The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei jumankauta, miten joku voi syyttää tuollaisesta. Helvetin isoja syytöksiä ja täysin perusteettomasti TODELLA kovia juttuja, jos joku uskoo tuollaista kieli ruskeana jauhettua paskaa.
Ei vittu, mitä porukkaa tänne mahtuu!
niinpä

ja itse ei ole kuitenkaan halunnut lapsia vaikka ilmeisesti luulee tai yrittää keksiä että lapsilla on huonot olot
koskahan aries voi huokaista : /

taitaa kyllä jotkut isätkin tehdä samoja juttuja äideille : /

Aries 78
Minun asunto ei ole lapsille sopiva yhtään! Uusi rivitalo kolmio jossa pihaa pelata vaikka aikuisilla jalkapalloa, koulu/päiväkoti 300, päässä. Täällä ramppas satunnaisesti eri sosiaaliavirkailijoita joku 9 kertaa 3kk aikana, ja ikinä mitään sanottava ollut. Saattoivat aamulla soittaa että jos he tulee käymää tässä lähiaikoina, niin sanoin että tulkaa nyt niin mulla on aikaa kun lasten kanssa aamupalalla :)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Minun asunto ei ole lapsille sopiva yhtään! Uusi rivitalo kolmio jossa pihaa pelata vaikka aikuisilla jalkapalloa, koulu/päiväkoti 300, päässä. Täällä ramppas satunnaisesti eri sosiaaliavirkailijoita joku 9 kertaa 3kk aikana, ja ikinä mitään sanottava ollut. Saattoivat aamulla soittaa että jos he tulee käymää tässä lähiaikoina, niin sanoin että tulkaa nyt niin mulla on aikaa kun lasten kanssa aamupalalla :)
noissa kaikissa eksän tempauksissa tarvitaan pitkää pinnaa :hug:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Aries 78
niinpä

ja itse ei ole kuitenkaan halunnut lapsia vaikka ilmeisesti luulee tai yrittää keksiä että lapsilla on huonot olot
koskahan aries voi huokaista : /

taitaa kyllä jotkut isätkin tehdä samoja juttuja äideille : /
Kesäkuussa Aries huokaisee ja sitten voi alkaa katteleen itelle jotain kivaa elämässä.

kahvikirahvi
Huomenia vaan kaikille. Kylläpä oli vaikea repiä ittensä sängystä ylös.. Mutta joskos sitä nyt aamukahvien jälkeen kävis herättelemässä pp.n tarhapäivään :) Hauskaa päivää kaikille!

• Tykkää
Reactions: famipala
Sangria
Huomenta :wave: näyttäis tulevan mahtava päivä, pitää keksii jotain kivaa:)mökille tai jotain..

Kävin laittamassa papukaijalle ruokaa, säikähti mua niin et kopsahti häkin pohjalle. Pitäsköhän vilkaista peiliin :LOL: hiukset sekaisin ja sillee...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä