Mikä teitä naisia vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja betamies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

betamies

Vieras
Syyte: Kihlattu hakkasi rajusti Viidakon tähtöstä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

"Syytteen mukaan mies pahoinpiteli Strömbergiä useaan otteeseen 1.-15. joulukuuta vuonna 2011 Närpiössä. Kihlattu oli lyönyt ja potkinut kumppaniaan niin rajusti, että Strömbergin vammat vaativat lääkärin hoitoa.

Joulukuun 22. päivänä mies pahoinpiteli Strömbergiä heidän yhteisessä kodissaan Kristiinankaupungissa. Hän löi ja potki avovaimoaan ja työnsi kumoon lattialle. Lattialla mies istui naisen päälle ja piti isokokoista keittiöveistä tämän kaulalla. Samalla hän esti kädellään Strömbergiä hengittämästä ja uhkasi tappaa tämän."

"Vuoden 2003 Miss Suomi pakeni väkivaltaista kihlattuaan turvakotiin. Sittemmin Strömberg ja mies ovat aloittaneet uudestaan seurustelun, mutta he eivät asu saman katon alla." !!!!!!!!

HALOO!!! Tässä on taas joku nk. alfauros hiukan kouluttanut naistaan ja vieläpä ilmeisellä menestyksellä, koskapa muija haluaa kaiken jälkeen vielä palata ukon turvalliseen kainaloon.

Mä just eilen luin hammaslääkärin odotushuoneessa vanhaa lehteä jossa oli tän missin haastattelu. Hän oli tuolloin just palannut yhteen ton miehen kanssa, ja siinä haastattelussa hän näköjään vähätteli tosi paljon tapahtunutta. Kertoili siinä että mies oli yhden kerran tönäissyt häntä, ja toisella kerralla kaatanut maahan ja sen jälkeen poistunut tilanteesta, mutta näköjäänhän tuota väkivaltaa on ollut paljon enemmänkin haastelauselman mukaan. Oi voi, toivottavasti mies tosiaan on ottanut opikseen niin kuin siinä vanhassa artikkelissa kehuttiin, olisi ikävää jos sama meno jatkuu edelleen.

[QUOTE="hanna";28478097]Oi voi, toivottavasti mies tosiaan on ottanut opikseen niin kuin siinä vanhassa artikkelissa kehuttiin, olisi ikävää jos sama meno jatkuu edelleen.[/QUOTE]

Palstatotuus nro 3: Kerran väkivaltainen mies on aina väkivaltainen mies.

[QUOTE="totuuden torvi";28478120]Palstatotuus nro 3: Kerran väkivaltainen mies on aina väkivaltainen mies.[/QUOTE]

Itseasiassa tuo pitäis oikeasti pitää jokaisen naisen mielessä, vähemmän esiintyis perheväkivaltaa kun naiset ei jatkuvasti antais miehille uusia mahdollisuuksia. Täällä palstalla itse näen enemmän sellaisia naisia, jotka sallii miehen kohtelevan itseään kuin tiskirättiä kuin sellaisia, joita mies arvostaa ja jos ei arvosta, niin heittävät miehen pihalle.

Itse en kattelis ensimmäisen lyönnin jälkeen päivääkään miestä enää, vaikka kulkis loppuelämän terapiassa.

[QUOTE="vieras";28478133]Itseasiassa tuo pitäis oikeasti pitää jokaisen naisen mielessä, vähemmän esiintyis perheväkivaltaa kun naiset ei jatkuvasti antais miehille uusia mahdollisuuksia. Täällä palstalla itse näen enemmän sellaisia naisia, jotka sallii miehen kohtelevan itseään kuin tiskirättiä kuin sellaisia, joita mies arvostaa ja jos ei arvosta, niin heittävät miehen pihalle.

Itse en kattelis ensimmäisen lyönnin jälkeen päivääkään miestä enää, vaikka kulkis loppuelämän terapiassa.[/QUOTE]

mä en kyllä muista yhtään ketjua jossa hyysätään akanhakkaajia

Muistaakseni tuo missi kertoi jossain haastattelussa, että mies on katunut tekojaan ja hakenut apua. Tosin jos mut ois uhattu tappaa, ja itseasiassa näin kävikin, niin anteeks voin antaa, mutten koskaan unohtaa. En tajua, miten sellaista miestä voisi vielä kunnioittaa saati sitten luottaa häneen. Rakkaus varmaan kestäisikin, mutta riittääkö se? Mun kohdalla ei ainakaan riittänyt, mutta tosin ei mun ex hakenut apua, vaikka joskus sanoikin, että pelottaa jopa itseäänkin, kun on niin pimee, että satuttaa kaikkein rakkaimpiaan.

mä en kyllä muista yhtään ketjua jossa hyysätään akanhakkaajia

En sanonut pelkästään hakkaajista, vaan ne kaikki aloitukset tyyliin "mies ei siivoa", "mies ei hoida lapsia", "mies ei taaskaan ilmoittanut missä luuhaa", "mies ei luovu mistään lasten takia", "mies pettää".....

Ja perheväkivaltatilastot Suomessa jo kertoo, että liian moni nainen siihen alistuu.

Syyte: Kihlattu hakkasi rajusti Viidakon tähtöstä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

"Syytteen mukaan mies pahoinpiteli Strömbergiä useaan otteeseen 1.-15. joulukuuta vuonna 2011 Närpiössä. Kihlattu oli lyönyt ja potkinut kumppaniaan niin rajusti, että Strömbergin vammat vaativat lääkärin hoitoa.

Joulukuun 22. päivänä mies pahoinpiteli Strömbergiä heidän yhteisessä kodissaan Kristiinankaupungissa. Hän löi ja potki avovaimoaan ja työnsi kumoon lattialle. Lattialla mies istui naisen päälle ja piti isokokoista keittiöveistä tämän kaulalla. Samalla hän esti kädellään Strömbergiä hengittämästä ja uhkasi tappaa tämän."

"Vuoden 2003 Miss Suomi pakeni väkivaltaista kihlattuaan turvakotiin. Sittemmin Strömberg ja mies ovat aloittaneet uudestaan seurustelun, mutta he eivät asu saman katon alla." !!!!!!!!

HALOO!!! Tässä on taas joku nk. alfauros hiukan kouluttanut naistaan ja vieläpä ilmeisellä menestyksellä, koskapa muija haluaa kaiken jälkeen vielä palata ukon turvalliseen kainaloon.

Älä nyt sekoita alfa- urosta ja vaimonhakkaajaa keskenään.
Toiseksi, ehkä tuo nainen vaan tykkää alitajuntaisesti ottaa turpaansa. Itseppähän se menee tuohon suhteeseen uudelleen, joten voiko siinä pelkästään miestä syyttää?
Onko syy loppujenlopuksi siinä, joka tekee väärin vai siinä, joka mahdollistaa sen toisen väärintekemiset?

[QUOTE="vieras";28478217]En sanonut pelkästään hakkaajista, vaan ne kaikki aloitukset tyyliin "mies ei siivoa", "mies ei hoida lapsia", "mies ei taaskaan ilmoittanut missä luuhaa", "mies ei luovu mistään lasten takia", "mies pettää"..... [/QUOTE]

ei täältä tuommosille miehille lyödy yhtään sympatiaa, pikemminkin päinvastoin

Yhteistyössä