K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaatii varmaan "muutamat" syömättömät kerrat ennenkuin toimiija lapsi tajuaa et se ruoka lähtee pois jos ei kerkiä syömään.
eikös hampaat pitäis pestä juurikin ENNEN syömistä
Mä oon kuullut, että happohyökkäys pehmentäis hammaskiillettä ja sen vuoksi pitäis pestä aina ennen syömistä
Oman lapseni kanssa päivä toisensa jälkeen on samanlaista jankutusta: pese kädet ("enpäs!!"), vedä vessa ("höh, tyhmää!"), pyyhi kädet paperiin äläkä paitaan (*ärinää*), kävele (*juoksee/hyppii/ryömii*)...ihan samaa hoetaan jatkuvasti eikä mikään mene pysyvästi päähän, lapsella ikää 6 vuotta. Jossain vaiheessa tulee raja vastaan ja silloin tapahtuu samankaltaisia ylilyöntejä kuin mitä ap:lla. Viimeksi lakaisin lattiaa harjalla kun lapsi soitti suutaan vieressä eikä lopettanut vaikka käskin, joten tökkäsin tätä harjaosalla suuhun.
mäki repesin, vaikkei tietenkään 'hauskaa' ole.. Pakko kommentoida tohon syömähommaan, kun kuullosti ruokakello ensin ihan hullunhommalta mun korvaan, että vois toimia meilläkin.. 3,5-vuotiaan ruokailu on sitä että KYSELEE multa koko ajan jotakin asioita, siis ihan koko ajan, itelläki ruoka jäähtyy kun en ehi syödä ku pitää vastata koko ajan. loppujen lopuksi ku oon kehottanu syömään jo monta kertaa nii karjasen että hilijaa nyt syödään ja kyselet myöhemmin :OEi varmaan oli saanut, mutta repesin![]()
mäki repesin, vaikkei tietenkään 'hauskaa' ole.. Pakko kommentoida tohon syömähommaan, kun kuullosti ruokakello ensin ihan hullunhommalta mun korvaan, että vois toimia meilläkin.. 3,5-vuotiaan ruokailu on sitä että KYSELEE multa koko ajan jotakin asioita, siis ihan koko ajan, itelläki ruoka jäähtyy kun en ehi syödä ku pitää vastata koko ajan. loppujen lopuksi ku oon kehottanu syömään jo monta kertaa nii karjasen että hilijaa nyt syödään ja kyselet myöhemmin :O
Kuulostaa NIIN tutulta, "mee suihkuun" -joo... "Mene jo sinne suihkuun" - no mä oon kokoajan menossa. 10min myöhemmin sama rumba jatkuu.
Eikä opi mitään, vaikka monet kerrat olen passittanut pojan nukkumaan ilman suihkua ja tuntia aiemmin kuin normaalisti. Kismittää varmaan ihan hirveästi et veli saa valvoa pidempään, mut silti seuraavalla kerralla saattaa olla sama juttu.
Ei opi, ei sitte millään...
Mä oon kuullut, että happohyökkäys pehmentäis hammaskiillettä ja sen vuoksi pitäis pestä aina ennen syömistä