ja melkeen kaikki muutkin popparitniinhän se tekee, vähän kuin teräsniskakin
ja melkeen kaikki muutkin popparitniinhän se tekee, vähän kuin teräsniskakin
niinpäja melkeen kaikki muutkin popparit
ehkä sun täytyy keksiä tinkulle omasta päästämulla olis täällä sattuneesta syystä satukirjoja...
En halloweenina nakaan net vanhat palomieskamppeet roskiin ja otan tuon, voi olla epäeroottista kun hoikanpulskea kaveri tuon vetää päälleenOisko taas aika tämän
no tuutkos lukemaan? vai onko ne nyt sitten lasten vai isin satukirjoja:xmas:mulla olis täällä sattuneesta syystä satukirjoja...
Mä tykkään hello kitty jutuista joten olisin sun kimpussa. :xmas:En halloweenina nakaan net vanhat palomieskamppeet roskiin ja otan tuon, voi olla epäeroottista kun hoikanpulskea kaveri tuon vetää päälleen
Mää en oo ihan varma voiko minkään mallinen mies olla kovin eroottinen nuissa vermeissäEn halloweenina nakaan net vanhat palomieskamppeet roskiin ja otan tuon, voi olla epäeroottista kun hoikanpulskea kaveri tuon vetää päälleen
lasten tietysti, höhlä :heart:no tuutkos lukemaan? vai onko ne nyt sitten lasten vai isin satukirjoja:xmas:
Mulla on kans kymmenittäin satukirjoja, ja ihan lasten ovat. Tai siis onhan ne aikuisten satukirjoja ku mää ne kerta omistanno tuutkos lukemaan? vai onko ne nyt sitten lasten vai isin satukirjoja:xmas:
mut jos sulla ois patjan alla joku kama sutra tai joku:saint:...tai voithan sä jotain pupu tupunaa lukea,se on niin ihana.lasten tietysti, höhlä :heart:
Mulla on ihan vitunmoiset sähkölaskut, enkä nyt äkkiä keksi, miksi se on hyvä asia.mun näkökulmasta katsoen pienet sähkölaskut on erittäin hälyyttävä merkki alkavasta takatalvesta
on
nooh, niistähän on valtaosa veroja joten sä tuet tukevasti maksamillas euroilla hyvinvointiyhteiskuntaaMulla on ihan vitunmoiset sähkölaskut, enkä nyt äkkiä keksi, miksi se on hyvä asia.
kyllä
aika muodokkaat
mutta on ne hiuksetkin kyllä ihan kivat
niistähän me kyllä puhuttiinkinkyllä