Krista Siegfrids olisi saattanut pärjätä Euroviisuissa paljon paremmin ilman sitä naisten välistä suudelmaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minun mielipiteeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minun mielipiteeni

Vieras
laulunsa lopussa, vaikka se suudelma olisi ollut ns "vitsikin" eli kahden heteronaisen välinen suudelma, ei oikeasti kahden lesbon välinen suudelma. Varmasti monet maat jättivät Kristan ilman pisteitä, koska niissä maissa homo- ja lesboseksuaalisuus on yhä tabu. Vaikka elämmekin jo vuotta 2013, niin kaikki eivät homoutta ja lesboutta tule hyväksymään. Tuskin sellaista aikaa koskaan nähdään, että kaikki maailman ihmiset pääsevät eroon homofobiasta.

Olispas ollu mielenkiintoista tietää miten ne kansanäänestyksen tulokset jakautuivat, kun pisteethän koostui vain puoliksi niistä! Jos olis pelkästään niiden perusteella pisteet annettu, niin oliskohan tullut enemmän pisteitä Suomelle. Mun mielestä Kristan ja koko poppoon esitys lavalla oli loistava.

Mä ajattelin ihan samaa, hiton ahdasmieliset kakkiaiset.

Kopiotu yle.fi/euroviisut: "Suomen Krista Siegfrids ja Marry Me sijoittui sijalle 24 saaden pisteitä yhteensä 13. Suomi sai pisteitä Tanskalta (2), Ranskalta (3), Saksalta (1), San Marinolta (3) ja Israelilta (4)."

Eli tuossa on ne maat jotka antoivat Suomen kappaleelle pisteitä. Se tiedetään että Tanskassa homostelu on täysin normaalia, Saksassa asiaa kohtaan ollaan keskimääräisen suvaitsevaisia. Ranska katolilaisena maana kansa on varmaan kovin jakautunut mielipiteissään, San Marino ja Israel on sitten mysteeri että miksi sieltä tuli pisteitä?

Sama haaviston kanssa pressan vaaleissa. Meillä olisi se pressana jos kukaan ei olisi tiennyt sen miesystävästä, vaan ollut hiljaa sukupuolisesta suuntautumisesta.

Biisi ja esityshän oli sitä luokkaa ettei ihan lähivuosien aikana Suomi pysty moiseen,valloittava artisti,mieleenjäävä biisi ja upea show.

Se mikä osuus oli suukolla,onkin arvattavissa vain.

Mutta..masentaa tulevaisuus viisuissa,ei kovin hevillä Suomi tule pärjäämään enää.

Semifinaaleissa se oli äänestetty yhdeksänneksi,eli rimaa hipoen sieltäkin vain jatkoon vaikka esitys oli loistava.

[QUOTE="vieras";28498724]Tai sitten paremmalla biisillä?[/QUOTE]

Tämäkin ihan totta!

Biisi ja esityshän oli sitä luokkaa ettei ihan lähivuosien aikana Suomi pysty moiseen,valloittava artisti,mieleenjäävä biisi ja upea show.

Se mikä osuus oli suukolla,onkin arvattavissa vain.

Mutta..masentaa tulevaisuus viisuissa,ei kovin hevillä Suomi tule pärjäämään enää.

Semifinaaleissa se oli äänestetty yhdeksänneksi,eli rimaa hipoen sieltäkin vain jatkoon vaikka esitys oli loistava.

Ainoastaan hevillähän Suomi on pärjännyt.

[QUOTE="vieras";28498793]Ainoastaan hevillähän Suomi on pärjännyt.[/QUOTE]

Ja siinäkin tais iso syy olla uusi ja erilainen viisukappale. Erottu NIIN hyvin siitä muusta puurosta...

Yhteistyössä