Lahjat päiväkotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja awessdrrdrdt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

awessdrrdrdt

Vieras
Hei, saisikos asiallisia vinkkejä päiväkotiin tädeille vietävistä lahjoista, meillä lapsi menee siis ensi syksynä eskariin (päiväkoti-ura loppuu..) ja nyt olisi mukava muistaa jotenkin? Tiedän että osa pitää tätä turhana jne. mutta mielelläni kuulisin mitä te, jotka meinaatte jotakin viedä, olette hankkineet? Rahaa lahjaan ei ole laittaa tolkuttomasti, koska ryhmässä neljä aikuista, alle 15e/hlö, kortit teemme itse. Kiitos!

Meillä opettaja ainakin tykkäs ja kiitteli vielä syksyllä.
Osta lautasliina ja servettipaketti ja pakkaa sellofaaniin. Jötain vallilan tai marimekon.
Varmaan tulee käytettyä ja hyödyllisiä.

Minä vien hienoa kahvia tai teetä, ostan jostain oikein kahviliikkeestä tummapaahtoista ja teenjuojille jotain hyvää teetä. Ei jää kaappiin pyörimään ja on jotain sellaista mitä heidän ei ehkä tule itse ostettua.

Mä oon suosinut Pentikiä. Sieltä esim servettejä + makusiirappeja.
Marimekolta huivit.
Amppelimansikka tai chili tms mikä vaan kasvi.
Yrttejä (useita) pakattuna sellofaaniin (tai sit joku ruukkusysteemi johon nuo yrtit).
Muumimuki.
Lahjakortti kahvilaan.

ite muistanut opettaja/hoitajia: amppelimansikalla, kesäkukka kauniissa ruukussa, kuukasimansikka ruukussa, kahvi ja siihen servetti juttu, kangaskassi (erikoisliikkeestä) ym... ja saman laisia itsekkin saanut kun olen pk.ssa töissä :)

mun pitäis viedä jotain kahdeksalle työntekijälle, tai oikeastaan yhdeksälle, koska haluaisin muistaa myös työllistettyä joka on ollut tärkeä aikuinen nuoremmalle. Eli hinta ei sais olla kovin paljon yli 5e... mission impossible...

toi leffalippu kuulostaa kivalta ja mie tykkäsin kun jouluna sain lipun uimahalliin :)
- vitosella saa vaikka kesäkukan: markareetan, sääkukan, pelargonian ym.. tai kuukausimansikan ja sipaiset sen sellofaaniin... tykkäisin

Minä kysyin tuolta pojalta, että mitä laitetaan päiväkodin tädeille, nyt kun hoito"ura" tenavalla loppuu eka luokalle menon myötä. Poika sanoi, että ostetaan kukkasia ja sydämenmuotoinen rasia suklaata. Ajattelin sitten poikaa totella.

Jouluksi laitettiin rocky road-suklaata niin, että kauniiseen lasiseen purkkiin sellofaaniin käärittyinä erilaisia "täytteitä" ja suklaata sekä ohje suklaan tekemiseen. Tykkäsivät.

Mä ajattelin pojan hoitajille päiväkotiin viedä kahvipaketin ja pari erilaista keksipakettia :)
Ei jää sitten kellään ne "ei niin mieluiset" lahjat ongelmaksi pyörimään.. Teetä varmaan vois kans laittaa, kaitpa isossa talossa joku juo teetä jos ei pojan omat hoitajat :)

mun pitäis viedä jotain kahdeksalle työntekijälle, tai oikeastaan yhdeksälle, koska haluaisin muistaa myös työllistettyä joka on ollut tärkeä aikuinen nuoremmalle. Eli hinta ei sais olla kovin paljon yli 5e... mission impossible...

Ei kai jokainen tarvitse henk.koht. lahjaa? Viet jotakin herkkuja kahvihuoneeseen kaikille yhteiseksi. Tai vaikka leivot jotain. Uppoaa varmasti.

Yhteistyössä