öitä :kiss:Nyt mä lähen koisaamaan että jos se ruutis jonkun satukirja kaivaa esille ja tulis lukee,saa jäädä viekkuunki jos haluu muttei oo pakko.
Toivoa sopii että ei herää perse kipeenä
Nyt öitä muppeloiset:kiss:
Jep ja jotain on mennyt päähän.niistähän me kyllä puhuttiinkin
tais aurinko ottaa päähänkin :xmas:
No, jos sen noin ajattelee.nooh, niistähän on valtaosa veroja joten sä tuet tukevasti maksamillas euroilla hyvinvointiyhteiskuntaa
tuu lusikkaan niin takaan että ei ole perse kipeäNyt mä lähen koisaamaan että jos se ruutis jonkun satukirja kaivaa esille ja tulis lukee,saa jäädä viekkuunki jos haluu muttei oo pakko.
Toivoa sopii että ei herää perse kipeenä
Nyt öitä muppeloiset:kiss:
Eipäs kun se on mennyt jo.Nyt tuli paras sivunumero :flower:
ai fiil joor pein...Saamari, ku meinaa mennä hermot esiteiniuhmikseen ja miniuhmikseen ja ja ja...
Ei se oo vielä edes tullutEipäs kun se on mennyt jo.
ei ole tullut vieläEipäs kun se on mennyt jo.
Mikäs sen särkee?"Tälle parkkipaikalle särkyy yksin mies joka sunnuntai..."
mäkään en tajunnu tosta mitään ...Mikäs sen särkee?
MIetin että olis epun kappale muttei se noin mene?mäkään en tajunnu tosta mitään ...
Joku biisi? Vai heittäydyitkö runoileen?"Tälle parkkipaikalle särkyy yksin mies joka sunnuntai..."
Ei mua, mutta Arttu Wiskarin laulu.Mikäs sen särkee?
Vastasin just tonneJoku biisi? Vai heittäydyitkö runoileen?
Mulla tuli siitä heti mieleen et se mies on palauttamassa lapsia/lapset on just haettu vkonlopun jälkeen...Ei mua, mutta Arttu Wiskarin laulu.
Oli vaan jotenkin osuvat sanat biisissä "Tappavan hiljainen rivarinpätkä", isäfiiliksiä eron jälkeen yms. Onneksi mulla on yksinhuoltajuus
Joo, kyllä sekin tolta jostain löytyy. Yleensä vaan ei ole aikaa sille, vaan se arkinen PeeKoo pyörii pää kolmantena jalkana tolla ees taas ja takasin...peekoo esittelee herkkää puoltaan
jäähäämpä kuulolle että uppoaako?
No hyvä että oot Kaikki sitä varmaan on joskus jossain särkyillyt, eipä näille kymmenille juuri pääse ilman tuskia.Vastasin just tonne
Mutta kyllä minäkin olen joskus parkkipaikalle särkynyt, joskus syövän takia ja myöhemmin eron takia, mutta nyt viime ajat olen ollut ihan "ehjänä."