:D Käykö teille koskaan näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kesäisin olen niin tumma etten käytä mitään puutereita tms. mutta talvella vois hyvinkin käydä noin jos kiirellä mennään ja tulee sutastua liikaa:D

En usko ettäntoi vaalee tossa suun ympärillä on puuteria vaan ihan Mileyn omaa vaaleaa oikeaa ihoa. Ihan niinku se ois vaan pyyhkiny paperilla ton suun ympäryksen ja vahingossa pyyhkiny ton helvatun paksun ja tumman meikkikerroksen pois, jos on vaikka syönyt jotain sotkevaa.

[QUOTE="Mie";28487599]En usko ettäntoi vaalee tossa suun ympärillä on puuteria vaan ihan Mileyn omaa vaaleaa oikeaa ihoa. Ihan niinku se ois vaan pyyhkiny paperilla ton suun ympäryksen ja vahingossa pyyhkiny ton helvatun paksun ja tumman meikkikerroksen pois, jos on vaikka syönyt jotain sotkevaa.[/QUOTE]

Noin mäkin sen ajattelin.. Mut voi käydä myös puuterin kanssa noin :D harvemmin kylläkään vaalealla puuterilla

[QUOTE="Mie";28487599]En usko ettäntoi vaalee tossa suun ympärillä on puuteria vaan ihan Mileyn omaa vaaleaa oikeaa ihoa. Ihan niinku se ois vaan pyyhkiny paperilla ton suun ympäryksen ja vahingossa pyyhkiny ton helvatun paksun ja tumman meikkikerroksen pois, jos on vaikka syönyt jotain sotkevaa.[/QUOTE]

Tämä nyt on todennäköisempää siltäkin kannalta, että todennäkösesti se ei ole itse tuota meikkiänsä levittänyt vaan se on tehnyt ammattilainen, joka on varmasti vielä tarkistanut lopputuloksensa.

Kyseessä on valoa heijastava puuteri, joka ei luonnossa näy tuolla tavoin. Salamavalot ovat ikävästi tehneet tuon efektin. Luulisi kuitenkin ammattimeikkaajien jo tietävän tuollaisen puuterin "vaarat".

Liitä kuva.

meikki1_1705TL_503_vi.jpg

Ups, mikä meikkimoka, Miley Cyrus! | Viihde | Iltalehti.fi

:laugh:

Itelle joskus tullut vähän liikaa aurinkopuuteria, mutta autossa viimeistään oon huomannut :D

Yhteistyössä