Kyllähän tuota tissiotusta katsoo mielellään. Jaksaa hyppiä aika pitkään vissiin, vieläkään lopettanut.
hys nyt röllilastiikkakirurki unohti tehä typylle nännit
Minä mielellään yritän kyllä lievittää kipua olemalla tukena.Tuon kokoisista on monelle vain haittaa. Aiheuttaa kipua ja kärsimystä. Ja sitten toisten pitää saada isot tissit.
Niinpä.Tuon kokoisista on monelle vain haittaa. Aiheuttaa kipua ja kärsimystä. Ja sitten toisten pitää saada isot tissit.
perustamma Isotissisten tuki ry:n :saint:Minä mielellään yritän kyllä lievittää kipua olemalla tukena.
Ei taida se apu riittää.Minä mielellään yritän kyllä lievittää kipua olemalla tukena.
Elä pahoita mieltä Minä niin mielelläni kun avulias olen.Ei taida se apu riittää.
Jos sulla on sokerikrapulaJust heräsin ja pää törkeen kipee, nukuin vissii liikaa..onneks on kahvii tossa
kaverin luo pitäs mennä tänää ja ulos lasten kanssa, onneks näyttäis tulevan hieno päivä
Toivottavasti maistuu hyvälle. Ulkonäöstä niin väliä.Kokkaan jotain epämääräistä kasvismössöä, ja ensi kertaa elämässäni olen epävarma millanenhan lopputulos mun pöperöstä syntyy.
Pöh, pitää aina kokata niin että "mitä hittoa" olo täyttyy.Kokkaan jotain epämääräistä kasvismössöä, ja ensi kertaa elämässäni olen epävarma millanenhan lopputulos mun pöperöstä syntyy.
Mää vaan tungen kaikkea mitä kaapista löytyy Tonne eksy mm. parsakaalia, porkkanaa, sipulia, soijasuikaleita, maustamatonta jugurttia yms...Pöh, pitää aina kokata niin että "mitä hittoa" olo täyttyy.
no en kyl ihmettelis sillä sokerimäärällä se se onkin tietty varmaanJos sulla on sokerikrapula
Huomenta :hug:
Tänään joutuu katsomaan neljältä suomen matsia :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28456582:
Kyllähän tuota tissiotusta katsoo mielellään. Jaksaa hyppiä aika pitkään vissiin, vieläkään lopettanut.