Mitä ihmettä lapselle päiäkotiin päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uusavuton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uusavuton"

Vieras
Välikausivaatteille alkaa olla liian lämmin jo. Mitä mä paan tolle päälle?!
Fleecetakin ja verkkahousut, mutta kai mä laitan sitten erilliset sisähousut mukaan, vai?

Pk-seudulla neiti lähti tarhaan juuri farkuissa. Yläosassa aluspaita, ohut pitkähihainen ja ohut takki. Laitoin mukaan trikoot jos menevät sateella ulos niin saa kuristen alle trikoot.

Farkut päiväkotiin???
Näitä en oo koskaan ymmärtänyr. Kun ehkä yhdellä lapsella kymmenestä on päiväkodissa aina jotkur hienostelu vaatteet päällä. Viimesen päälle vaatteet ja kengät ja muut normi releissä...

[QUOTE="Vieras";28463994]Farkut päiväkotiin???
Näitä en oo koskaan ymmärtänyr. Kun ehkä yhdellä lapsella kymmenestä on päiväkodissa aina jotkur hienostelu vaatteet päällä. Viimesen päälle vaatteet ja kengät ja muut normi releissä...[/QUOTE]

Mun muksuilla on sellaisia joustavavyötäröisiä pehmeitä farkkuja ulkoiluun, ihan loistavia juuri tässä kohtaa kun ei oikein tiedä onko kylmä vai kuuma.=)

Kylläpäs näitä uusavuttomia nyt löytyy.

Meillä lapsi ei lähtenyt tänään päiväkotiin, mutta olisin laittanut päälle verkkarit ja kesätakin. Ja tietenkin sisähousut mukaan, totta kai!

Meillä päiväkodissa pitää aina olla erikseen ulkovaatteet eli samoilla housuilla ei saa olla sisällä. Juuri laitoin lapselle päiväkotiin välikausitakin (ohuen) ja ohjeistin ottamaan sisähousut pois, kun pukee ulkohousut päälle. Vaikeaa kyllä tämä pukeminen näillä keleillä...

Mun muksuilla on sellaisia joustavavyötäröisiä pehmeitä farkkuja ulkoiluun, ihan loistavia juuri tässä kohtaa kun ei oikein tiedä onko kylmä vai kuuma.=)

Tuollaisia farkkulegginsejä minunkin kaksoseni tähän aikaan vuodesta käyttävät ulkoillessa. Hyväksi todetut ja tykkäävät itsekin. Eivät edes omista verkkareita tai college-housuja, koska eivät niitä suostu päällensä laittamaan. Ovat mekko-tyttöjä. :) Mutta siis college-housuja tai verkkareita varmaan käytettäisiin tähän aikaan, jos kuuluisivat vaatevalikoimaamme.

meillä on mukana välikausikamppeet, sadekamppeet, fleecehaalari, collarihousut ja pitkähihainen sekä shortsit, saavat laittaa päälle ihan miltä keli näyttää (nyt kylmähkö, iltapäivällä voi olla helle...)

Mä laitoin mukaan ulkoilua varten välikausihousut, farkut ja verskat. Saavat sitten sään mukaan valita mitä laittaa.

Farkut on tosiaan aika hyvät tässä kohtaa, kun ei maa ole vielä niin lämmin, että verskoilla tarkenis pitkään maassa istua..

Takkina on välikausitakki tai huppari.

Pakkasin reppuun ulkoilua varten vuorilliset kangashousut, verkkarit ja shortsit. Saa siitä valita lämpötilan mukaan. Iltapäivällä tarkenee varmaan jo shortseilla. Takiksi collegetakki. Varoiksi reppuun välikausitakki.

Meidän lapset lähti combolla trikoopaita, collegehousut ja collegetakki, ulkohousut erikseen (joustavavyötärölliset, resorilahkeiset denim- tai canvashousut). Ja lakit tietysti kaikilla :)

Yhteistyössä