Minkä ikäiset teillä on oppinut ajaan ilman apupyöriä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5-vuotissyntymäpäivänään oppi poika, yhtäaikaa naapurin 5,5 v kaverinsa kanssa. Niillä tais olla pieni kilpailu siitä, kumpi oppii ekana. Poika tuli tohkeissaan vaatimaan, että apupyörät on heti otettava pois, hän oppii nyt ajamaan. Ja niin vain oppi, muutaman harjoittelun jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyvin pienenä;28494313:

No, on kyllä tosiaan ollut pieni. Meillä lapset ovat lähteneet kävelemään 1v 2kk iässä, joten ei olisi tullut mieleenkään edes kokeilla pyöräilyä tuossa iässä :) Taisivat potkutella Plaston mopolla takaperin.
 

Yhteistyössä