öitä :kiss:Hyvää yötä pullat ja murut :kiss:
öitä :kiss:Hyvää yötä pullat ja murut :kiss:
olit nopeatsih :xmas:
Hyii ruutis hyyi!!ahaa, lomailit lapissa...
täällä on vielä p*llu muodissa
Ota nyt se riskiviime kesänä mietittiin minne sitä lähtis lomalla käymää...kalajoki oli yksi vaihtari mutta mentiinkiin muualle...mutta eipä ollut perse kipee loman jälkeen.
jotku luulee että se olis tossa lääninrajalla eli siinä vähän Iijoen pohjospuolella mutta mä sanoisin että Lappi alkaa napapiiriltäHyii ruutis hyyi!!
en oo lapissa käynyt koskaan...huhtikuussa siellä reissussa mutta ei se nyt lappia ihan ollut...mistä se lapin raja edes alkaa?
Ei ole oltu niin lähekkäin....kokemusta?
Mulla on loma heinäkuus tai ei nyt koko kuu mutaa menee siis elokuulle...ootko sillon paikalla...jos et niin ehkä sillon uskaltaa käydä pikasestiOta nyt se riski
Ei nyt sentään.. Kalajoki on aika jees paikka kesällä, Lapiahan ei mikään voita mutta paljon väkeä ja hienot maisemat täällä. Talvella tänne ei kannata tulla.
Täällähän mie asun että enköhän ole paikalla, viikko 30 on lapsivapaa viikko niin voi olla että käväsen viihteellä.Mulla on loma heinäkuus tai ei nyt koko kuu mutaa menee siis elokuulle...ootko sillon paikalla...jos et niin ehkä sillon uskaltaa käydä pikasesti
meinaat koko viikon olla viihteelläTäällähän mie asun että enköhän ole paikalla, viikko 30 on lapsivapaa viikko niin voi olla että käväsen viihteellä.
Mie kanssa ajatelen noin, toisaalta ite piän Lappina sitä aluetta kun kuusia ei enään kasva. Mutta se kun ajat Kemin ohitte nin voi jo valmistautua siihen että ei ole enään etelässäjotku luulee että se olis tossa lääninrajalla eli siinä vähän Iijoen pohjospuolella mutta mä sanoisin että Lappi alkaa napapiiriltä
tykkäsin alkuun,enää en jaksa kuunneella.kaikki samanlaisia itkuvirsiä.mulla soi kaikuranta :xmas:
mä luen oulun läänin ja lapin läänin eteläosan jo pohjoseenMie kanssa ajatelen noin, toisaalta ite piän Lappina sitä aluetta kun kuusia ei enään kasva. Mutta se kun ajat Kemin ohitte nin voi jo valmistautua siihen että ei ole enään etelässä
mä kuuntelen nyt toista kertaa, olikohan maanantai kun ostintykkäsin alkuun,enää en jaksa kuunneella.kaikki samanlaisia itkuvirsiä.
joo mutta jesse vetää kaikki biisit samalla tyylillä et eipä oo mun juttuni. mutta en estä muiden tykkäämisiämä kuuntelen nyt toista kertaa, olikohan maanantai kun ostin
välillä on kiva kuunnella haikeita
niinhän se tekee, vähän kuin teräsniskakinjoo mutta jesse vetää kaikki biisit samalla tyylillä et eipä oo mun juttuni. mutta en estä muiden tykkäämisiä
mulla olis täällä sattuneesta syystä satukirjoja...*Huuh*tarvis vääntäytyy taas sänkyyn. haluuks joku tulla lukee iltasatua mulle?
Oisko taas aika tämänMikäs se hellokitty-raivarijuttu muuten oli? Oliko se jonkun ketjulaisen omakeksimä vai onko se jostain muualta? Tuli vaan mieleen kun törmäsin ko mainintaan tuolla isolla puolella.