bannia:O
:flower:mä muuten pääsen tänään saunaan eka kertaa kuuteen viikkoon...
mäkin maistoin yks päiväKismet-jäätelö on muuten ihan hyvää!
mä olen kyl aika herkkä tollasille kuville mutta silti pitää aina yrittää kurkkia sormien läpi.kas kun siitä saattaa herkkähipiäisemmät kauhistua
ei oo nimittäin pikkulasten kateltavaa
kutitteliko jalkaa edes kipsin sisältäei se kipsi tuntunut hiostavalta mutta et todellakaan halua tietää miltä mun koipi näyttää nyt
eipä juurikutitteliko jalkaa edes kipsin sisältä
kukas muuten laittoi jalastaan kuvaa tuonne isolle puolelle joskus?kas kun siitä saattaa herkkähipiäisemmät kauhistua
ei oo nimittäin pikkulasten kateltavaa