The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta!

Ja Famille heti ettei unehdu, iso :hug: ...Miehet!|O On varmasti oikeessa siinä että katuu vielä päätöstään.

Jaahas, se ois lauantai...lapset on hyppineet puol kuudesta lähtien, eli muutaman tunnin tuossa pyörin semmoisessä koiranunessa, välillä hereillä ja välillä ehdin nukahtaakin. Väsy. Ois jo pitänyt etsiä heille sitä sun tätä, sanoin että ei jaksa vielä..haluan juoda ees sen kahvin rauhassa ja heräillä hetken.

Pitäis siivota taas, villakoirat on taas löytäneet tiensä nurkkiin : /

Huomenta!

Tulipas nukuttua hyvin,kenties väsynyt tai vinkun ansiota mutta nukuttu on.Jotain untakin näin mutten muista enää mitä. Nyt pitäs pikkusen kattoa kämppää kuntoon,ei täs paljoo ole siivottavaa mut jotain pientä.Tulee aamupäivästä vieraita tai no ei ne vieraita ole kun perhettä ovat:D muttta ehtii tässä nyt hetken lukee mitä ootte jutskaillut sen jälkeen kun menin nukkuu. Ja sitten jossain välissä lenkki ja mitäs sitten vielä tälle päivää....

Tuo että miehet ei ajattele, osittain totta, suurella osalla siis.

Mutta se mitä se tarkemmin ottaen tarkoittaa on, että miehet ei tarkemmin mieti välttämättä jotain asiaa mikä liittyy suhteisiin. Siis eivät välttämättä jää analysoimaan asiaa sen kummemmin.

Ei se vaadi kumminkaan montaa sekuntia päällisin puolin miettiä mitä mieltä on jostain asiasta.

Ja aina on parempi se, että skippaa suhteen kuin jatkaa sitä jos ei ole ihan täysillä mukana siinä, jos se on edennyt siihen pisteeseen että tarvitaan vakavempia ajatuksia tulevaisuuden suhteen.

Näin ainakin silloin jos toinen osapuoli kahdesta on tosissaan hommassa, mikäs siinä katellessa jos se ei vielä ole kauhean vakavaa ja ajatuksena on tutustua ja viettää aikaa ajoittain keskenään.

Kyl ne miehetki ajattelee joskus liikaa :D
Mä olen tullut siihen tulokseen et jos miehet jotain ajattelee niin liikaa ne ei sitä voi missään tapauksessa tehdä ja jos ne jotain ajattelee niin yleensä ala-kuin yläpäällä.

Mä ajattelen liikaa,oikeesti mä mietin ihan liikaa asioita ja silloin siitä ei seuraa kuin ahdistunut olo itselleen. Miten monta kertaa olen kuullut sanottavan et "sä ajattelet liikaa,ei se ajattelemalla miksikään muutu". ja tottahan se on mutta kun olen tälläinen miettijä ja pohtija niin minkäs sille voi.

kiitos ihqu :)

mä lähden töihin ja sitten jään kaupunkiin terassille ja ehkä katsomaan myös peliä

ja tietenkin se on tarpeeksi ajoissa hyvä sanoa ettei suotta pitkitä ja loukkaa/haavoita vielä enemmän toista:)

mutta mitä sitten yleensä katselee ketään jos alusta asti tuntuu siltä että joku ei ole sellainen joka sydämeen pääsis

viime kesänä hän kuulemma sellaisen naisen tapasi joka vei jalat alta heti mutta siinä oli sitten monta mutkaa matkassa

mukavaa päivää :kiss: :wave:

kahvikirahvi
Niin ja huomenta vaan, meillä oli oikein lepposa ilta tyttöjen ja pp.n kesken. Potkittiin palloa tossa takapihalla ja mun kukkapenkki toimitti hiekkalaatikon virkaa kun en oo vielä saanu istutuksia laitettua, tuli ainaki penkka myllättyä :D Sitten pp meni nätisti nukkumaan, me syötiin amerikkalaisia pannareita hillon ja kermavaahdon kanssa, sitten viimeset suklaakakut ja vähän karkkia :p Sitte hakattiinkin pleikkarilla Naughty bearia, ehdottomasti maailman paras peli!

Nyt ollaan koko porukka hereillä ja tossa muumit pyörii :) Vois avata pleikkarin ton jakson jälkeen ja sit mennä vaikka ulos hillumaan.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä