The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
"taas" lipsahti ihan tottumuksesta :ashamed:

miehet muuten tuppaa käymään kärttysiksi jos niitä piettää puutteessa...
Eipä tuolle tunnu mikään riittävän, että voipi olla sekin yks syy. Se vaan ei tajua että jos se tahallaan ärsyttää minua niin ei paljon tee mieli sille asialle mitään tehdäkään. Ollaan sitten samassa sopassa molemmat.
Melkein voisin sanoa, että onneks tuo lähtee iltavuoroon töihin, saan omia hermoja tuulettaa rauhassa. (tai no, rauhassa ja rauhassa..on tääl ne kaks pienempää hermojenrepijää paikalla..)

Mä kerran tilasin kännyyn soittarin ja siinä tulikin joku kk paketti samalla. Mulla on prepaid ja sinne hävis mun koko loppu saldo. Lähetin kyllä off viestin mutta ne rahat meni. :whistle:
mä sain kovinkin ystävällisen viestin :)
katsotaan nyt mitä sieltä palautuu :whistle:

"Kiitos yhteydenotostanne.
Numeronne on soittoäänitilauksen yhteydessä liittynyt markkinointirinkiin, jonka jäsenille lähetetään edullisia tarjouksia mobiilituotteista.
Koska ette ilmeisestikään tarkoituksella kyseistä palvelua ole halunnut, ettekä sen tarjouksia hyödyntänyt, voimme palauttaa aiheutuneet maksut.
Palautusta varten tarvitsemme pankkitilinumeron.
Numerollenne on asetettu markkinointiesto, ettei viestejä jatkossa pitäisi tulla."

parempi olis olla tulematta :kieh:

jotain mainosviestejä on mulle tullut mutta mihinkään en ole vastannut ja olen
luullut että ne tulee saunalahden kautta

mutta jos ne onkin ottaneet maksun noista vastaanotetuista maksuista :whistle: :D

kahvikirahvi
Pp.n blogi osa 2:

Tänään olen sairaslomalla tarhasta. Äitin kanssa on vähän tylsää, niin ajattelin piristää häntä kaatamalla mukillisen maitoa sohvalle. Äiti yritti kuivata sitä pyyhkeellä ja sanomalehdillä, mutta minäpä olin reipas apulainen ja revin kaikki lehdet suikaleiksi ja levittelin ympäri huushollia! Sitten sain välipalaksi pähkinöitä, jotka tietenkin muutaman suuhun laitetun jälkeen levittelin ympäri olohuonetta, hihhih, äiti saa siivota.

Iltapäivällä äiti oli ihan tylsä, ja vei kaikki leluni yläkertaan mun huoneeseen. Äiti avasi ikkunan tuulettaakseen, ja minä jatkoin reippailuani ja nakkelin leluni yläkerran ikkunasta ulos, voi kuinka hauskaa!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä