Kenelläkään tatuointia nilkassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "auts"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"auts"

Vieras
Onko teistä kukaan ottanut tatuointia nilkkaan?
Menikö nilkka kipeäksi tms. tatuoinnin oton jälkeen?
Milloin pystyi/sai käydä lenkillä (siis kävelylenkillä)?
Sattuiko?
Jos laittaa puudutusvoidetta voiko se vaikuttaa tatuoinnin ulkonäköön?
Puuttuuko vain ihon pinta (tatuoinnin jälkeen pitäis välittömästi ajaa autolla)?

Mulla on jalkapöydässä ja otettu ilman mitään puudutuksia. Ei tullut niin kipeäksi, että olisi kävelyyn vaikuttanut, iho vähän puutui siitä tatuoimisesta. Kävelin muutaman kilometrin matkan kotiin eikä ongelmia. Hikoiluahan kannattaa välttää pari ekaa päivää ja saunaakin jonkun aikaa uuden tatuoinnin ottamisen jälkeen. Lue tatuointiliikkeen hoito-ohjeet ja kysy tatuoialta jos emmityttää.

Mullon ja se tatuoinnin tekeminen sattu ihan per**leesti! Ei ollu jälkeenpäin kipeä, pystyi kävelemään normisti. Noi puudutusjutut on ihan höpöhöpöjuttuj, ne mitää auta. Kyllä nyt sen verran kipua pitää kestää jos tatuoinni haluaa. Ja ne tosiaan on PINTApuudutusaineita, että todellakin voi autolla ajaa :D Eikä vaikuta tatuoinnin ulkonäköön.

Just eilen kävin uusinta värjäämässä nilkan tatuoinnin...on se inhottavinta kipua siinä kohdassa mitä olen koskaan kokenut!nimimerkillä: kahdesti synnyttänyt... Tatuoija sanoi muuten ettei kannata ison tatuoinnin jälkeen ajaa autoa,koska adrenaliini jyllää kivun takia niin kovasti että voi heikotus tulla vaikka yllättäen myöhässä.

suhteellisen iso tatuointi nilkassa. Itse teko sattui ja muutaman tunnin teon jälkeen kipu oli vieläkin pahempi, teki lähinnä mieli ottaa tekijää kurkusta kiinni kivun takia :D Mitään puuduttavia aineita ei käytetty. Jälkeenpäin ei ollut herkkä eikä kipeä. Käveleminen ei sattunut mutta pientä särkyä tuntu kun ns. andrenaliini katosi verestä.

On nilkassa tatuointi, tekeminen sen kaks h sattui aivan helvetisti. sen jälkeen meni joku 4-5h että kipu hellitti, mutta kyllä nyt autoa voi ajaa :D :D :D
Lenkille voit mennä vaikka heti :D

Kyllä tuo nilkan tatuointi sattui vähän enemmän kuin muut, varmaan koska on just luun päällä. Lähinnä sellasta epämiellyttävää pistelyä vaan kuitenkn. Ei rajoittanut normielämää mitenkään.

Mulla on uunituore tatuointi jalkapöydän ja jalkapohjan "välissä" sisäsyrjässä. Hoito-ohjeena viikko "sairaslomaa" eli ei kenkiä eikä sukkia jalkaan. Tottakai välillä on pakko esim. Kaupassa käydä mut kannattaa miettiä miten työt sujuu paranemis-ajan... Itse ottaminen sattui paljon, jälkeenpäin ei ollenkaan.

Molemmissa nilkoissa on kuvat ihan kehräsluun yläpuolella, ottaminen ei sattunut. Molempien kuvien ottamisen jälkeen käytin jonkun aikaa vain varrettomia sukkia ja matalareunaisia kenkiä jottei kuva hankautuisi turhaan.

Uusimmat

Yhteistyössä