Heräsin 5.00 aikaan eikä mulla ole mitään pakollista syytä herätä.huomenta =)
heräsin 06 ja haukotuttaa...
herätys olis ollut joka tapauksessa 6.30
joskus sitä vaan herää aikaisin eikä sitten saa enää unta vaikka haluaisHeräsin 5.00 aikaan eikä mulla ole mitään pakollista syytä herätä.
Mulla ei ole sitä ongelmaa. Menin uudestaan nukkumaan kun alkoi väsyttää. :xmas:joskus sitä vaan herää aikaisin eikä sitten saa enää unta vaikka haluais
Mä nukuin ja sitten keskiyön aikaan tulin koneelle.huomenta :flower:
ootteko olleet kiltisti kun en ollut illalla teille jöötä pitämässä?
mä harvemmin sit enää saan untaMulla ei ole sitä ongelmaa. Menin uudestaan nukkumaan kun alkoi väsyttää. :xmas:
tietystihuomenta :flower:
ootteko olleet kiltisti kun en ollut illalla teille jöötä pitämässä?
Tää on ärsyttävää..miulle on muutenkin vaikeaa nukahtaa, silloinkin jos oon kesken unien herännyt ja yritän saada unen päästä uudelleen kiinni.joskus sitä vaan herää aikaisin eikä sitten saa enää unta vaikka haluais
harjoitus tekee mestarinHmm, mietin tässä hakisko kuopuksen pyörällä hoidosta jo aiemmin kun turhan panttina muuten vaan istun kotona ja mies yövuoron jälkeen nukkuu, haku ois oikeesti vasta puol 3 eli välipalan jälkeen. Voisin ilmottaa että tulen jo klo 12...mut pelkään vähän tuota pyörällä ajoa, vaikka se hullulta voi kuulostaakin.
Mä saan unta koska olen aina väsynyt. Nytkin väsyttää mutta ei niin paljon että voisin nukkua. Mutta päähän ja niskaan koskee.mä harvemmin sit enää saan unta
Ilmottelin tuossa päiväkodille että oon tulossa puolilta päivin hakemaan, eli on sit mentävä jollain.harjoitus tekee mestarin