Jännä, kun mieheni ei koe minun rajoittaneen häneltä mitään.
En tiedä miten itse asian näet...siis koetko, että teidän suhteessanne rajat ja säännöt on ns. keskivertosuhteen rajojen ja sääntöjen "tasoa", vai ei.
Näin ulkopuolisen silmin, se vähä mitä olen lukenut (jokusen kerran olen palstalla kertomaasi törmännyt) on saanut mulle aikaan sellaisen käsityksen, että teillä kuljetaan keskivertoa tiukempien sääntöjen mukaan.
Olikohan se eilen, kun oli joku bileketju, josta ilmeni, ettet pitäisi siitä, jos data bilettää ilman sinua tjtn. Tämä on mielestäni hyvin tiukkaa rajausta.
Eilen taisi olla myös joku "sopimuslapsi"-ketju, johon vastasit melko kärkkääseen tapaan ja siitä sai sellaisen kuvan, että loukkaantuisit ja jopa suuttuisit, jos tuollaista tultaisiin datan kohdalla ehdottelemaan.
Mielestäni tässä kohtaa tuo rajaus sinänsä on aivan ok (en mäkään antaisi miestäni hänen ex:älleen lapsentekoa varten lainaan, vaikkei lasta siis tehtäisikään seksiä harrastamalla) mutta mua moinen lähinnä naurattaisi ajatuksena, enkä siis osasisi ottaa asiaa ns. "pahana".
Ja onhan täällä aina välillä tullut esille se, että olet melko mustits miehestäsi. Mustasukkaisuus koetaan monella eri tapaa ja mun näkemykseni mukaan mustasukkaisuus on kyllä pääpiirteittäin pahasta. Jos omaan kumppaniinsa luottaa, ei mustasukkaisuutta mielestäni tarvita. Mä ainakin pidän sitä vain ja ainoastaan positiivisena, jos joku nainen katselisi miestäni "sillä silmällä". Se hivelisi varmasti mieheni itsetuntoa ja kyllähän tuota komistusta tosiaan katsella kelpaa...joten anti mennä vaan, jos siltä tuntuu. Minnekään se ukko ei kuitenkaan luotani lähde, vaikka sen perään kuinka katseltaisi. Joten miksi kokea tarvetta mustasukkaisuudelle?
Mutta tässä asiassa on ehdottomasti myös se toinen puoli.
Jos (ja kun) data ei koe bilettämisen "rajoittamista" rajoittamisena, niin eihän se silloin sitä ole. Jos data on itse asiasta aivan samaa mieltä, niin mä näen sen pelkästään positiivisena.
Aivan liian usein naiset tällä palstalla parkuvat sitä, että mies ryyppää missälie reissullaan, eli siinä suhteessa miehellä ja naisella on selvästi hyvin erilaiset käsitykset siitä, millaiset säännöt heidän välisessä suhteessaan on mm. noiden reissujen suhteen.
Nyt, kun toisensa ovat löytäneet pari, joilla on sama linjaus, vaikka se sitten keskivertoa tiukempi olisikini, niin eikö se ole vain ja ainoastaan hyvä asia?
Jos molemmat ovat mustiksia toisistaan, niin tällöinhän kumpikin sen mustasukkaisuuden ymmärtää ja hyväksyy. Joten se tuskin muodostuu ongelmaksi.
Jos kumpikaan en halua toisen bilettävän ilman toista, ei siitäkään ole ongelmaa muodostumassa.
Mun nähdäkseni vakka on löytänyt kantensa datan ja astron kohdalla ja se on tosiaan pelkästään positiivista.
Ei meillä suhteen ulkopuolisilla ole mitään sanomista siihen, että minkälaisessa suhteessa heidän tulisi elää. Jos heillä on suvotut säännöt joiden sisällä molemmat pysyvät, niin kaikkihan on enemmän, kuin hyvin. Riippumatta siitä, onko joku randomi palstalainen tuon suhteen säännöistä toista mieltä.