:heart:Taijan alkaa itkemään,mies oli ostanu mulle uudet rintsikat..semmoiset sikakalliit
:heart:Taijan alkaa itkemään,mies oli ostanu mulle uudet rintsikat..semmoiset sikakalliit
Juu,mie oon taistellu näitten rintsikka-asioitten kans ties miten pitkään mut en oo kehdannu minnekään liiviliikkeeseen mennä ihan asiantuntijalla mittauttaa,lisäks miun makuun ne liivit on ihan liian kalliita,en raaskis ostaa. Tänään sit mies sanoi että mitataas nyt ja uhkas asioille lähtiessään että käy sit keskenään siel liikkeessä..en uskonu että se niin tekis vaan oli hemmetti käyny.Oliko kuitenkin sopivan kokoiset? Kiltti mies sulla.
Ei tuota kiinnosta shoppailu yhes, sitte jos mennäänkin niin kauhee kiire kokoajan. Yksin mieluumminSitten pitäisi naisen kanssa kahdestaan lähteä ostamaan ja mies lompakon kanssa
Mä voin tulla makutuomariksi ja katsomaan sopivan kokoiset. :xmas:Ei tuota kiinnosta shoppailu yhes, sitte jos mennäänkin niin kauhee kiire kokoajan. Yksin mieluummin
perskuta, kerkisit ensinMä voin tulla makutuomariksi ja katsomaan sopivan kokoiset. :xmas:
Ole sinä tuomarina ja mä valitsen sopivan kokoisen.perskuta, kerkisit ensin
mäkin olisin tahtonut
Teihin voi aina luottaaOle sinä tuomarina ja mä valitsen sopivan kokoisen.
Teihin voi aina luottaa
Voidaan me sinullekkin olla tuomareinaTeihin voi aina luottaa
olikohan paapalla unehtunu brillit kotio?Hmmmh...mitähän tuo yks pappa kaupassa meinas ku tuli mulle sanomaan että" onkos tuossa kaikki mitä on tarjolla" :snotty: katteli päästä varpaisiin ja hymyili, mitäkähän se meinas :snotty:
Käytöstavat oli ainakin unohtunutolikohan paapalla unehtunu brillit kotio?
Oi :heart:! Ihana mies sinulla! Oikein teki, pisteet hänelle! Tuollaisessa kohdassa ei pidä kitsastella ollenkaan, siinä voittavat molemmatTaijan alkaa itkemään,mies oli ostanu mulle uudet rintsikat..semmoiset sikakalliit
muistithan vaihtaa myös sytyttimen?Nonni, nyt on rautakauppa-asioinnit hoidettu ja ostin uuden loisteputkenkin vessaan. Ties montako kuukautta se ehti pitää mulle discotunnelmaa ennen kun viime viikolla sano sopimuksensa lopullisesti irti
Oi :heart:! Ihana mies sinulla! Oikein teki, pisteet hänelle! Tuollaisessa kohdassa ei pidä kitsastella ollenkaan, siinä voittavat molemmat
Nautit huomionosoituksesta kirjaimellisesti täysin rinnoin :kiss:!
ihan varmaan oot ansainnu :heart:
En vaan oo tottunut huomionosoituksiin (vaikka mies silloin tällöin saattaakin yllättää), en koe ansaitsevani mitään ylimääräistä, etenkään mitään kallista :ashamed:
Nyt! Nainen! *soosottelee*
En vaan oo tottunut huomionosoituksiin (vaikka mies silloin tällöin saattaakin yllättää), en koe ansaitsevani mitään ylimääräistä, etenkään mitään kallista :ashamed:
Tottahan toki.....................................muistithan vaihtaa myös sytyttimen?
Kyllä myö jo kateltiin ja kokeiltiin ne yhessä..mie niin tiiän, mitä teillä tapahtuu tänä iltana...*lallattelee ja hymistelee*....pukkaa privateshouta ....ihanaa :heart:
Aww, kiitos :kiss:ihan varmaan oot ansainnu :heart: