Eiks toi oo aika yleistä,paremmin se uni sen jälkeen maittaamä nukahan aina heti ja nukun makeasti noin viiteen, silloin käyn hereillä mutta nukahdan helposti uudestaan
oikein erityisen hyvin nukun jos oon saanu...
Eiks toi oo aika yleistä,paremmin se uni sen jälkeen maittaamä nukahan aina heti ja nukun makeasti noin viiteen, silloin käyn hereillä mutta nukahdan helposti uudestaan
oikein erityisen hyvin nukun jos oon saanu...
millanen tietynlainen?Tervehdys, tietynlaista sairaslomapäivää vietelty....
Oli eilen sen verran henkisesti raskasta eilen, että oli pakko tuulettaa päätä tänään vapaapäivällä.millanen tietynlainen?
No helpottiko edes?Oli eilen sen verran henkisesti raskasta eilen, että oli pakko tuulettaa päätä tänään vapaapäivällä.
Vähäsen. Ehkä.No helpottiko edes?
:hug:
tännekin voisi tullaApua apua ukkonen jyrähti!!!
Muoks .ja nyt jo iski kunnon salamaa. Mä pelkään!
Nyt täällä sataa vaan vettä ja on pimeetä ja ihan vaan sillon tällön salama ja jyräys,toivottavasti pahin meni jo.Mä en tykkää yhtään vaikka hyvähän se on et ilma keventyy tän jälkeen.tännekin voisi tulla
:stick:ostin tänään sitarista kickerssejä ja mini aakkosia
Aina tuol tulee kesäisin käytyä useamman kertaa kun on niin kiva paikka, vähän niinkuin jossain etelässä ei onneks oo kauheen pitkä matka sinne, joku 10kilsaase Naantali on tosiaan viihtysä paikka, olin nuorramiessä pari kesää turggunssessa ja tuli sieltä pitäen sillon tällön pistäännyttyä
Moikka :wave:hello :wave: