Kokemuksia naisilta, jotka ovat laihduttaneet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Olen nyt pudottanut painoa 79 kilosta 54 kiloon, pepun muoto ei ole kuitenkaan muuttunut kuin vähän, vaikka sinne on tullut lihastakin. Edelleen roikkuu, eikä ole pyöreä. Pakaroita kun jännitän ihan vähän, on muoto pyöreä. Ennen laihisurakkaa pakaralihasta jännittäessä muoto oli neliskanttinen ja piti ihan kunnolla jännittää että "nousi" :D

Onko muilla laihduttaneilla samanlaisia ongelmia jossain vartalon osassa?

Vai kaipaako peppu yhä enemmän lihasta? Vai johtuisiko kenties nahan roikkumisesta? Ihoni on aika huono palautumaan, lisäksi on tosi venyvää sorttia, voin ottaa reidestä kiinni ja venyttää tosi pitkäksi, onko tämä nyt sitä kuuluisaa löysää nahkaa sit, sitä en tiedä :D

[QUOTE="sssss";28477369]Mulla on persus aina pyöreä mutta ongelmana on vatsa. Vaikka painaisin 52kg, mulla on oikeasti pömppä. Pituus 166cm ja painan nyt n. 65 kg, huh :X[/QUOTE]

Mulla taas vatsa ollut aina pieni, vaikka painanut mitä tahansa. Peppu on se ongelma, kun se ei näytä ees pepulta :/ vatsa on vain 62cm, 79 kiloisena tais olla 73cm tjn eli ei kovin iso silloinkaan

Vaikka mullekkin mahtuu jo S koon housut, eli persus ei ole ISO, niin se on tuo muoto mikä mua häiritsee. En kehtaa käyttää ees housuja :( Farkkuja nyt oon jotenkin kehdannut käyttää, jos malli on oikea. Tuntuu et sukkahousut pitäis olla jalassa aina nostamassa peppua. Löysin myös sloggi maxi housut, jotka vähän nostaa

[QUOTE="sssss";28477386]Mutta oi mikä vyötärö :) *kade* :)[/QUOTE]

No se onneks vähän lieventää tätä inhoa peppuun :D et on EDES se vyötärö hyvä...
Mun laihisurakka ei varmaan lopu ennenkuin tuo persus on kunnossa :laugh: Koitan nyt vielä pudottaa 2kg, josko se lähtis oikeasta paikasta :D tisseissä ja vyötäröllä ei ole enää mistä lähteä, niin ei ole vaihtoehtoja et mistä se lähtee :laugh:

No se onneks vähän lieventää tätä inhoa peppuun :D et on EDES se vyötärö hyvä...
Mun laihisurakka ei varmaan lopu ennenkuin tuo persus on kunnossa :laugh: Koitan nyt vielä pudottaa 2kg, josko se lähtis oikeasta paikasta :D tisseissä ja vyötäröllä ei ole enää mistä lähteä, niin ei ole vaihtoehtoja et mistä se lähtee :laugh:

Alappa tekee salilla kyykkyjä+maastavetoa ja vaikkapa jalkaprässiä kunnon painoilla. riittää kerran viikkoon. Vuoden päästä sulla on hyvä peppu. älä laihduta muuten huononee. nim kokemusta on

[QUOTE="kukkanen";28477395]Alappa tekee salilla kyykkyjä+maastavetoa ja vaikkapa jalkaprässiä kunnon painoilla. riittää kerran viikkoon. Vuoden päästä sulla on hyvä peppu. älä laihduta muuten huononee. nim kokemusta on[/QUOTE]

Näillä olen saanut lihasta sinne, mut roikkuu vaan :/ ehkä se on sit se nahka

WOWWW mikä vyötärö. Oikeesti.
Mulla kohtuupieni ja piukka peppu.
S-kokoa.
Vyötärö on hankala saada alle 70cm.. :(:(:(
Ja se peppu paranee vain kovalla työllä.

Kyykkää, kyykkää ja kyykkää. Painojen kanssa.

minä laihdutin v. 2010 reilu 20kg. lähtöpaino oli 82kg ja pääsin 57kg asti. vatsan levein ei ole käynyt alle 100 sentin kertaakaan. johtuu vissiin siitä, että laihdutin lähes kokonaan ilman liikuntaa. (kahden pienen lapsen kanssa ei olevinaan ollut aikaa..) lopetin tupakoinnin reilu vuosi sitten, jonka jälkeen kiloja tuli vuoden aikana 10 lisää. Tällä hetkellä paino 61.5kg ja vatsanympärys (se levein) on suunnillee sama kuin tuolloin 57 kilosena. Tosin nyt harrastankin liikuntaa 5pv viikossa. Niin ja pituutta on 164cm. tavoite on 55kg, jos ei peilikuva vielä näytä hyvältä, niin vielä pari kiloa siitä pois.

Jokaisella on se oma kohta kropassa, mihin kaikki ylimääräinen kertyy. Mulla se on vatsa ja jenkkikset, sulla peppu. tsemppiä meille! :D

itse pudotin 72 -> 56
ja siinähän se nyt pysyy. jäi elämän tavat pysyviksi kun pääsi koukuista eroon. nyt tuntuu vastenmieliseltä tunkea sitä höttöpaskaa suuhunsa. anteeksi kielenkäyttö, mutta pistää vihaksi millaista kuraa kaupoissakin myydään ja ihmiset niitä mättää. kyllä välillä herkuttelen mutta todella harvoin.

No, valkoisilla naisilla pakaralihakset kasvavat yleensä leveyssuuntaan, joten useimpien on geneettisesti mahdotonta saada pyöreää peppua. Laihduttaa voi, mutta muotoa ei voi muokata miten tahansa.

Mulla on myös roikkupeppu.
Jotain viidakon tähtösiä tms katsoin viime viikolla ja huomasin että niillä (suomalaisilla) naisilla peput olivat tosi kivat! Ehkä olisi mahdollista jollain jumpalla sellainen saada,tai edes sinne päin....?

Itse en käy salilla,enkä tiedä mikä on maastaveto,mutta kyykkyjä voisi kokeilla :)

Olen samaa mieltä Geenipeikon kanssa. Kroppa pysyy samanmallisena vaikka laihduttaakin, esim. oma lantioni on neliskanttinen ja sellaisena pysyy aina.
Takapuoli on myöskin "roikkumallinen" vaikka lihasta tuntuu olevan ja päivittäin treenaan. Ei voi mittään;)
Toki lihaksilla olen saanut kropan kiinteämmäksi ja astetta nätimmäksi, mutta pääsääntöisesti olen samanlainen kuin pyöreämpänä, vain pienemmässä koossa.

Laihdutin ison määrän läskiä pois, eli painoin pahimmillani 95kg ja nyt painan 68kg (olen 157cm pitkä)

Vaatteet päällä on ihan ok, mutta kun olen alasti, mahanahka roikkuu ihan oksettavasti. Mies on sanonut, ettei häntä haittaa, mutta itseäni asia vaivaa kovasti. Toisaalta, terveydelle niillä roikkuvilla nahoilla ei ole merkitystä ja olen kyllä ylpeä, että olen saanut painoa noin hyvin pois. Vielä haluaisin 5kg jossain vaiheessa pois, mutta ihan ok näinkin, kun vertaa mitä olin vuosi sitten..

76 kg --> 48.5kg eli 27.5kg tippunut painoa ja nyt yritän pitää painon tässä. Löysää mahaa raskauksien ja painon pudotuksen jälkeen on etenkin vatsassa mutta myös rinnoista ja pepusta näkee ettei olla enää ihan nuoria ;)

Nyt olen salilla käynyt tekemässä etenkin kyykkyä ja kyllä se peba sieltä on muotoitunut ja noussut. Myös ylimmät vatsalihakset on näkyvissä, alavatsa taitaa maharepun takia olla mahdottomuus saada kuosiin. :D Mulla on myös vähän hauista näkyvissä ;)

Eli salille mars mars!

Mulla näkyy vatsalihaksia alamahassakin. Vaikka löysää nahkaakin löytyy raskauksien jäljiltä.

Ehkä mun peppu sit vaan on ton mallinen, vähän tietysti parempi jo kun vain vähän jännittämällä saan halutun malliseksi, eli ei varmaan enää paljoa tartte saada lihasta niin on ihan ilman jännitystä sen muotoinen. Kovaa on peppua treenattu ja kyllähän sitä lihasta on sinne tullutkin, jos vertaa lähtötilanteeseen.

ja mun pituus siis 165-166cm (unohtui aloituksessa mainita)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="Vieras";28477864]Laihdutin ison määrän läskiä pois, eli painoin pahimmillani 95kg ja nyt painan 68kg (olen 157cm pitkä)

Vaatteet päällä on ihan ok, mutta kun olen alasti, mahanahka roikkuu ihan oksettavasti. Mies on sanonut, ettei häntä haittaa, mutta itseäni asia vaivaa kovasti. Toisaalta, terveydelle niillä roikkuvilla nahoilla ei ole merkitystä ja olen kyllä ylpeä, että olen saanut painoa noin hyvin pois. Vielä haluaisin 5kg jossain vaiheessa pois, mutta ihan ok näinkin, kun vertaa mitä olin vuosi sitten..[/QUOTE]

Mulla roikkuu myös reisissä nahat, seistessä ei niin näy, mutta jos makaan ja nostan jalan kyljelläni ilmaan niin siellä ne heltat roikkuu sisäreidessä :(

[QUOTE="mei";28477814]Mulla on myös roikkupeppu.
Jotain viidakon tähtösiä tms katsoin viime viikolla ja huomasin että niillä (suomalaisilla) naisilla peput olivat tosi kivat! Ehkä olisi mahdollista jollain jumpalla sellainen saada,tai edes sinne päin....?

Itse en käy salilla,enkä tiedä mikä on maastaveto,mutta kyykkyjä voisi kokeilla :)[/QUOTE]

Mä oon tehnyt ihan hulluna peppua ja onhan se vähän muotoutunut, mutta tosi paljon saa tehdä hommia jos meinaa hyvän saada. Varsinkin kun lähtötilanne oli mikä oli (ihan karsea) mulla oli sellainen pöytä pepun päällä mikä tulee kun läski kertyy tiettyyn paikkaan :/ se on onneksi historiaa

Vielä on hommaa jäljellä, painoakin sais se 2kg vielä lähteä

Yhteistyössä