ennen aattelin että mun mielikuva ulkoisesta itsestäni johtuu äitiyden tuomista muutoksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jolie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jolie"

Vieras
rinnat on pienentynyt,ovat enään 1/3 osa entisestään(pitkät imetykset), vatsa arpinen ja tuo löysä nahka ei lähde näköjään kuin kirurgin veitsellä..oon siis hoikka kuitenkin. lisäksi oon vanhentunu naamastakin.

oon ajatellut että noi on ne syyt miksi tunnen itseni niin rumaksi,ei haluttavaksi. mutta just tajusin että vaikka saisin entisen vartaloni takaisin mulla olis tämä tunne silti.

tässä kohtaa lähin hakee oikeaa syytä ololleni ja sen on suhde mieheeni,se että hän on 2vuotta ollut seksuaalisesti haluton ja se on saanut mut tuntee näitä tunteita(lisäksi intohimon puute,se ettei oo koskaan sanonut kauniiksi tai haluttavaksi.se että ei oo puhunu mulle tunteistaan) siinä on syy mun mielikuvaan itsestäni..vaan mitenpä mä lähden korjaamaan tätä tunentta itsestäni toiseksi?

[QUOTE="Vieras";28495747]Uusi mies, uudet tissit ja löysä nahka pois.[/QUOTE]

no uutta miestä ei tosta vaan löydä, tissin ja nahan poisto maksaa(mulla jäis palkasti vuokran jälkeen 800e/kk, ei sil tissei osta). joka tapauksessa minä uskon että tämä huonommuuden tunne ei häviä sillä että ulkoiset asiat saattaa kuntoon..

vaikka olisin mis suomi,tuntisin itseni rumaksi..

[QUOTE="jolie";28495663] mitenpä mä lähden korjaamaan tätä tunentta itsestäni toiseksi?[/QUOTE]

Ensimmäiseksi minä kertoisin noista tunteista miehelle eli siitä miltä sinusta tuntuu kun hän torjuu tai on haluton.

Hyvä kuitenkin, että tajusit! Kaikki muistanevat Lolan silikonitissit?! Kukaan ei puhunut siitä miksi nainen, joka oli virallisesti valittu maailman 2. kauneimmaksi tarvitsee sillarit...

Itse saan hyvän fiiliksen urheilusta ja hyvinvoivasta kehosta. Toki myös parisuhteen tuomat edut ovat kiva lisä. Minun kehoni on pystynyt kasvattamaan pari alkiota vauvaksi ja ruokkimaan heitä! Olen kärsinyt lapsettomuudesta ja muista katsoneeni kateellisena raskausarpisia naisia uimahallissa. Jäljet ovat voitonmerkkejä!

Ensimmäiseksi minä kertoisin noista tunteista miehelle eli siitä miltä sinusta tuntuu kun hän torjuu tai on haluton.

no olen minä hänelle kertonut että torjunta tuntuu pahalta ja saa mut tuntee itteni entistä rumemmaksi(mutta en tajunnut sitä kuinka syvästi se itseasiassa on vaikuttanut,en varmaan ees ajattelis ulkonäkö asioita ilman tota jatkuvaa torjuntaa). Mit ä tekee mies? ei mitään,istuu vaiti. olen kyllä kertonut mitä tarvitsisin ja mitä tunnen ja miksi.. sillä vaan ei oo mitään merkitystä ilmeisesti

http://www.mode-b.com/clothing/swimwear/bikini/toscana-serpent-bikini.html

ennen mulla oli tuon kuvan kaltainen vartalo,mutta 3kertaa isommat tissit..

nyt on paino saman verran,tuon kokoiset tissit ja roikkuva nahka..seepra raidoilla!

tuntuu vaikeelta hyväksyy. mutta silti tuo muutos on oikeesti se pienin syy mun tuntemuksiin. mä vaan jotenkin luulen että vaikka vaihtaisin miestä.. en enään tulis uskomaan sitä että voisin olla haluttava.. äh

onkohan mistään terapiastakaan hyötyy?

Yhteistyössä