Ei meillä mitään ole. Mä en vikittele varattua. Ja jos vikittelen jotakuta niin teen sen yksityisesti.Suvaitseeko sua ja ruutista onnnitella? Vai olenko ihan hakoteillä? Kerro mulle heti keistä on kysymys jos mun arvaus meni metsään!
Yyveeboksilleni voit kertoa Siis täytyy kertoa :attn:En mie täällä kerro mun arvausta. :xmas:
Vai niin.Yyveeboksilleni voit kertoa Siis täytyy kertoa :attn:
Ja mun lähestyy..katoppa vaan, sirahvi siirsi meidät mun syntymävuoteen
Sitten ankaraa biletystä..Jaahas, mie jään yksin kotiin ku mies vie lapset elokuviin..pääsevät kattoo jotain lastenkuvaa työpaikkansa kautta.
Juu juu.. Mietin että mitähän hittoa tässä tekis..ois hinnoteltavaa tavaraa sinne kirppikselle, sohvakin kutsuis, jaksasko jotain jumppaa vai istuisko vaan neuleen kans ja kilisyttelis..on tää elämä vaikeeta.:snotty:Sitten ankaraa biletystä..
Teet sen tärkeimmän asian.Juu juu.. Mietin että mitähän hittoa tässä tekis..ois hinnoteltavaa tavaraa sinne kirppikselle, sohvakin kutsuis, jaksasko jotain jumppaa vai istuisko vaan neuleen kans ja kilisyttelis..on tää elämä vaikeeta.:snotty:
Josko otat kirppiskamppeet pöydälle sohvan eteen, ja siinä istuskellessa hinnottelet niitä? Sais tehtyä sen rauhassa ku ei oo rakkaat kullannuput viemässä huomiotaJuu juu.. Mietin että mitähän hittoa tässä tekis..ois hinnoteltavaa tavaraa sinne kirppikselle, sohvakin kutsuis, jaksasko jotain jumppaa vai istuisko vaan neuleen kans ja kilisyttelis..on tää elämä vaikeeta.:snotty:
Täähän se ois tehtävä..yritin jo alotella Hitto kun tää on aina se vaikein, aloittaminen.Josko otat kirppiskamppeet pöydälle sohvan eteen, ja siinä istuskellessa hinnottelet niitä? Sais tehtyä sen rauhassa ku ei oo rakkaat kullannuput viemässä huomiota
Sitä joskus pörrää tietämättään, vaikka kylillä väitetään niin tapahtuvan.mä en tiedä mistään mitään eli ilmesesti mä en ole toisena osapuolena minkäännäköisessä palstaromanssissa
mä olen ollut melkein koko päivän ulkonaOnpa täällä hiljasta. Tuli muuten hyvää lohipastaa. Pp.kin on jo reipastunu kovin ja huomenna on tarhapäivä.
:xTuli vaan mieleen kun aiemmimn käytiin sitä karvakeskustelua, et mää kyllä tykkään karvasista miehistä mutta esim tämmönen karvasuus menee jo vähän yli mun tykkäysrajan.
Terveiset Titmeisterille
mitä muka?! mihinkään lähetä nyt kun mä vasta tulin:vampire:Pitäs varmaan tehdä jotain muutakin välillä. :xmas:
Mä olen täällä ollut koko päivän. :snotty:mitä muka?! mihinkään lähetä nyt kun mä vasta tulin:vampire:
Älä heitä kovaa ettei mene rikki :snotty:Mä olen täällä ollut koko päivän. :snotty:
Käyn heitttämässä astiat koneeseen.
:hug:Mulla on ollut koko päivän kauhee halipula! Oikeesti,ihan järkyttävä miten toivois kädet ympärille ja rutistusta. Kai tää joku läheisyydenkaipuu nyt taas on kun tekis mieli nuuhkutella toisen tuoksua:xmas: