Minun viikkopäiväkirjani , aiheena läskistä hoikemmaksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28479989]Lukekaapa vaikkapa ravitsemustieteilijä Patrik Borgin neuvoja järkevään laihdutukseen.[/QUOTE]

Kiitos vinkistä :)

Paljon olen lukenut aiheesta vuosien varrella, joten voit antaa jo asian olla :)

AP

[QUOTE="vieras";28479996]Kiitos vinkistä :)

Paljon olen lukenut aiheesta vuosien varrella, joten voit antaa jo asian olla :)

AP[/QUOTE]

Niinhän ne kaikki väittää. Että kyllä mulla on tietoa tarpeeksi, niinpä vedänkin puoli vuotta pelkkää salaattia naamaan ja kyllähän sillä laihtuu. Mutta vuoden päästä ne kaikki on tullut takaisin ja vielä lisää päälle, koska erittäin harva jaksaa vetää loppuelämänsä pelkkää salaattia naamaan.

Patrik Borg on ollut mm. UKK-instituutin tutkijana ja työskentelee tätä nykyä Urheilulääkäriasemalla ja Syömishäiriökeskuksessa. Hänellä on oikeasti sitä tietoa, kannattaa tsekata ja miettiä kuulostaako järkevältä.

[QUOTE="vieras";28480011]Niinhän ne kaikki väittää. Että kyllä mulla on tietoa tarpeeksi, niinpä vedänkin puoli vuotta pelkkää salaattia naamaan ja kyllähän sillä laihtuu. Mutta vuoden päästä ne kaikki on tullut takaisin ja vielä lisää päälle, koska erittäin harva jaksaa vetää loppuelämänsä pelkkää salaattia naamaan.

Patrik Borg on ollut mm. UKK-instituutin tutkijana ja työskentelee tätä nykyä Urheilulääkäriasemalla ja Syömishäiriökeskuksessa. Hänellä on oikeasti sitä tietoa, kannattaa tsekata ja miettiä kuulostaako järkevältä.[/QUOTE]

Voi sinua ;)

Uskohan nyt että vastassa on ihminen joka on hyvinkin tietoinen asioista. :)

AP

5.päivä alkanut :)

Eilen meinasi nälkä kiusata illalla, keitin parsakaalia ja popsin sitä ja nälkä lähti pois :)

Mittailin tuota "pelastusrengasta" ja nyt 114cm vatsanympärys :) jee ! Paino oli tänään 115,9 cm, pikku hiljaa !!

Hyvää viikonloppua !!

AP

[QUOTE="vieras";28487591]Mun eka tavoitepysäkki on päästä alle 110 kilon :) ja siitä sitten alle 100 jne :)

AP[/QUOTE]

Ja onko seuraava tavoite sitten nousta sieltä takaisin 100 ja 110 ja seuraavaksi 120? Niin nimittäin tulee käymään tuollaisella laihdutuksella.

[QUOTE="jaana";28487857]meillähän on ihan samat tavoitteet ap. tsemppiä kovasti! jätetään höpöttäjät omaan arvoonsa.....!!!![/QUOTE]

Jeps :)

Mukavaa lauantaita ! :)

AP

[QUOTE="jaana";28488499]kiitos samoin :) hyvin meni vaikka toiset grillasi....minä join pirtelöni ja palalla kurkkua herkuttelin ;)[/QUOTE]

Kauan tän dieetin on tarkotus kestää?

Onko vaikeaa pelkästään noilla Nutrilett-tuotteilla olla, taisitte tosin myös kasviksia syödä..?
Eikö tule mitään mielitekoja, normaaliin ruokaan/herkkuihin?

Mitenhän tuossa sitten käy kun alatte syömään normaalia ruokaa, se minua huolettais. En tosin sais itteeni pysymään noin tiukalla ruokavaliolla muutenkaan, siitä nostan teille hattua.

täälä yks jonka pitäis alottaa laihdutus, rakas minusta on tullut pullukka.
2kk noussu 10kg paino, johtunee uudesta hormoniehkäisystä ota ja tiedä.

163/80,1kg (maaliskuussa 71,7kg)
tavoite olis 65kg!

Onko vaikeaa pelkästään noilla Nutrilett-tuotteilla olla, taisitte tosin myös kasviksia syödä..?
Eikö tule mitään mielitekoja, normaaliin ruokaan/herkkuihin?

Mitenhän tuossa sitten käy kun alatte syömään normaalia ruokaa, se minua huolettais. En tosin sais itteeni pysymään noin tiukalla ruokavaliolla muutenkaan, siitä nostan teille hattua.

Itse en ole herkkujen perään ollut juuri koskaan . Kasviksia kyllä syön lisäksi, kurkkua, tomaattia, parsakaalia, jne :)

Kun tulee siirtymä ns normiruokaan niin pikkuhiljaa pienillä annoksilla :) Paljon kasviksia ja lihaa/kanaa/kalaa jne :)

En nutraa ensimmäistä kertaa , joten tuttua juttua :)

Itsellä diagnosoitu aineenvaihduntahäiriö johon lääkitys ja tällä herätellään kroppaa monen vuoden "unen" jäljiltä :)

AP

Ei ole minusta vaikeaa olla nutriletilla, itsekuria se kyllä vaatii! Juurikin niinkuin ap sanoi, kevyellä ruokavaliolla jatkan. osa nutraus jatkuu varmaan tämän kuurin jälkeen. Nutrileteista suklaa ja vanilja ovat suosikkejani, vaikka en makeasta yleensä pidäkkään ja en muutenkaan syö mitään makeaa. kanakeitto on myös hyvää ja saa lämmintä syömistä siitä.
mainasitko ap olla kauan nutrileteilla?

itselleni en ole aikaa määritellyt, katson miten menee ja miten jatkan. ainakin nyt muutaman viikon olen, että saa hyvän alun tähän painonpudotukseen. liikuntakin maistuu ja olo on kevyempi jo nyt, vaikka alussa olenkin.

Yhteistyössä