kahvikirahvi
Senkin salakuvaaja :snotty:Kaffekirahvi sukeltaa
Senkin salakuvaaja :snotty:Kaffekirahvi sukeltaa
Miks?Pakko jaksaa valvoa puoleen yöhön,pakko jaksaa valvoa puoleen yöhön,pakko jaksaa valvoa puoleen yöhön......
muut kattoo lätkää mä katon euroviisujaMiks?
Mie meinasin että sanon teille jo hyvät yöt ja siirryn tuonne sängyn puolelle seuraamaan peliä hetkeks..kuka sieltä tulee Suomea vastaan :wave::kiss:
A hitto nekin viisut on..no, katon sen finaalin sit. Eikai se oo nyt, vaan joku karsinta??:Omuut kattoo lätkää mä katon euroviisuja
ei oo finaali mut selvii pääseekö krista finaaliin ja jos ei pääse ni pakko siksi katsoa tämä karsinta missä esiintyy et näkee sen edes esiintyvän kisoissa.A hitto nekin viisut on..no, katon sen finaalin sit. Eikai se oo nyt, vaan joku karsinta??:O
kanada tai ruotsi, juuri pelaavatMiks?
Mie meinasin että sanon teille jo hyvät yöt ja siirryn tuonne sängyn puolelle seuraamaan peliä hetkeks..kuka sieltä tulee Suomea vastaan :wave::kiss:
mä olen ollut viikonlopusta asti ihan kuitti ja nukkunut joka päivä päikkäreitä mut tänää en nukkunut,viime yönä nukuin niin hyvin,osin kai migreenilääkkeen vuoksi kun se vie tajun kankaalle tänää menee valvomiseks ja herätys 5jälkeen mut onneks on viikonloppu tulossa ni saa nukkua...ellei mene valvomiseks. ärsyttää tää valoisuus enkä taida saada niitä pimentävii hankittua....johan se pian alkaa taas pimenee, juhannuksen jälkeen.Blaah. Tarttiskohan harkita kohta sänkyyn.. Ei huvittais kun kello on noin vähän mut alkaa vaatimaan veronsa toi aikasin herääminen.
Onneks on alkupäässä et jos tulee väsy niin ei haittaa vaikka nukahtais.krista laulaa jo viidentenä
niinpäOnneks on alkupäässä et jos tulee väsy niin ei haittaa vaikka nukahtais.
Kuin nii?Lätkästä puheenollen (ihan pikkuisen sivuten vaan) mikä siinä Nurmisessa oikeen viehättää?:snotty:
ei mua ainakaan mikäänLätkästä puheenollen (ihan pikkuisen sivuten vaan) mikä siinä Nurmisessa oikeen viehättää?:snotty:
Noku..se vaan vaikuttaa semmoiselta suomalaiselta perusjörriltä *tyks*Kuin nii?
Okei. En oo kattelluNoku..se vaan vaikuttaa semmoiselta suomalaiselta perusjörriltä *tyks*
:snotty: