WAU!kaivoin paineilmakiväärin esille ja kokeilin vieläkö se pellaa
pelasi
Aika hiljasta taitaa olla nyt, ääneen mainitsemattomista syistä =)Päivää taas kerran:wave:
no eipä mitään,saapahan tehtyy kotitöitä. pesukone pyörii ruoka uunissa ja pitäs ruveta imuroimaan ja pyyhkii pölyjä.Aika hiljasta taitaa olla nyt, ääneen mainitsemattomista syistä =)
Sulle varmaan onkinFlirttailu on helppoa.
en mäkään kai osaa...mistä sen sitten tietää.mä vaan vilkasen ja katon silmiin jos lähietäisyydellä ja sit käännän pään pois ja hetken päästä taas mut en mä tiedä onko siitä mitään hyötyy. enkä mä tiedä osaanko nyt niin lukee miestenkää flirttii...kun musta tuntuu et miehet vaan aina katsoo ja se nyt voi tarkottaa mitä vaan.en mä tiedä edes miten miehet flirttaa:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28487711:en mäkään työkaverit naureskeli mulle viimeviikolla kun en mä huomaa tollasia selkeitä juttuja *hyvä minä*
te pääsette niin helpolla,kyllä tää ihan työstä käy yrittää flirtata ja sit taas lukea miestä et flirttaako se vai ei.onneks meidän ei tartte, toista se on noilla sinkuilla joilla pitää reenata lirttailua ja piettää tutkassa alvariinsa wirtaa päällä
on meilläkin omat vaikeutemme, siinä on oma hommasa että pysyy jonku kans välilöissä vuodesta toiseente pääsette niin helpolla,kyllä tää ihan työstä käy yrittää flirtata ja sit taas lukea miestä et flirttaako se vai ei.
niihän se vähän on.ite parisuhteessa olleena ja nyt kun sinkku niin kummasakin omat haastensa kyllä on.ei oo helppoa suhteessa eikä sinkkuna. mutta jos joskus vielä suhteessa niin ainakin on oppinut asioita joita ehkä välttää ettei mene sukat ristiin. ja onhan tässä yksinolleena oppinut itestääkin asioita.on meilläkin omat vaikeutemme, siinä on oma hommasa että pysyy jonku kans välilöissä vuodesta toiseen
Pirskatti kun mun tekis niin mieli terdelle muttei oo ketään kenen kans nyt menis! mä niin lähtisin sun kanssa,ei mikään yllätys varmaan tosin lonkun tai sidun ottasin.Mulla kolottais kaljahammasta, eilen ei jaksau ottaa kun pari. Kukas lähtis mun seuraks juomaan kaljaa?
Pah, mä pelasin peliä koneella..Aika hiljasta taitaa olla nyt, ääneen mainitsemattomista syistä =)
Mulla kolottais kaljahammasta, eilen ei jaksau ottaa kun pari. Kukas lähtis mun seuraks juomaan kaljaa?
mä tsihautan myöhemmin ehkä. nyt olen niin tyytyväinen kun sain tehtyy kunnon ruokaa vihdoinkin kun uuni käytössä.Ihan peruskotiruokaa ja salaattia sit jo esivalmistelin illan herkut,dippi vielä myöhemmin niin a`vot saa dipata kasviksiiTsih muuten, mojito lonkku
Rumassa vois poiketa.mä voisin kyllä tsihauttaa parit....
minne mentäis?
Tuu tuu niin mennään!!Pirskatti kun mun tekis niin mieli terdelle muttei oo ketään kenen kans nyt menis! mä niin lähtisin sun kanssa,ei mikään yllätys varmaan tosin lonkun tai sidun ottasin.
eiköhän lähetä, en oo tavannu säikkyä vaikkei se nyt erikoisen hyvältä näytäkkäänRumassa vois poiketa.