jos kessu palaa filtteriin alle EU-standardiajan niin luultavastiNo täällä meillä päin ei tunnu poliisia muu kiinnostavan kun mun autoni nopeus. Tai joskus tuntuu siltä.
Tiedä häntä, miksi - ei ole parempaa tekemistä ja pitää saada raportteja?
Istun just autossa palstaillen ja tupakkaa poltellen ja odottelen poikaa kyytiin. Suora näköyhteys paikalliselle poliisiasemalle - tuleekohan sakottamaan autossa tupakoimisesta.?
ite tehtyä? mitä täytteitä? mulla kauhee nälkä!pizzaa..
Belmont-teksti jäi näkyviin, ei hätää.jos kessu palaa filtteriin alle EU-standardiajan niin luultavasti
eli koeta himmailla
Tilattu oma valinta. Jauheliha, tomaatti, paprika ja musta oliivi.ite tehtyä? mitä täytteitä? mulla kauhee nälkä!
:x ja paprika närästääTilattu oma valinta. Jauheliha, tomaatti, paprika ja musta oliivi.
No voi :hug:On. Tänää vaan on tullu kiintiö täyteen kun isi on vähän ylisuosittu.
ok:x ja paprika närästää
mää niin välitä pizzasta mutta jos ite tekee niin sitten voi joskus syödä.
mitäs tuollaset sitte on? en harrasta kauheesti noita hese ja mäkkäri ruokia.me käytiin tänään pojan kans mäkkärissä
mcsmokeyt tjmsp syöpästiin
sitä just:vampire:
Ja lätkää
MyBurger | McDonald'smitäs tuollaset sitte on? en harrasta kauheesti noita hese ja mäkkäri ruokia.
ite tehdyt hampparit on kyllä namia tosin en oo pitkiin aikoihin tehnyt,ennen tuli tehtyy nykysin ei. Kesä ilta ja ite tehdyt hampparit grillissä
sais tullaNo täällä meillä päin ei tunnu poliisia muu kiinnostavan kun mun autoni nopeus. Tai joskus tuntuu siltä.
Tiedä häntä, miksi - ei ole parempaa tekemistä ja pitää saada raportteja?
Istun just autossa palstaillen ja tupakkaa poltellen ja odottelen poikaa kyytiin. Suora näköyhteys paikalliselle poliisiasemalle - tuleekohan sakottamaan autossa tupakoimisesta.?
Katoin hetken että mikä tässä nyt on oikeen menossa, TB:llä ja Familla...sit äkkäsinsitä just
heititkö ulos?Belmont-teksti jäi näkyviin, ei hätää.
Toisaalta, lämpiäähän ilmasto tosta savusta - ympäristörikos?
Katoin hetken että mikä tässä nyt on oikeen menossa, TB:llä ja Familla...sit äkkäsin
haistakaa kukkanen :vampire:sitä just
Omaa kivaaKatoin hetken että mikä tässä nyt on oikeen menossa, TB:llä ja Familla...sit äkkäsin
mä saan sut kohta kiinni, mulla on voortissa 141 tkmHome sweet home. Äskön pyörähti Mitsun mittariin 190999 km - ysipäivä?
Niin ja tripissä 999 km
Pikkuhiljaa.mä saan sut kohta kiinni, mulla on voortissa 141 tkm
:heart: