Lady Gardenea
Ihqvalo essussa ja pikkareissa..laita essu
niissähän on yleensä tasku/taskut
Ihqvalo essussa ja pikkareissa..laita essu
niissähän on yleensä tasku/taskut
juu ja kahteen eri otteeseenhui :O
Joo, muistankin, että se kusasi nesteitä pihalle. Onko nyt ihan "vakio" vai onko vielä kunnon myllyt kehissä ?Juu mese on, hieman joutunut nyt kevättalvella laittamaan kun antoi mylly periksi. Nyt katellut uusia osia koriin ja josko kesällä uusi väri pintaan.
Kyllä toki, jos hinnasta sovitaanTulisko joku heittää mut suihkuun ja vielä pesis mut? Jumituin tähän. :snotty:
Tavallaan vakio, ei ole painetta imupuolella enään.Joo, muistankin, että se kusasi nesteitä pihalle. Onko nyt ihan "vakio" vai onko vielä kunnon myllyt kehissä ?
Kiva, kyllä me jotain keksitään.Kyllä toki, jos hinnasta sovitaan
:OTavallaan vakio, ei ole painetta imupuolella enään.
Onko tuo 1.8 vai 2-litrasella myllyllä?Tavallaan vakio, ei ole painetta imupuolella enään.
Joko lähden tulemaan ?Kiva, kyllä me jotain keksitään.
Ei se anna kurkata No, kai ne sieltä joskus huomaa.Hampaita pestessä kurkkaat suuhun?
Joo, ala tulla sieltä. Poistun koneelta. -->Joko lähden tulemaan ?
2.3lOnko tuo 1.8 vai 2-litrasella myllyllä?
kyllä niistä pitäis pystyä laittamaan wirta poissaako kysyy taas tyhmän kysymyksen. eikö noissa nykysissä telkoissa ole sitä virtanappulaa että sais virran kokonaan pois? nyt se on vaan aina valmuistilassa..painelee sitten säätimestä tai telkasta niin aina vaan valmiustilassa.
Ihqvalo essussa ja pikkareissa..
Saako teulutelkoista virran kokonaan pois kuten putkitöllöistä? Mulla ainakin pala aina joku valo vaikka virran panee pois napista.kyllä niistä pitäis pystyä laittamaan wirta pois
ootko manuskan selannut?
Millanen telkku siul on?saako kysyy taas tyhmän kysymyksen. eikö noissa nykysissä telkoissa ole sitä virtanappulaa että sais virran kokonaan pois? nyt se on vaan aina valmuistilassa..painelee sitten säätimestä tai telkasta niin aina vaan valmiustilassa.
Meillä ainakin saa. Se kytkin on alareunassa, tai oikeestaan telkan alapuolella vähän oikeelle siitä virtavalosta..en tietty tiedä miten muissa.Saako teulutelkoista virran kokonaan pois kuten putkitöllöistä? Mulla ainakin pala aina joku valo vaikka virran panee pois napista.
mulla on siinä telkan sivussasaako kysyy taas tyhmän kysymyksen. eikö noissa nykysissä telkoissa ole sitä virtanappulaa että sais virran kokonaan pois? nyt se on vaan aina valmuistilassa..painelee sitten säätimestä tai telkasta niin aina vaan valmiustilassa.
no oon mä jotain selannu mutta nii oo jaksanu perehtyy...kyllä niistä pitäis pystyä laittamaan wirta pois
ootko manuskan selannut?
mun telkoista ainakin saaSaako teulutelkoista virran kokonaan pois kuten putkitöllöistä? Mulla ainakin pala aina joku valo vaikka virran panee pois napista.
Mullakin palaa se punanen valo aina vaikka sammuttais mistä. ja jos sammutan telkasta niin saan sen kakella päälle ja toistepäin. mun vanhemmilla on samalainen tilanne ,ei nekää oo löytäny mitään mistä sais virrat pois,aina valmiustilassa.Saako teulutelkoista virran kokonaan pois kuten putkitöllöistä? Mulla ainakin pala aina joku valo vaikka virran panee pois napista.
mutta eihän sen kai tuolloin pitäis olla valmiustilassa?Mullakin palaa se punanen valo aina vaikka sammuttais mistä. ja jos sammutan telkasta niin saan sen kakella päälle ja toistepäin. mun vanhemmilla on samalainen tilanne ,ei nekää oo löytäny mitään mistä sais virrat pois,aina valmiustilassa.
sisällysluettelosta kohta tv:n sammuttaminen tjsp?no oon mä jotain selannu mutta nii oo jaksanu perehtyy...