Sangria
Tääl paistaa myös, koko päivän paistanu just tultiin kotiin, oltiin ulkona monta tuntiaTäällä paistaa aurinko.
Ja nyt kipitän kahvia keittämään.
kahvia, hyvä idea
Tääl paistaa myös, koko päivän paistanu just tultiin kotiin, oltiin ulkona monta tuntiaTäällä paistaa aurinko.
Ja nyt kipitän kahvia keittämään.
Eihän niitä ole hallussa, ellei niitä ole tehty, vaikka ne on olemassa tiedostona.en tiiä tuosta tiedostosta mutta piippu/patruunapesää ja lukon sulkikappaletta ei saa pitää hallussa ilman asianmukaista lupaa
no niimpä, nehän on vain nollia ja ykkösiäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28458026:Eihän niitä ole hallussa, ellei niitä ole tehty, vaikka ne on olemassa tiedostona.
Jepno niimpä, nehän on vain nollia ja ykkösiä
Kyl pp niitä ainakin viime kesänä söi, mutta noi Yrren nitriitittömät pikkunakit saavutti heti suuren suosionEiks Miina ja Manu oo kissoja, tuleeks niistä muka hyviä nakkeja
Hyyi, syöttää kissaa lapsoselle :O LS!!Kyl pp niitä ainakin viime kesänä söi, mutta noi Yrren nitriitittömät pikkunakit saavutti heti suuren suosion
*naps*Nyyyt joku heti ottaa multa tän karkkipussin pois |O :headwall:
eii ihan vielä, anna heti takas |O:ashamed:*naps*
Joo annan sulle, otan yhen enää jookotai kaksMulle voi antaa sen namipussin. Mä olen ihan namiton. |O
Sopii, ota vaikka 3.Joo annan sulle, otan yhen enää jookotai kaks
Oootko oikeesti:OMulle voi antaa sen pussin. Mä olen ihan munaton. |O
Olen mä tuotakin. Meinasin lisätä että myös munaton.Oootko oikeesti:O
ai täällä vaan suositaan kelle namuja jaellaan...*möh*Joo annan sulle, otan yhen enää jookotai kaks
Otin neljä saat loput, niit on vieläkin kauheesti, varauduin vähän turhan hyvin leffaan eilenSopii, ota vaikka 3.
haittakse?Olen mä tuotakin. Meinasin lisätä että myös munaton.
*heittää tinkulle suklaalevyn*ai täällä vaan suositaan kelle namuja jaellaan...*möh*
Syödäänkö puokkiin? :heart:ai täällä vaan suositaan kelle namuja jaellaan...*möh*
:O*heittää tinkulle suklaalevyn*
Et jää ilman * vippasee suklaapatukan*alkaa näyttämään jo vähän epäilyttävältä tämä touhu täällä :xmas:
Onks sun pussissa nameja? :saint:alkaa näyttämään jo vähän epäilyttävältä tämä touhu täällä :xmas:
Oi ,kiitti sankkuli:kiss:*heittää tinkulle suklaalevyn*