riittää jos ei puhu kelleen mittäänRiittääkö jos on siisti töissä, vaikka kotona elää ku pellossa?
riittää jos ei puhu kelleen mittäänRiittääkö jos on siisti töissä, vaikka kotona elää ku pellossa?
Muihin ongelmiin en osaa sanoa mutta käsittääkseni kuolemattomia ampiaisia ei olePäivää!
saako valittaa? no valitan jokatapauksessa. täällä on kuuma,kauhee kynnys taas ruveta vaihtaa kevyempää päälle.hiukset on liian pitkät,en ole tottunut ja inhottaa. olin taas väärään aikaan väärässä paikassa tai no oikeessa mutta kuitenkin väärässä. pitäs siivotakin muttei jaksais ja mulla on taas amppari ikkunassa ja ikkuna kiinni:kieh: saakohan se happea siellä jostain raosta ja elää ikuisesti koska mä en uskalla avata ikkunaa.
ja kysymys jos rekkarilla ei saa tietoja niin onko sillon kyseessä joku salainen juttu että tiedot salaisia vai mitä häh?!
Onneks!Muihin ongelmiin en osaa sanoa mutta käsittääkseni kuolemattomia ampiaisia ei ole
taas joku ukkosen keli päällänsä,aurinko meni pilveen ja ilmasta tuli tosi raskas kun lakkas tuulemastakin. eikai sitä sais valittaa kun vihdoinkin on lämmintä:ashamed:Huoh, kuumuus jatkuu täälläkin..vaikkei tee ees mitään, eikä kukaan muu perheessä tunnu huomaavan sitä :snotty:eli se oon vaan mie joka on kuuma täällä
Jaa no googlasin jomitenkäs niitä leipäkrutonkeja tehään ite,paistetaan pannulla mutta tarviiko niihin lisätä jotain? haluis herkutella sellasilla illalla
En oo ikinä tehnyt kun ei meillä kukaan tykkää niistä.mitenkäs niitä leipäkrutonkeja tehään ite,paistetaan pannulla mutta tarviiko niihin lisätä jotain? haluis herkutella sellasilla illalla
wau
mäkin lähden kohta peliä katsoon ja syömäänIhmisiä istu terdellä mää haluun kans vaikka ihan limu kourassa sillä niin väliä.
niinpä, se on menoa nyt mullakinNönii, nysson menoo si, tunti enää!!!!
Hyvää matsii murmelit:kiss::heart:
Sama juttu. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28487687:mä taidan olla jotenkin hölmö, kun en huomaa jos joku on muhun ihastunut. En mä huomaa, että joku kattoo mua sillätavalla tai käyttäytyy mun seurassa kummallisesti. Onneksi muut huomaa tollaset jutut ja kertoo mulle.
*ihmeellisiä juttuja mäkin tänään mietin*
en mäkään työkaverit naureskeli mulle viimeviikolla kun en mä huomaa tollasia selkeitä juttuja *hyvä minä*Sama juttu. :hug:
Enkä osaa ees ite flirttailla mitenkään.
onneks meidän ei tartte, toista se on noilla sinkuilla joilla pitää reenata lirttailua ja piettää tutkassa alvariinsa wirtaa päälläSama juttu. :hug:
Enkä osaa ees ite flirttailla mitenkään.
Joo kyllä tää on ihan tuskaa. Onneksi aika on korjannu asian, että aika harvoin tarttee enää kenenkään yritteitä tulkitaonneks meidän ei tartte, toista se on noilla sinkuilla joilla pitää reenata lirttailua ja piettää tutkassa alvariinsa wirtaa päällä