Mikset siittä iske itelles miestä jos vielä kiinnostunutkin olisi? Vai vieläkö olet LG:n kanssa juhannuksena kalajoelle tulossajaa,no en nyt tiedä,ollaan tuttuja jo pidemmältä ajalta muttei olla paljon nähty kun ei olla mitään kavereita mutta nyt muutti tohon ja nähään lähes päivittäin.kaippa se jotain ihastumista muhun ollut tai jotain ainakin joskus kun sanonut niin ja sen exäkin mustis ollut.vaikkei olis mitää syytä.kovasti se aina juttelee kun ohi menen. että tuskin se pahastuis
Onhan ne kananmunia isommat.senki paljokas
:hug:Jahas, nyt ois vapaa-aikaa. Ei vaan jaksa mitään enää On se wanha.
tulee oksennusrefleksi joten ei haittaa vaikkei mahu nieluun.Pieni ei tunnu suussa, mutta iso ei mahu nieluun. Vaikea se on naisen elämä
Mä en ole varma tuosta juhannuksesta mutta siitä olen varma että ilmestyn sinne päin jonain muuna päivänä.Mikset siittä iske itelles miestä jos vielä kiinnostunutkin olisi? Vai vieläkö olet LG:n kanssa juhannuksena kalajoelle tulossa
mahtuu mahtuuOnhan ne kananmunia isommat.
onk noi toisensa poissulkevat vaihtohdot?Mikset siittä iske itelles miestä jos vielä kiinnostunutkin olisi? Vai vieläkö olet LG:n kanssa juhannuksena kalajoelle tulossa
Mullon iso kita mut en osaa laittaa kuvia nettiin. Eikä mulloo kameraakaan.niinpä
Mistä tuon tietääonk noi toisensa poissulkevat vaihtohdot?
Mää kävin syömässä ja kahella tsihillä kavereiden kans, ja nyt join vielä yhen garagen kotonaTein pinacolada drinksun taas, eilenkin otin yhen. Kauhee juoppo
mitäs semmoseen drinksuun laitetaanTein pinacolada drinksun taas, eilenkin otin yhen. Kauhee juoppo
no ei se oikeen ole mun makuuni vaikka ihan jees heppu onkin ja sitten vielä sekin että meillä yhteisiä tuttuja joten olis siinäkin soppaa kerrakseen. tosin en oo mitään tehnyt mutta silti sen ex aina kuikulee mua jotenkin oudosti,luulee vissiin että meillä ois ollut jotain.Mikset siittä iske itelles miestä jos vielä kiinnostunutkin olisi? Vai vieläkö olet LG:n kanssa juhannuksena kalajoelle tulossa
Siis otin valmista pinacoladaa pullosta mutta oon mä itsekki tehny sitä, tosin en muista mitä siihen tuli...ananasmehua ja kookosmaitoa vai ja jotain väkevää...hitostako mä muistan enäämitäs semmoseen drinksuun laitetaan
mä katoin kaupassa kun vihdoin löysin tota garagea että kauheen kallis 3,45e tölkki joten hyllyyn jäi.Mää kävin syömässä ja kahella tsihillä kavereiden kans, ja nyt join vielä yhen garagen kotona
jaa, sitäkö saa valmiinakinSiis otin valmista pinacoladaa pullosta mutta oon mä itsekki tehny sitä, tosin en muista mitä siihen tuli...ananasmehua ja kookosmaitoa vai ja jotain väkevää...hitostako mä muistan enää
vanhuus ei tule onneksi yksinJahas, nyt ois vapaa-aikaa. Ei vaan jaksa mitään enää
Se itse tehty oli vielä parempaa, koulussa tehtiinjaa, sitäkö saa valmiinakin
tyhjäämpä sitä sitte värkkäileen
puhelimessa kameraaMullon iso kita mut en osaa laittaa kuvia nettiin. Eikä mulloo kameraakaan.
Kyllä sitä on saanut ainakin 20 vuotta valmiina ostaajaa, sitäkö saa valmiinakin
tyhjäämpä sitä sitte värkkäileen
tervetuloa kerhoon :xmas:Tein pinacolada drinksun taas, eilenkin otin yhen. Kauhee juoppo
jes, kohta kolisee yyvee boxiMä rupean hävyttömäksi..
etkö sä sit aina olekaan :kiss:Mä rupean hävyttömäksi..