mä nukahan aina heti ja nukun makeasti noin viiteen, silloin käyn hereillä mutta nukahdan helposti uudestaan
oikein erityisen hyvin nukun jos oon saanu...
:OVittu mikä jätkä.. Turpaan pitäis vetää.
Mies masturboi bussissa siemensyöksy naisen hiuksiin Stara
mäkin nukahdan suht helposti ja nopeasti, aina oikeastaan pärjännyt "pienillä" unilla, 6-7hmä nukahan aina heti ja nukun makeasti noin viiteen, silloin käyn hereillä mutta nukahdan helposti uudestaan
:hug:Ou jee, sain töistä yrkkätaudin. Se siitä Tukholmanristeilystä, kun pitää jäädä kotiin hengaamaan ämpärin kans : /
No niinpä. Taitaa olla noroa ku on nii helvetin huono olo...:hug:
kyllä sekin tauti nyt ajan valitsi : /
: /No niinpä. Taitaa olla noroa ku on nii helvetin huono olo...
*halii hazmat-puku päällä*
No jospa tää ei olis kuolemaksi. Taidan mennä sänkyyn välillä, jos vaik sais unta. Ku valvoin koko yön |O
ei se kuolemaksi ole vaikka inhottavaa onkinNo jospa tää ei olis kuolemaksi. Taidan mennä sänkyyn välillä, jos vaik sais unta. Ku valvoin koko yön |O
oi :heart:Me käveltiin pp.n kanssa lähikauppaan kun rattaat on mp.n autossa. Hyvin suju kävely, ja kaupassa pp hurmas monta mummoa kun työnnellessään niitä pikkukärryjä
Tuskinpa. Kyllä se nytkin vähän huusi kun estin kärryjen kulun jalallani siksi aikaa kun maksoin ja pakkasin ostoksetoi :heart:
ja sit kun seuraavan kerran laitat rattaisiin tulee huuto
joo, tuskinpa mutta kyllä joskus myöhemmin voi vähän hanttiin laittaa kun "joutuukin " rattaisiinTuskinpa. Kyllä se nytkin vähän huusi kun estin kärryjen kulun jalallani siksi aikaa kun maksoin ja pakkasin ostokset
eikö tule selkä kipeäksine pikkukärryt on munkin lempparit
No se oli jo lähössä juoksemaan kärryn kanssa kauppaa ympäri, ties mitä niistä olis löyty paluumatkalla kun kauheen mielellään se olis kaikkea lapannu kyytiinjoo, tuskinpa mutta kyllä joskus myöhemmin voi vähän hanttiin laittaa kun "joutuukin " rattaisiin
tietty ihmetteli mitä äiti jarruttelee
olis ollut kiva nähdä mitä kärryyn laittaisNo se oli jo lähössä juoksemaan kärryn kanssa kauppaa ympäri, ties mitä niistä olis löyty paluumatkalla kun kauheen mielellään se olis kaikkea lapannu kyytiin
Yleensä se on kyllä rauhallinen eikä turhia kiukuttele, eikä se oo julkisilla paikoilla tainnu montaakaan raivaria saada kun on aina niin kauheesti kattelemista. Paitsi kerran bussissa viime kesänä, oli pitkät parikymmentä minuuttia. Mutta en usko että se vielä alkaa rattaita vastaan protestoimaan.
Niinpä, mutta en taida kehdata enkä kyllä ala ostamaankaan mitä sattuu pp hyllystä haluamaan, se kun voi olla mitä tahansa Osottelin sille hyllyiltä tavaroita mitä sai kärryyn nostaaolis ollut kiva nähdä mitä kärryyn laittais
ei tietenkäänNiinpä, mutta en taida kehdata enkä kyllä ala ostamaankaan mitä sattuu pp hyllystä haluamaan, se kun voi olla mitä tahansa Osottelin sille hyllyiltä tavaroita mitä sai kärryyn nostaa
Mä vähän kaipailin:xmas:huomenta :flower:
ootteko olleet kiltisti kun en ollut illalla teille jöötä pitämässä?