kahvikirahvi
Noh?Voi VITTU ! Ei muuta. Perkele.
Noh?Voi VITTU ! Ei muuta. Perkele.
Voi VITTU ! Ei muuta. Perkele.
Meikäläisen punkka on tänä iltana vapaa, saat hypätä seuraksi jos haluat Meikä saattaa kyllä alkaa kuorsaamaan heti ku pää painuu tyynyyn, rankka päivä. Turhaan heräsin ja herätin pp.n kuudelta vaan huomatakseni että se on kipeä. Höh.Pitäs lähtee kattoo tuhmia unia:snotty: haluuks joku tulla tänää kun eilen ei seura kelvannyt yksin piti katella unia.
ne vaan kiusaa mua :stick:Iltaa.
Täälläkste ruutista vokottelette
kyllä kiitos,tulen mielelläni.voin kyllä tuhista tiuhaan ja kuola voi valua jos näen tuhmia unia.Meikäläisen punkka on tänä iltana vapaa, saat hypätä seuraksi jos haluat Meikä saattaa kyllä alkaa kuorsaamaan heti ku pää painuu tyynyyn, rankka päivä. Turhaan heräsin ja herätin pp.n kuudelta vaan huomatakseni että se on kipeä. Höh.
Mutta mää painun nyt peiton alle, hyvää yötä muruset :kiss:
*sinkauttaa pari ylimääräistä unosta tinkun suuntaan*epäreiluu! mutta saa lähettä tänne.
eihän kiusata:kiss:ne vaan kiusaa mua :stick:
Kiitos haleista.Noh?
*nappaa kiinni**sinkauttaa pari ylimääräistä unosta tinkun suuntaan*
Kuitenki tykkäät ku tytöt kiusii :kiss:ne vaan kiusaa mua :stick:
:xmas:kyllä kiitos,tulen mielelläni.voin kyllä puhista tiuhaan ja kuola voi valua jos näen tuhmia unia.
Huomenna parempi päivä:hug:Kiitos haleista.
Njäh . Vituttaa vaan. Perse auki, rahaa tulee vaan reilu puolet normaalista ens kuussa, maha särkee niin maan perkeleesti ja kaikkee muuta kivaa vittuilua kuunneltu.Huono päivä ollu kaikin puolin, varmaan pitäis nukkumaan kohta...
Ja tuo Seatin mokomakin vie niin paljon naftaa, ettei ole varaa edes mittarille mennä. Toivottavasti huomenna saan oman takaisin.
eikai semmonen kirppu mitään syö?Ja tuo Seatin mokomakin vie niin paljon naftaa, ettei ole varaa edes mittarille mennä. Toivottavasti huomenna saan oman takaisin.
kerro lisää :xmas:Mulle tuli deja vu, kissatappelu
:saint: miten mää muistelen että meillä olis ollut joskus miukutappelu...vai muistanko väärin...jonkun kanssa oli.Mulle tuli deja vu, kissatappelu
olikos seat joku turbo tms?eikai semmonen kirppu mitään syö?
mun voortissa menee 7...
Toivotaan niin =)Huomenna parempi päivä:hug:
Jep mehän siin oltiin, oli oikein vaaleanpunaiset nyrkkeily hanskatkin ja karateakin muistaakseni:saint: miten mää muistelen että meillä olis ollut joskus miukutappelu...vai muistanko väärin...jonkun kanssa oli.
Siinä on vaihdettu ahdin ja muutenkin vähän piristelty TDI 1.9-koneella. Ajoin trippiin 416 km ja tankkasin 42 l 45 litran tankkiin, niin keskikulutus on seka-ajossa yli 10 l/100 km ja DIESELIÄ! Mutta kyllä kiihtyy...eikai semmonen kirppu mitään syö?
mun voortissa menee 7...
kaikki tieselit on nykysin turbollaolikos seat joku turbo tms?
vai muistanko väärin?
ei taida olla softat oikein ahdinta silmälläpitäen kohillaan jos kymppiä vetää...Siinä on vaihdettu ahdin ja muutenkin vähän piristelty TDI 1.9-koneella. Ajoin trippiin 416 km ja tankkasin 42 l 45 litran tankkiin, niin keskikulutus on seka-ajossa yli 10 l/100 km ja DIESELIÄ! Mutta kyllä kiihtyy...
ahakaikki tieselit on nykysin turbolla
No eivät taatusti ole. Sussun veli niitä kieli poskella säätänyt.ei taida olla softat oikein ahdinta silmälläpitäen kohillaan jos kymppiä vetää...