Miltä kuulostaa tällainen valokuva-albumi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yhden äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yhden äiti

Vieras
Sitoisin itse kirjan johon sitten liimaisin kuvia jokaiselta lapsen ikävuodelta aina 18-vuotiaaksi asti. Antaisin kirjan sitten 18v. lahjaksi lapselle.

Kirjan koko olisi varmaankin A4 eli sivut tekisin A3 arkista puolittamalla. Väliin pitäisi varmaan ollakin jotaki ohutta paperia suojaamaan valokuvia? Sivuille laittaisin myös erilaista koristelua, loruja yms. Sivut varmaankin olisivat eri värisiä ja kansi olisi kiva saada jotenkin erikoiseksi.

Olen joskus lukiossa sitonut kirjoja yhdellä kurssilla ja olen yrittänyt muistella kuinka se tapahtui. Kaikkia tarvikkeita mulla ei ole, mutta eiköhän niitä saa hankittua jostakin nettikaupastakin.

Lapsi on nyt 10v. eli tässä on vielä useampi vuosi aikaa tehdä tuota albumia. :)

Me tehdään päiväkodissa jokaiselle lapselle kirja päiväkotivuosista ja lapsen vanhemmat tulevat tekemään kirjan kannet. Vaikka kirjassa on kuvia, ei siinä ole mitään välilehtiä, mutta voihan siihen laittaa jos haluaa, tosin haittaa vähän sellaamista.

Ohjeet löytyy varmaan googlettamalla.

Kuulostaa ihanalta! Nythän saa kaikkea ihanaaa skräppäystavaraa monesta nettikaupasta, voit löytää albuminkin valmiina, johon sitten itse valitset erilaisia sivuaja ihanista skräppipaperivalikoimista.
Askartelun iloa!

Kuulostaa ihanalta! Nythän saa kaikkea ihanaaa skräppäystavaraa monesta nettikaupasta, voit löytää albuminkin valmiina, johon sitten itse valitset erilaisia sivuaja ihanista skräppipaperivalikoimista.
Askartelun iloa!

Kyllä mä taidan tehdä albumin itse koska sormet oikein syyhyää päästä tekemään taas itse sidottuja kirjoja! Se tekniikan muistelu vain on niin ja näin eli pitää varmaan etsiä netistä ohjeita. Haluan kestävän kirjan kuten ne joita tein lukiossa yli 10 vuotta sitten.

Yhteistyössä