Ette usko mitä mun mies teki!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipa77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:laugh: nam mikä tosi mies, sen silmille ei akat hypi, hän paskoo vaikka lipaston laatikkoon jos niikseen tulee. :heart:
Siivoa nyt kilttinä vaimona kakit pois ettei murua puklita aamulla, jos joutuu heräämään kakan tuoksuun.

Säälittävä alkoholisti, jos kaks päivää ryypänny ja nyt vasta pe-la, miten viitit kattoa tommosta.ehkä halusit hauskuuttaa mietä, mutta ite joskus juopon alun kans seurustellu ja kun tavat paheni, nakkasin pihalle enkä oo sen jälkeen juoppoja katellu, kertoo huonosta itsetunnosta, jos pitää tommosen kans olla, häpeäisin.

aikoinaan miespuolinen kaveri oli sammunut,sitten se heräs,pyörähti lattialla muutaman kerran ympäri,käveli kirjahyllyn luokse,veti housut kinttuun ja istahti siihen kirjahyllyn alatasolle ja kusi omaan reppuunsa :D

Minä kuskaisin laatikon makkariin miehen viereen, avaisin ikkunat muualta kuin sieltä ja lähtisin lapsen kanssa koko päiväksi pois. Soittaisin ehkä parin tunnin päästä miehelle, ettei nuku koko päivää.

Ällöttävää. En osaa kuvitella omaa miestäni tekemässä tuollaisia. Jos tuollainen meillä joskus olisi sattunut, niin valitettavasti se olisi varmaan ollut mun tekosia :(

Mä en siivoaisi. Melkoista sissihenkeä vaati joskus sietää yö samassa kämpässä sammuneen miehen ja yrjölammikon kanssa (ei onneksi lapsia silloin) mutta en siivonnut. Aamulla miestä odotti armeijakuri ja siivousvehkeet, tuumaakaan en antanut armoa vaikka sillä oli hirveä olo niissä siivoushommissa. Vaan eipä ole toista kertaa tuotakaan tehnyt, aikaa on sentään kulunut kymmenisen vuotta tuostakin.

En edes harkitsisi moisen siivoamista. Ja kuka ihan oikeasti antaa miehen nukkua, eikä kisko sitä korvasta siivoamaan sotkua välittömästi!!!

Mä olisin hyvin pitkään hyvin vittuuntunut koko mieheen. Ällöttävä.

Tästäkin ketjusta taas näkee että tällä palstalla riittää vedätettäviä ämmiä jotka uskovat vaikka hammaskeijuun jos joku siitä aloituksen tekee. ÄO:t tällä porukalla löytyy taatusti saappaanpohjista.

Tästäkin ketjusta taas näkee että tällä palstalla riittää vedätettäviä ämmiä jotka uskovat vaikka hammaskeijuun jos joku siitä aloituksen tekee. ÄO:t tällä porukalla löytyy taatusti saappaanpohjista.

Tää on jotenkin aina niin raikas asenne! Kaikki mitä täällä kirjoitetaan, on väistämättä paskaa (laatikossa), koska kuulostaa niin hullulta/idioottimaiselta. Ja kaikki kommentoijat ovat tosissaan, toki. Sulla on varmasti vahva olo koko päivän.

:laugh:

Näistä vastauksista näkee, että jotkut ihmiset ovat eläneet pumpulissa koko elämänsä. Vastaavan kokeneena, miksi pitäisin aloitusta provona?

Mun ex oli ihan alkkis alkkis ja se lähti sitten kyllä aikanaan, nykyinen mies ei juo ollenkaan. Osittain kuitenkin ostan, että tuon kaltainen tempaus ei nyt täyttä alkoholismia vaadi eli en rupea huutelemaan heti, että jätä se sika.

Mutta viiminen kerta kyllä olisi. Vastaisuudessa saisi mennä vaikka hotelliin yöksi, jos haluaa juoda.

Oletko koskaan kuullut Gaussin käyrästä ja painottuneista otoksista? Tämä on kyllä kiinnostavin mahdollinen moralismin laji, jossa naisia vaaditaan olemaan viisaita ja kauniita ja tietysti vielä vastuussa miesten ja lasten teoista jo etukäteen. Tai sitten tämä käänteinen versio, jossa riekutaan kun on havaittu, etteivät ne olekaan.

Et siivoa. Suljet oven takanasi ja lähdet lasten kanssa johonkin kyläreissulle tms. Ilmoitat miehelle, että tulet takaisin vasta, kun kämppä on puunattu, eikä enää haise.

Mä oikeasti lähtisin tuossa tilanteessa esimerkiksi vanhempieni luokse yökyläilemään.

Kyllä tällasta ihan tosiaan sattuu. Perhepiirissä on idiootti, alkoholisti, itserakas mies, joka oli kotiin yöllä tullessa paskonut ja oksentanut ja kuseskellut ympäri asuntoa. Akkahan sen tais siivota, ja äijä jatkaa menojaan miten sattuu. Mut alkoholisteja ne on molemmat, äijällä vaan parempi oikeus siihen ryyppämiseen...

Yhteistyössä