Seksittömyys harmittaa, koskakohan vauva on "valmis" nukkumaan omassa huoneessa?

• Viestiketjun aloittaja "Gina"
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
[QUOTE="Vieras";28466303]Ei lähetyssaarnaaja ole ainut asento missä seksiä harrastaa.
Menkää vain saunaan ja hyppää miehen syliin. Passaa kiin etu -kuin takaperinkin ;)[/QUOTE]
No meillä ainakin sauna on sellainen, että toinen jalka olisi sitten pidettävä alemmalla lauteella ja toinen ahtaasti seinän ja miehen välissä. Tai vaihtoehtoisesti pitäisi miehen istua selkä seinää vasten ja naisen jalat pystyssä takaseinällä. Sorry kun puutun, mutta naurattaa jo mielikuva ja tosiaan on olemassa asuntoja ja huonekaluja, joita ei ole suunniteltu kovin hyvin hulvattomaan spontaaniin seksiin.

Mä oon tullu siihen tulokseen että me hommataan patja jonka saa olkkariin. Mä en yhtään pääse fiilikseen jos lapsi on samassa huoneessa ja meillä on vain yksi makuuhuone ja lapsen sänky kiinni meidän sängyssä. En myöskään koskaan ole nähnyt mitään intoa harrastaa seksiä(yhdyntää) millään kovalla alustalla, en keittiön pöydällä, enkä lattialla. Myöskään suihkussa meillä ei oikein onnistu kun on kylpyamme. Mun mielestä kaikista mukavin paikka on leveä sänky, ehkä mä vaan sit oon tosi tylsä.

"kahden äiti"
Esikoinen meni suoraan synnäriltä omaan huoneeseen -> voitiin käyttää omaa sänkyämme just siihen, mitä teki mieli. Kuopus nukkui omassa pinniksessään meidän jalkopäässä ekat kolme kuukautta -> kyllä se niinkin muistaakseni peiton alla sujui, vaikkei niin kauhean usein muistaakseni harrastettu... Eli en näe, mikä ongelma on. Siirrä vauva pois, jos tuntuu häiritsevän, tai sitten vaan hoidatte hommat nukkuvan vauvan vieressä.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28466316:
No meillä ainakin sauna on sellainen, että toinen jalka olisi sitten pidettävä alemmalla lauteella ja toinen ahtaasti seinän ja miehen välissä. Tai vaihtoehtoisesti pitäisi miehen istua selkä seinää vasten ja naisen jalat pystyssä takaseinällä. Sorry kun puutun, mutta naurattaa jo mielikuva ja tosiaan on olemassa asuntoja ja huonekaluja, joita ei ole suunniteltu kovin hyvin hulvattomaan spontaaniin seksiin.
Mitä hankalaa on asennossa jossa menet vain alasti istumaan miehesi syliin?
Ja siitä eikun vaan nitkuti nitkuti..

"Gina"
[QUOTE="vieras";28466299]Jotenkin jäin miettiin tuota lausahdustasi

"en ole siirtämässä vauvaa omaan huoneeseen nukkumaan sen takia, että saisin seksiä."
Niin, mikä tässä sitten mättää? Otsikossa annat ymmärtää, että seksiä on liian vähän koska vauva nukkuu samassa huoneessa!!

WTF?![/QUOTE]

Siis seksi ei ole niin tärkeää, että sen takia siirtäisin vauvan mahdollisimman nopeasti omaan huoneeseen mutta kyllä sitä seksiä olisi kiva (ei välttämätöntä) joskus saada. kaipasin siis muiden kokemuksia minkä ikäisinä lapset ovat siirtyneet omaan huoneeseen nukkumaan tai miten seksiä on ollut synnytyksen jlkeen. Ilmaisinkohan asian nyt selkeämmin :)

Olohuoneessa, saunassa, keittiössä, eteisessä, pesuhuoneessa, vessassa, varastossa, takapihalla ja parvekkeella voi naida jos vauva on makkarissa. Itse asiassa me olemme kyenneet vauvoja herättämättä naimaan myös samassa huoneessa. Se kyllä vaatii luovuutta, se hiljaa pysyminen.

"pullero"
[QUOTE="Vieras";28466334]Mitä hankalaa on asennossa jossa menet vain alasti istumaan miehesi syliin?
Ja siitä eikun vaan nitkuti nitkuti..[/QUOTE]

voi se olla vaikeeta jos vaikka ei ole ihan hoikka ;) kuten me.

Keittiönoita
[QUOTE="Vieras";28466334]Mitä hankalaa on asennossa jossa menet vain alasti istumaan miehesi syliin?
Ja siitä eikun vaan nitkuti nitkuti..[/QUOTE]
Näen jo itseni nenälläni saunan lattialla, kun putoan lauteilta siinä nitkutuksessa, jos niin päin aikoisi olla. Mutta juu, olen harrastanut nuorena seksiä varsin mielenkiintoisissakin paikoissa, mutta ei silloin hommasta itse juurikaan päässyt nauttimaan. Ymmärrän siis ap:n ongelman ihan hyvin.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28466356:
Näen jo itseni nenälläni saunan lattialla, kun putoan lauteilta siinä nitkutuksessa, jos niin päin aikoisi olla. Mutta juu, olen harrastanut nuorena seksiä varsin mielenkiintoisissakin paikoissa, mutta ei silloin hommasta itse juurikaan päässyt nauttimaan. Ymmärrän siis ap:n ongelman ihan hyvin.
No jopas täällä on rajoittunutta sakkia..

Jep, tätä olisin sanonut myös seuraavaksi.
Onnistuuhan se vaikka päälleen jos sikseen on, eriasia vaan, onko se sitten niin kivaa ja pystyykö itse seksistä nauttimaan. Ajatukset voi karkailla helposti jo pelkästään siihen, että puutuuko mun vasen jalka tässä asennossa ja helpottaako jalkakramppia jos siirtäisinkin oikean jalan tähän.. Jaksaakohan käsi olla tässä asennossa vielä pitkään ja entäs toi häntäluu, kun alkaa jo nyt vähän painaa ja kolottaa... :D

Se siitä sitten.

• Tykkää
Reactions: waninka
Keittiönoita
[QUOTE="Vieras";28466374]No jopas täällä on rajoittunutta sakkia..[/QUOTE]
No niin on. Mä en nauti, jos tunnen kipua. Mutta ei se sitä ole estänyt, että kerran nuoruudessa siinä touhussa mulla paloi selkä. Mutta en mä silti nauttinut, koska olen niin rajoittunut :D

Meillä on siis aika samat ongelmat kun ap:lla.

Eka kuopus nukku 2v7kk meidän makkarissa (siirtyi kuukausi sitten pois), ja nyt siellä nukkuu kolme viikkonen meidän kanssa samassa sängyssä.
Tottakai neliöstä löytyy huoneita ja paikkoja, jossa miehen kanssa sais olla rauhassa, mutta ei houkuttele keittiön pöytä tai pesukoneen päällä istuminen.
Suihkun lattiakin on kova, siinä on oma selkä ja miehen polvet kovilla =D
Seisten turha ajatellakkaan tällä pituuserolla.
Sohvallekkaan ei mahdu, muutakun istuen. Eikä se taas asentona ole oikein kummankaan mieleen. Saunaakaan meillä ei ole, vaikka olisikin niin samat ongelmat sielläkin olisi.
Oma sänky paras paikka, jos sen vielä joskus tyhjäksi vaan saisi.. :)

"Hiphei"
:LOL: Vitsi nää teidän saunakuvaukset on mahtavia! :D

Mä en pysty harrastamaan seksiä samassa huoneessa, missä vauva nukkuu. Meillä oli vierashuoneessa levitettävä vuodesohva esikon vauva-aikana.Sohva, patja, matto, sauna, suihku, keittiönpöytä. You name it, we've done it :D

"mamm"
meillä on joku nukkunut viimeiset reilut kolme vuotta samassa makuuhuoneessa, poisluettuna pieni pätkä välissä. tällä hetkellä vauva 7 kk, ja seksiä harrastettu aina, lähinnä sohvalla, mutta myös peitolla olkkarin lattialla, suihkussa. en ole kokenu sitä ongelmaksi. jospa vielä sänkyynki ehitään. pääasia että sitä kuitenki on.

Vaikka sauna ei olekaan sopiva paikka teillä (meillä ei edes ole saunaamissä nitkuttaa :D) niin ihan ruokapöydän tuoli on sellainen missä voi istua naamat vastakkain miehen sylissä. Toinen on nojata seinää vasten vähän etukenoon seisoen ja mies tulee taakse keikuttamaan. Täysin kivuttomia asentoja. Itsekään en kivusta ja kovista alustoista niin perusta, mutta onnistuu silti muuallakin kuin sohvalla / sängyssä kun sovittaa oikean asennon oikeaan paikkaan. :)

Mua jäi vaan ihmetyttämään, että millainen sohva sillä aapeella on missä ei seksiä voi harrastaa? Voiko siinä istua/maata muutenkaan? :D

vauva vaikka rattáisiin eteiseen nukkumaan väliaikaisesti niin saa sen makarin omaksi. meillä lapset olleet noin 10-12kk kun on siirrytty omaan huoneeseen. ja seksiä on harrastettu noin 6vkoa synnytyksestä iha n aktiivisesti. (tai sen minkä nyt ylipäätään lapsiperheessä tulee harrastettua). Päiväseksi on parasta kun lapsi nukkuu ulkona =)

"vieras"
[QUOTE="Gina";28466343]Siis seksi ei ole niin tärkeää, että sen takia siirtäisin vauvan mahdollisimman nopeasti omaan huoneeseen mutta kyllä sitä seksiä olisi kiva (ei välttämätöntä) joskus saada. kaipasin siis muiden kokemuksia minkä ikäisinä lapset ovat siirtyneet omaan huoneeseen nukkumaan tai miten seksiä on ollut synnytyksen jlkeen. Ilmaisinkohan asian nyt selkeämmin :)[/QUOTE]

Ok.
Meillä hommat on hoitunu olkkarissa vuodesohvaa käyttäen.
Meillä on useampi lapsi, joita täytyy varoa ja tosi myöhään päästään edes hommiin..

Ymmärrä sen, että olisi mukavaa omassa sängyssä olla rauhassa.
Nyt vaan mielikuvitusta kehiin ja löydätte juuri teille sopivan ratkaisun :)

ok
[QUOTE="Vieras";28466303]Ei lähetyssaarnaaja ole ainut asento missä seksiä harrastaa.
Menkää vain saunaan ja hyppää miehen syliin. Passaa kiin etu -kuin takaperinkin ;)[/QUOTE]

Ei oo ainut, mutta kyllä se pehmeässä sängyssä vapaasti touhuaminen on ihan eri kuin pikaseksi jossain kylppärissä tai kapealla sohvalla. Meillä vielä välillä lapsi meidän makkarissa nukkumassa, ja kyllä ne kerrat kun saa rauhassa puuhata, on ihan erilaisia kuin ne evakossa häslätyt.

Keittiönoita
Vaikka sauna ei olekaan sopiva paikka teillä (meillä ei edes ole saunaamissä nitkuttaa :D) niin ihan ruokapöydän tuoli on sellainen missä voi istua naamat vastakkain miehen sylissä. Toinen on nojata seinää vasten vähän etukenoon seisoen ja mies tulee taakse keikuttamaan. Täysin kivuttomia asentoja. Itsekään en kivusta ja kovista alustoista niin perusta, mutta onnistuu silti muuallakin kuin sohvalla / sängyssä kun sovittaa oikean asennon oikeaan paikkaan. :)

Mua jäi vaan ihmetyttämään, että millainen sohva sillä aapeella on missä ei seksiä voi harrastaa? Voiko siinä istua/maata muutenkaan? :D
Mulla on ollut useitakin sohvia elämäni aikana, mihin ei mahdu makaamaan. Nyt kyllä tuli mieleeni, että mulla on yliliikkuvat nivelet ja ne sitten antaa hankalassa asennossa periksi, jolloin niiden takaisin laittaminen on joskus ihan sikamaisen kivuliasta. Voisi ehkä johtua - ainakin osittain siitä - etten nauti akrobaattiasennoista seksin aikana.

"Gina"
Hallittu kaaos: sohva on niin kapea ettei onnistu, yritetty on monta kertaa :) niin ja on kyllä erittäin epämukava maatakkin vaikka en edes mikään kamala pullukka ole 54 kg ja 160 cm, mutta jotain kovia rakenteita jää aina painamaan ja sohvalle ei mahdu kuin kyljelleen. Istua pystyy vähän paremmin.

Päiväuni aikakin menee ikävä kyllä usein ohi kun vaunuillaan silloin noin 3 tunti, mutta ehkä pitäisi muuttaa rutiineja miehen vapaapäivinä. Vauva nukkuu siis yhdet pidemmät unet päivällä ja yönsä hyvin muuten vain lyhyitä pätkiä.

isiappa
Ei oo ainut, mutta kyllä se pehmeässä sängyssä vapaasti touhuaminen on ihan eri kuin pikaseksi jossain kylppärissä tai kapealla sohvalla. Meillä vielä välillä lapsi meidän makkarissa nukkumassa, ja kyllä ne kerrat kun saa rauhassa puuhata, on ihan erilaisia kuin ne evakossa häslätyt.
Vauvat eivät vanhempien seksistä piittaa tai sitä ymmärrä. Jos ei pysty seksiin vauvan kanssa samassa huoneessa tai sängyssä, niin vika on ihan omien korvien välissä.

Jossain vaiheessa ne vauvat kasvavat koululaisiksi ja teineiksi ja silloin asia ja ajankohta on ongelmallinen. Ongelmallinen, mutta ratkaistavissa.

"hippu"
no ensinnäkin.. sit se herää jos herää.. nukutetaan takas ja jatketaan touhui.

siks toisekseen jos lapsi perheessä jää odottaa sitä spontaania seksiä jolloin kaikki puitteet olis täydellisiä saa kyllä odottaa hautaan asti.. :D

sitäpaitsi pyyhe keittiön pöydälle/sopivan korkuiselle tasolle,nainen siihe istuu ja mies hommiin... ei oo vaikeet

Yhteistyössä