The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olihan se nyt ikävää vahingossa ostaa väärää :(
Ootko huomannut että rasvattomissa/vähärasvaisissa tuotteissa on hirveesti sokeria, ja sokerittomat/vähäsokeriset on rasvasia? Mä oon tuotesisällöistä tarkka ainoostaan kun pp.lle ostelen, ei saa olla nitriittiä tai liikaa sokeria. Inhottaa vaan ostaa jugurttia tai kiisseliä kun ne on ihan älyttömän sokerisia, ja jos ei oo sokeria niin sit on aspartaamia. Enkä oo päässy yli mun aspartaami-inhotuksestani.
mä ostan lapsille aina ihan niitä perusjuttuja joissa on reilusti rasvaa jos sokeriakin

aspartaamit sun muut huumeet on meillä nounou

IhanaValo
:hug:....mutta toisaalta mun mielestä kuitenkin aika ihanaa, että hän kysyi myös sinun suunnitelmiasi, että antoi ikäänkuin siunauksensa irtiotollesi...mikä mun mielestä sun kannattaa ehdottomasti hyödyntää ja kunnolla :attn:!!! Olet sen kyllä ansainnut. Ja mene sitten vaikka yksinäs vanhemmillesi - pääasia että menet ja otat sitä omaa laatuaikaa ja rentoutumista. Kyllä kotiväki pärjää sen ajan :).

Meillä taija etes mitään lomasuunnitelmia vielä oikein ollakaan. Vissiin ehken mennään jonkinlainen siivu vaunulla...muutoin onkin sitten homma levällään. Kaitpa tuo rakentuu sitten aikanaan ihan itestään :).
Joo no siitä pitää kyl antaa miehelle pointsit että aina melkein "patistaa" jonnekin ulos lähtemään :)
Varmaan aattelee silläkin, etten sit niin paljoo motkota sen menoista..vaikka enhän mie niin tee (ainakaan niin paljoa enää kuin joskus aiemmin :ashamed: )

Joo no siitä pitää kyl antaa miehelle pointsit että aina melkein "patistaa" jonnekin ulos lähtemään :)
Varmaan aattelee silläkin, etten sit niin paljoo motkota sen menoista..vaikka enhän mie niin tee (ainakaan niin paljoa enää kuin joskus aiemmin :ashamed: )
Tai sitten (shock) se ihan vaan ajattelee et sullakin pitäs olla hauskaa menoa? Määhän en tosin näistä miesten juonista niin tiedä :snotty:

Musta ne maistuu pahalle, juustot ainaki. Oon mieluummin kokonaan ilman juustoo ku syön jotain kumiliimapohjaista eiminkäänkaltaista.
mä en osta juustoo ite ollenkaan toki sit syön jos jossain on vaikka voikkareita ja niissä juustoa mutta en tosiaan ite osta joten sillon jos se on rasvasta juustoo niin ei se silleen haittaa kun harvoin syö,enempi se juuston syöminen näkyy naamassa niin siksi en niin välitä.

mä en osta juustoo ite ollenkaan toki sit syön jos jossain on vaikka voikkareita ja niissä juustoa mutta en tosiaan ite osta joten sillon jos se on rasvasta juustoo niin ei se silleen haittaa kun harvoin syö,enempi se juuston syöminen näkyy naamassa niin siksi en niin välitä.
Mää käytän juustoja lähinnä ruoanlaittoon ja musta siinä ei kevytjuustot oikein toimi. En oo kova leivänsyöjä. Saatan kyllä mussuttaa paljaaltaan juustoa jos sille päälle satun :cool:

totta, valvontaa ja liikennettä on käytännöllisesti katsoen vain nelostiellä (oulu-kemi-rollo-ivalo...)

muualla ollaan kuin ellun kanat
No tuo valvontahan on periaatteessa hyvästä, mutta tuo liikenteen olemattomuus toki lisää sitä kaasujalkaa, joskin pääsee ripeämmin liikkumaan suht riskittömästi niillä alueilla, jossa sitä kanssaliikennettä ei ole. Johan oli sekavaa settiä.

mikähän siinä muuten on että maaseudulla poliiseja ei näytä kiinnostavan mikään muu kuin ylinopeudet ja metsästysrikkomukset
No täällä meillä päin ei tunnu poliisia muu kiinnostavan kun mun autoni nopeus. Tai joskus tuntuu siltä.
Tiedä häntä, miksi - ei ole parempaa tekemistä ja pitää saada raportteja?

Istun just autossa palstaillen ja tupakkaa poltellen ja odottelen poikaa kyytiin. Suora näköyhteys paikalliselle poliisiasemalle - tuleekohan sakottamaan autossa tupakoimisesta.? :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä