Sangria
Niin sekin varmaan vaikuttaa...siitä tulikin mieleen että vois kohta tehä drinksunno joo,aika nopeeta .ja olen syönyt tosi vähän tänää,ennen viinii yhen annoksen perunasuikalemösöö.
Niin sekin varmaan vaikuttaa...siitä tulikin mieleen että vois kohta tehä drinksunno joo,aika nopeeta .ja olen syönyt tosi vähän tänää,ennen viinii yhen annoksen perunasuikalemösöö.
justahan mä sanoin et joko aitoo tai ilman:stick:Onpas se ronkeli, sillai joutuu oleen puutteessa
nii vissii:ashamed: joha saa punastumaan
Soot nii siveellisen rajottunuhyi ,mitään dildoja:x joko aitoo tai sitten ilman.
mä en vaan välitä mistään dildoista.Soot nii siveellisen rajottunu
So? Useampikin. Pitäähän niitä jossain säilyttää kun on lapsitalous.kepsukallakin taitaa olla dildo kaapissa....
No nysse teki sotkun. Katonny, pitkin seiniä ja lattioita.Hellou..mites täällä pääsee piireihin..? *heittää suklaakakkua halukkaille*
nix verstandenHellou..mites täällä pääsee piireihin..? *heittää suklaakakkua halukkaille*
Jos se tykkää maisemista naapurissa.Jaha, miehen veli tuli taas tänne..hohhoijaa..joka päivä jaksais. Asuu tossa melkein naapurissa ni juoksee vähän väliä tääl
:ashamed: Et ottanu kiinni?No nysse teki sotkun. Katonny, pitkin seiniä ja lattioita.
Eipäs aleta syytteleen muita!! :stick::ashamed: Et ottanu kiinni?
Tääl oo mitää nähtävää kauheesti asiaa hänel on kyl ainaJos se tykkää maisemista naapurissa.
tätä selitystä mäkin epäilenJos se tykkää maisemista naapurissa.
eipä vähän...Tääl oo mitää nähtävää kauheesti asiaa hänel on kyl aina
Ymmärrän hyvin. Ja katse ottaa varmaan välillä tukea alempaa, kun väsyy.Tääl oo mitää nähtävää kauheesti asiaa hänel on kyl aina
*tempaisee ruutiksen sisään*nix verstanden
oon ulkona kuin tamppoonin naru
Mitä tuo ny tarkoittiYmmärrän hyvin. Ja katse ottaa varmaan välillä tukea alempaa, kun väsyy.
No on meil kyl hieno papukaijaeipä vähän...
veikkaan lajitoverin aatoksia sen syvällisemmin tuntematta että katse saattaa viivähtää tovosen jos toisenkin pari vaaksaa silmistä alempana...Mitä tuo ny tarkoitti
Tuon artistin nimi on häirinnyt minua aina, se kun on kopio ameriikkalaisesta "vanhasta" räpperistä.