näis viisuis pitäs olla vaan ilosia ja meneviä biisejä,tulee ihan surkee olo myös siksi et jotkut on ihan shittiä mut myös siksi että jotenkin taas miettii et täällä sitä yksin...
:xmas:
Mä katson yhtä leffaa niin olen lähinnä vaan lukenut plussan juttuja.:xmas:
hyvä kun tulit,täällä niin tylsää.
mulla on levoton olo
juuh...näin kaupas erään *huokaus*Mä katson yhtä leffaa niin olen lähinnä vaan lukenut plussan juttuja.
Vai että levoton..
niin on :|juuh...näin kaupas erään *huokaus*
on tää kamalaa kun hormoonit hyrrää:snotty:
Hip!
Mä en edes huomannut. En tiedä. Olen tuijottanut telkkua.Hip!
Mitäs siel päin tapahtu, ku näytti olevan n. 1,5v muutama paloauto sillä suunnalla? Enkä oo utelias
:vampire:
No höööh. Olipa ukkonen, laimee. Aika hauska, ku ajo Lepuskiin päin, nii sinne pitkään tunneliin (olisko Lintuvaaran tms pää) ajaessa ei satanu vettä, mut ku tuli tunnelista ulos, avot, sellanen ryöpytys tuli vettä. Eipä juuri nähäny ajaa.Mä en edes huomannut. En tiedä. Olen tuijottanut telkkua.
joskus haluis elää jonkun hetken uudelleen ja mä tiedän minkä mä just nyt haluisin elää.kaupan vika sekinniin on :|
On muuten ihan kauheeta. Mulla oli eilen erityisen huono päivä ku iski sairaus ja hormoonit yhtäaikaa, kiva yrittää nukkua ku on ihan kuumeessa ja kiimassa :snotty:juuh...näin kaupas erään *huokaus*
Sun pitää alkaa katteleen itelles uros ja jälkikasvua tekemään, niin hormoonitkin tasaantuu hetkeksi.juuh...näin kaupas erään *huokaus*
kaksinkertainen tuska :hug:On muuten ihan kauheeta. Mulla oli eilen erityisen huono päivä ku iski sairaus ja hormoonit yhtäaikaa, kiva yrittää nukkua ku on ihan kuumeessa ja kiimassa :snotty:
juu juu, kaikkea ei tarvi jakaa palstalla
määhän kuljen silmät auki kokoajan mutta ei vaan lykästä:| mä luulen että mun suhde elämäni loppu siihen kun ero posahti.Sun pitää alkaa katteleen itelles uros ja jälkikasvua tekemään, niin hormoonitkin tasaantuu hetkeksi.
no höh :/määhän kuljen silmät auki kokoajan mutta ei vaan lykästä:| mä luulen että mun suhde elämäni loppu siihen kun ero posahti.
ainahan sitä seuraa löytää muttei mitään pysyvää vaan kyllä mä olen jo aikalailla yrittänyt totutella siihen että mun suhde elämäni oli ja meni jo. pianhan tässä rupee olee taas vuosipäiviä,niin yhessäolon kun eronkin..ei oo montaa päivää niiden välissä,vuosia kyllä.no höh :/
Niinpä :'(kaksinkertainen tuska :hug:
Ei piä heittää kirvestä kaivoon vielä!ainahan sitä seuraa löytää muttei mitään pysyvää vaan kyllä mä olen jo aikalailla yrittänyt totutella siihen että mun suhde elämäni oli ja meni jo. pianhan tässä rupee olee taas vuosipäiviä,niin yhessäolon kun eronkin..ei oo montaa päivää niiden välissä,vuosia kyllä.
Joo, hetkeksi vaan..Sun pitää alkaa katteleen itelles uros ja jälkikasvua tekemään, niin hormoonitkin tasaantuu hetkeksi.
jos saa "turpaansa" vähän väliä niin ei sitä enää jaksa. se yksi vei jalat alta ja kun ei sitten mennyt niin kuin ois toivonut niin...kyllä musta tulee se vanhapiika jonka jaloissa pyörii kasa kissoja. no ,sen verran pidän itteeni hyvänä naisena et olkoonkin itekehua niin mussa menettää kyllä hyvän muijanEi piä heittää kirvestä kaivoon vielä!
Tai oikeastaan koskaan; mullaki on ilmestyny yllättäen prospektia ja oon sentään sua paljon vanhempi ja myös paatunut vanhapiika. Enkä yritä retostella vaan olla kannustava :hug: