no laske munkinmä laskin tänään mg:n kuluja kaavalla 0,25*47*5*km
no laske munkinmä laskin tänään mg:n kuluja kaavalla 0,25*47*5*km
mulla mahtuis hyvinkin, niitä edes näkyisi
tai onhan tuo tuollaista vähän läpinäkyvää kanngasta
tai jos tekis reiät nänneille
en tohino laske munkin pöksyt
the irstas ketjuHyi ne on taas ihan irstaita.
onpas susta siveellinen tulluten tohi
siis täh, mähän justiinkin sanoin että tinku saa pitää pöksynsä ylhäälläHyi ne on taas ihan irstaita.
Sinäkin nännivilauttelijathe irstas ketju
Eipäs selitellä siellä! Mietit ihan muuta kummiski.siis täh, mähän justiinkin sanoin että tinku saa pitää pöksynsä ylhäällä
kukahan täällä on se irstas :stick:Eipäs selitellä siellä! Mietit ihan muuta kummiski.
mitään ole tehnyt :xmas:Sinäkin nännivilauttelija
Hyi, kuka, missä?Hyi ne on taas ihan irstaita.
No välillä joo..oon tuolle yrittäny sanoa että sama vanha akka tässä ku aina ennenkin mut ei auta.en jaksa uskoa että olisit edes halunnut olla :heart:
saisit olla iloinen että intohimo ei ole kadonnutNo välillä joo..oon tuolle yrittäny sanoa että sama vanha akka tässä ku aina ennenkin mut ei auta.
Taasko se fami on ketjussa vilautellut?Sinäkin nännivilauttelija
Toisaalta olenkin..saisit olla iloinen että intohimo ei ole kadonnut
monilta on
....justiinsa! Tuohan se on mokoma puuttunut gardeoroobistani....tosin mulla nyt olis hiukkasen tyrkymp...siis anteliaam...noh, suattaspahan se olla niinkin että etupuskureille jäis aika piikasesti kankaanpalasta :snotty:....no jotain tämmöstä mutta ilman noita pikkareita
..no mitä hemmettiä ovat sitten laittaneet tommosen erehdyttävästi tikkaria muistuttavan kielimagneetin :snotty:....Piti ottaa aikoinaan merkki pois auton keulasta kun saanut rauhassa olla liikennevaloissakaan..