hunajaahan voi antaa jo yli 1 veelleHuomenta! Taitaa pp tosiaan olla kipeä, nukuttiin puoli kymppiin asti. Sitten se raukka ei olis halunnu nousta, vaan kävi lattialle makoilemaan ja yski kauheita limapalleroita. Hyi.. Raukkariepu
hunajaahan voi antaa jo yli 1 veelleHuomenta! Taitaa pp tosiaan olla kipeä, nukuttiin puoli kymppiin asti. Sitten se raukka ei olis halunnu nousta, vaan kävi lattialle makoilemaan ja yski kauheita limapalleroita. Hyi.. Raukkariepu
mä ajattelin lähteä kohta vähän pyöräileenKirpparille, kirpparille, jee! *pompiskelee ympäriinsä*
enkä minä vaikka heräsinkin jo 6.15En ollut minä
Pelkkää hunajaako sille syötän? Mulle on ihan vierasta miten sitä kuuluu kipeenä käyttää, kun en oo ite koskaan tykänny mokomasta aineesta.hunajaahan voi antaa jo yli 1 veelle
who cares?12.15 tulee usa-slovakia :xmas:
lämmität vaikka maitoa/mehua ja sinne teelusikallinen joukkoonPelkkää hunajaako sille syötän? Mulle on ihan vierasta miten sitä kuuluu kipeenä käyttää, kun en oo ite koskaan tykänny mokomasta aineesta.
ehkä joku kun selviää suomen torstainen vastustaja :xmas:who cares?
Joo, mä vaan kiusaan sua. Ei oo parempaakaan tekemistä. :xmas:ehkä joku kun selviää suomen torstainen vastustaja :xmas:
:kiss:Joo, mä vaan kiusaan sua. Ei oo parempaakaan tekemistä. :xmas:
:kiss::kiss:
en mäkään sitä töllää mutta välillä voi vilkaista telkan suuntaan
Häätyypä kokeilla jos vaikka auttais. Kiitti vinkistälämmität vaikka maitoa/mehua ja sinne teelusikallinen joukkoon
Minä heräsin samoja aikoja. Tosin kukaan muu ei heränny ennen ysiä, saipahan olla rauhassaenkä minä vaikka heräsinkin jo 6.15
herätys olis ollut 7.15
Me nukuttiin pp.n kans poikkeuksellisesti puoli kymppiin. Menin jo yhdentoista jälkeen petiin kun olin ihan varma et herätään taas joskus kuuden-seittämän aikaan. Mutta saatiinpahan molemmat kerranki pitkät yöunetMinä heräsin samoja aikoja. Tosin kukaan muu ei heränny ennen ysiä, saipahan olla rauhassa
Mikäs sua estää?Angelina Jolie poistatti rintansa - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat
Jos Angie voi tehä noin, miksen minäkin? Data saattaa tosin nyt hörpätä päiväkahvit väärään kurkkuun.
Noh se mitä tossa ei mainita, on se että se myös rakennutti itselleen "korvaavat" tissit myös. Rahaa kun on.Angelina Jolie poistatti rintansa - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat
Jos Angie voi tehä noin, miksen minäkin? Data saattaa tosin nyt hörpätä päiväkahvit väärään kurkkuun.
:hug: koetas jaksella Kahvia varmaan tulee juotua muutenkin paljon kun ei vaikuta enääJuu ei käynnisty ei, piti kuntoilla mut nukahdin tuohon lattialle. Ihme väsymys...kahvia menny kolme kupillista mut ei mitään vaikutusta |Oplääh..
ei täälläkään herännyt, lapset herätin joskus puoli 8Minä heräsin samoja aikoja. Tosin kukaan muu ei heränny ennen ysiä, saipahan olla rauhassa