The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Auttaako sellänen lirputinlärpytin mitään? kai ne niistä väleistä pääsee...mä epäilen sellasta vähän. ja ne kärpäsjutu,ne missä sitä liimaa tai jotain on ni ne taas haisee ja houkuttelee sit kaikki otukset.
No ei se nyt kaikkia ötököitä saa poissa pysymään, mutta kyllä se auttaa. Meillä on mökillä semmonen ja ilman sitä ei vois kesäsin pitää ovea auki kun otukset ryntäis sisälle.

IhanaValo
Meijän tarttis askarrella jonkinlainen verkko-ovi kans..sen lisäks että ötökät pitäis saada pysymään ulkona, kissat sais pysyä sisällä :) Kämpässä on yks pikkuikkuna jossa on verkko, siitä pitäis hoitua koko tuuletus..on meil sit tuuletin mut se onkin saanu olla yötä päivää päällä viimekin kesänä lämpimimpinä aikoina.

kahvikirahvi
voihan sellasta tietysti kokeilla. toivottavasti niitä on sit sellasii nätimpii kun mukula muistaa ku oli sellanen valko-ruskee ja se oli ihan kauhee:D
Mulla onkin kelta-ruskea :D Mua ei paljon haittaa vaikkei se nätti oo, en omista muutenkaan sisustussilmää ja äitiyden myötä oon muuttunut sellaiseksi "käytännöllisyys on tärkeintä, ulkonäöstä viis"-tyypiksi.

kahvikirahvi
Meijän tarttis askarrella jonkinlainen verkko-ovi kans..sen lisäks että ötökät pitäis saada pysymään ulkona, kissat sais pysyä sisällä :) Kämpässä on yks pikkuikkuna jossa on verkko, siitä pitäis hoitua koko tuuletus..on meil sit tuuletin mut se onkin saanu olla yötä päivää päällä viimekin kesänä lämpimimpinä aikoina.
Meillä saa takapihan oven lukittua siitä kahvasta, et sen saa jätettyä rakoselleen eikä tuuli paisko eikä muksukaan karkaa. Kätsy.

ps kissavauvakuume.

mikään paras sanoja en ole mutta se riski on otettava joskus,ite olen ottanut ja joskus on kannattanut ja joskus ei mutta eihän sitä muuten tiedä jos ei uskalla. tosin nyt kun tässä ite ittekseen ollut ja saanut tosiaan "turpaansa" jonkun kerran niin sitä on tullut jotenkin varovaiseksi ja sitten jos tapaakin jonkun ehkä joskus niin voi olla että se sydämen kypärä ei päästäkkään läpi vaikka juuri silloin olisi syytä:)
tietysti täytyy se riski ottaa, eihän sitä muuten tiedä :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä