Sangria
Hieno hyppy:O
*nappaa lennosta puolet levystä* :xmas:
Hieno hyppy:O
oisin tarjonnut sulle mutta sä menit töykeesti nappaa puolet välistä:kieh::O
Ollos hyväOi ,kiitti sankkuli:kiss:
Pikkasen ketuttaa.haittakse?
:hug:
*läppäsee sen LG:n suuntaan* Ei passaa ny ottaa tommosiaEt jää ilman * vippasee suklaapatukan*
Mä olen röyhkeä herkun suhteen.oisin tarjonnut sulle mutta sä menit töykeesti nappaa puolet välistä:kieh:
Jes! patukkaa.. kiits*läppäsee sen LG:n suuntaan* Ei passaa ny ottaa tommosia
Ei sitte :stick:*läppäsee sen LG:n suuntaan* Ei passaa ny ottaa tommosia
Ei oo ihan hyvä olo, sokeri ei sitä paremmaks teeEi sitte :stick:
No höh, miten tehtäis sulle parempi olo...*hieroo harteita*Ei oo ihan hyvä olo, sokeri ei sitä paremmaks tee
Vaiks onhan niitä muitakin keinojaNo höh, miten tehtäis sulle parempi olo...*hieroo harteita*
mut nyt oli kyse suklaasta...sähän tiedät minkä korvike se on ja sille olis nyt ollu tarvetta koko levyn verran:ashamed:Mä olen röyhkeä herkun suhteen.
Tarjosin kuitenkin puolet namipussista. :xmas:
oi kiitos, tuo auttanee kivasti onkin vähän kovana paikat.No höh, miten tehtäis sulle parempi olo...*hieroo harteita*
Otitko nopeeta silloin sen huomaakin kylläVoiko yksi lasillinen viinäi nousta näin päähän?:O mä olen ihan ku oisin juonut useamman sidukan tai lonkun.halvaks tuli tää huppeli
:OVaiks onhan niitä muitakin keinoja
Lainaa mun dildoa. Suklaa on mun herkkunami.mut nyt oli kyse suklaasta...sähän tiedät minkä korvike se on ja sille olis nyt ollu tarvetta koko levyn verran:ashamed:
Koska vain hieron sun paikkojaoi kiitos, tuo auttanee kivasti onkin vähän kovana paikat.
no joo,aika nopeeta .ja olen syönyt tosi vähän tänää,ennen viinii yhen annoksen perunasuikalemösöö.Otitko nopeeta silloin sen huomaakin kyllä
:ashamed: joha saa punastumaanKoska vain hieron sun paikkoja
hyi ,mitään dildoja:x joko aitoo tai sitten ilman.Lainaa mun dildoa. Suklaa on mun herkkunami.
hyi ,mitään dildoja:x joko aitoo tai sitten ilman.
Onpas se ronkeli, sillai joutuu oleen puutteessahyi ,mitään dildoja:x joko aitoo tai sitten ilman.