The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla tuli siitä heti mieleen et se mies on palauttamassa lapsia/lapset on just haettu vkonlopun jälkeen...
Niin mullekin, mutta jotenkin se riipas tähän yh-isyyteen ja sitä rupesin miettimään, että vaikka exä onkin ihan perseestä, niin ehkä sillekään ei ole ihan helppoa se, että näkee omia lapsiaan vaan kerran viikossa / kahdessa plus tietty harrastuksissa, mutta muuten lapset on ihan mun hoivissa ja totta kai se näkyy kiintymyksessä ja kontaktissa. Mua on tätini paljon kasvattanut ja mulle yksi tädeistä on äidin kanssa samalla viivalla, niin kyllähän se kiintymys kohdistuu siihen, joka on paljon läsnä. Tiedä sitten, kokeeko exä jäävänsä ulkopuolelle ja siksi terrorisoi?
Ja samalla mietin sitä, että kuinka pitää nyt olla itsensä kanssa tarkkana, kun on yksin vastuussa kaikesta.

Tosin voi olla, että paskaako tämmöstä kannattaa miettiä.

Joo, kyllä sekin tolta jostain löytyy. Yleensä vaan ei ole aikaa sille, vaan se arkinen PeeKoo pyörii pää kolmantena jalkana tolla ees taas ja takasin...
Vähän upposi, mutta "pohjakosketus" vielä saavuttamatta.
tarkotin uppoamisella tietysti palstan leidien keskuudessa saavutettua vaikutusta

näyttävät olevan yllättävänkin tunteettomia netistä löytyville riimeille

Niin mullekin, mutta jotenkin se riipas tähän yh-isyyteen ja sitä rupesin miettimään, että vaikka exä onkin ihan perseestä, niin ehkä sillekään ei ole ihan helppoa se, että näkee omia lapsiaan vaan kerran viikossa / kahdessa plus tietty harrastuksissa, mutta muuten lapset on ihan mun hoivissa ja totta kai se näkyy kiintymyksessä ja kontaktissa. Mua on tätini paljon kasvattanut ja mulle yksi tädeistä on äidin kanssa samalla viivalla, niin kyllähän se kiintymys kohdistuu siihen, joka on paljon läsnä. Tiedä sitten, kokeeko exä jäävänsä ulkopuolelle ja siksi terrorisoi?
Ja samalla mietin sitä, että kuinka pitää nyt olla itsensä kanssa tarkkana, kun on yksin vastuussa kaikesta.

Tosin voi olla, että paskaako tämmöstä kannattaa miettiä.
nojaa...mun lasten äiti joutuu töidensä takia olla paljon poissa eikä meillä ole juurikaan tollasta vaikutusta näkyny

No hyvä että oot :) Kaikki sitä varmaan on joskus jossain särkyillyt, eipä näille kymmenille juuri pääse ilman tuskia.
Joo, pikkuhiljaa uusien haasteiden myötä. Helppoa ei ollut ja totta kai ajatuksissa pysyy, mutta mä alan olla jo kiinni uudessa elämässäni, enkä usko, että enää vaihtaisin vanhaan takaisin.
Totta - jos elämä ois helppoo... Mutta eihän siinä sitten olis niitä onnistumisen nautintoja ;)

• Tykkää
Reactions: famipala
Mulla exä halus eron jälkeen että elapset jää minulle ja että hän ottaa vain jokatoinenvkl.. Jos viikolla lapset soitt äitilleen ja pyysi käymään niin ei tullut vaikka oli samassa kaupungissa... Ei ole hänen velvollisuus hoitaa lapsia kuin jokatoinenvkl mikä on sopimuksiin kirjattu.
Meillä taas oli kauhea vääntö ja hyvä äiti on, en sitä sano, mutta exänä suoraan helvetistä.
Minä sain huoltajuuden, kun nuo lapset ovat niin isoja, että niiden mielipide huomioidaan.
Ikävää, että tuollaisiakin äitejä on, jotka haluavat noudattaa vain sopimuksia, lapsista välittämättä.

nojaa...mun lasten äiti joutuu töidensä takia olla paljon poissa eikä meillä ole juurikaan tollasta vaikutusta näkyny
Mutta on läsnä kuitenkin varmaan viikonloppuisin ja asutte kuitenkin saman katon alla silloin kun molemmat on kotona...?
Mulle lapset tulee puhumaan ja jutellaan kaikesta ja tietysti istutaan autossa monta tuntia viikossa, jossa myös keskustelua kehittyy. Hyvä, että on tällainen suhde, mutta äidilleen nuo eivät juurikaan avaudu. Ja tämän tiedän.
Tosin, en minäkään ollut ikinä kotona kun reissuhommissa olin ja silti olen lapsille äitiään läheisempi, että tietenkin sääntöihin on poikkeuksia.

Kyllä noita miettii kun yksin asuu lasten kanssa. Mie 3kk ikäisen vauvan kanssa kotia kun uorin syntyi ja en miettinyt noita asoita silloi, nyt on vanhempia lapset ja välillä tulee nuot mieleen.
Kyllä sitä kieltämättä kaikenmaailman jutut tulee mieleen yön pimeinä tunteina, mutta toki ei niitä kauhean syvällisesti kannattaisi huolehtia.
Joka tapauksessa, kauhea vastuu tässä on, mutta toki palkitseva myös aika ajoin :)

• Tykkää
Reactions: famipala
Mun isä reissas työmatkoilla kun olin pieni, ja toisaalta äiti teki vuorotyötä. Kukahan meitä hoiti :confused:

Lapsena/nuorena tykkäsin isistä enemmän, niillä oli ehkä vähän semmonen good cop-bad cop -kuvio :D Mutta aikuisena olen luonut äitiin hyvän suhteen, ja tällä hetkellä sanoisin että olen molempien kanssa yhtä läheinen, eri tavalla vain :)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mutta nyt kun exä vakiintunut niin helvetti päässyt irti, en halua tarkemmin selitellä mutta paljon on unettomia öitä vietetty.. Useitä perättömimiä LS-ilmoituksia ja ei mitään kevyitä aiheita. Sanotaanko nätimmästä päästä niin marraskuusta käynyt 2-viikon välein verikokeissa. Se on ekan koekerran jälkeen oma tahto etä tehään 6kk seurantajakso loppuun ihan vain käräjiä varte! Siellä ottivat sellaisen puheeksi että olivat lakoholin käyttöä samalla seuranneet niin kaikki arvot on alle normaalien rajojen :)
Johan on perkele, ei mulla sentään tuollaista ole.
Mua vituttaa sun puolestasi, tsemppiä!
Ja vielä loppumietelmä: miten niin ihanasta naisesta voi tulla yhdessä käänteessä täysi Perkele?

Mun isä reissas työmatkoilla kun olin pieni, ja toisaalta äiti teki vuorotyötä. Kukahan meitä hoiti :confused:

Lapsena/nuorena tykkäsin isistä enemmän, niillä oli ehkä vähän semmonen good cop-bad cop -kuvio :D Mutta aikuisena olen luonut äitiin hyvän suhteen, ja tällä hetkellä sanoisin että olen molempien kanssa yhtä läheinen, eri tavalla vain :)
Mä taas olen äitin ja tädin kanssa läheisin, sitten tulee isä.
Aina on ollut hyvä suhde isään, mutta tätini on ollut aina mua varten ja mulle niin rakas, että se vaan ajaa isän ohi.

Vuosi tässä mennyt noita hoitaessa.. Ei paljoa ole haluttanut mitään uusia suhteita hommata, oli yhden palstalaisen kanssa alussa jotain mutta kun nuot tuli niin mie jotenkin etäännyin siittä ja keksin tekosyitä sen vuoksi ettei voitaisi tapailla(välimatka, jne) Tykkäsin ihmisestä mutta ei mies voi myöntää suoraan että tuollaisia epäilyitä on..
Syytettiin munmuassa nuorimman lapsen pahoinpitelystä, päihteiden käytöstä...
Ei jumankauta, miten joku voi syyttää tuollaisesta. Helvetin isoja syytöksiä ja täysin perusteettomasti TODELLA kovia juttuja, jos joku uskoo tuollaista kieli ruskeana jauhettua paskaa.
Ei vittu, mitä porukkaa tänne mahtuu!

Lady Gardenea
Vuosi tässä mennyt noita hoitaessa.. Ei paljoa ole haluttanut mitään uusia suhteita hommata, oli yhden palstalaisen kanssa alussa jotain mutta kun nuot tuli niin mie jotenkin etäännyin siittä ja keksin tekosyitä sen vuoksi ettei voitaisi tapailla(välimatka, jne) Tykkäsin ihmisestä mutta ei mies voi myöntää suoraan että tuollaisia epäilyitä on..
Syytettiin munmuassa nuorimman lapsen pahoinpitelystä, päihteiden käytöstä...
Oot siekii kaikenlaista kokenut. :hug:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä