Saisin töitä mutta pienen palkan vuoksi ei kiinnosta.

• Viestiketjun aloittaja ei kiinnosta
  • Ensimmäinen viesti
"just"
Hienoa. Mutta mitä teet siellä kotona sen eteen, että seuraavassa paikassa tarjottaisi parempaa palkkaa? Opiskelet? Etsit parempapalkkaista työtä? Mistä se on kiinni, et tarjotaan vaan pienipalkkaisia hommia?

Ei se palkka itsestään kotona istumalla nouse ;) Mä kum aloitin kauppiksen jälkeen työt, oli brutto 1400€ :D Tällä hetkellä saan kiitos kokemuksen, ammattitaidon ja sen, että olen tehnyt niitä töitä, samantyylisistä hommista 3100€ ;). Jostain pitää aloittaa, jos johonkin haluaa päästää!

Saraldo
Paremmalta se lehtien jako sun cv:ssä näyttää kuin kotona makoilu. Jos niin kun ajattelee sitä että jossain vaiheessa löytyisi joku parempipalkkainen työ mitä hakisit.

ei kiinnosta
[QUOTE="mie";28456132]Tuon matkan huristaa autolla nopsaan.Mihin aikaan työ alkaisi; mihin mennessä lehtien pitäisi olla jaettuna?[/QUOTE]

Aaamuyön hommia nuo olisi. menisi rahaa bensaan eikä tuosta paljoa saisi. Ennemmin olen kotona.

"mie"
Aaamuyön hommia nuo olisi. menisi rahaa bensaan eikä tuosta paljoa saisi. Ennemmin olen kotona.
Kaikille ei aamuyön työtunnit sovi; tarkoitan siis sitä että pidemmän päälle kroppa sanoo stopin; etenkin jos jo taustalla on esim unettomuutta.
Sinä kuitenkin kirjoitit syyksi pienen palkan.Tottahan toki bensaan menee rahaa, mutta tulee myös korvaukset jos käyttää omaa autoa.
Millaista työtä olet viimeeksi tehnyt ja oletko ollut kauan työttömänä?

ei kiinnosta
[QUOTE="mie";28456180]Kaikille ei aamuyön työtunnit sovi; tarkoitan siis sitä että pidemmän päälle kroppa sanoo stopin; etenkin jos jo taustalla on esim unettomuutta.
Sinä kuitenkin kirjoitit syyksi pienen palkan.Tottahan toki bensaan menee rahaa, mutta tulee myös korvaukset jos käyttää omaa autoa.
Millaista työtä olet viimeeksi tehnyt ja oletko ollut kauan työttömänä?[/QUOTE]

olen ollut jo vuosia työtön. Viimeksi tein myyntitöitä.

"noh"
Tiesitkö, että huonoakin duunia tekemällä saat varmemmin tulevaisuudessa parempipalkkaisen työn?
Sen sijaan jos jäät kotiin makaamaan, et välttämättä saa hakemiasi töitä tulevaisuudessakaan.

Työnantajat arvostavat mitä tahansa työkokemusta enemmän kuin kotona pyörimistä.

"vieras"
Oletko selvittänyt työmatkan pituuden ja peruspalkan lilsäksi tarjoaako työ muuta? Esim. työterveyshuolto, palkankorotus, koulutusmahdollisuudet, löytyisikö myös myyntityötä yms? Verkostoituminen alkaa siitä, että olet jossakin mukana edes jollakin roolilla.

PAlkkaako sinut yritys, joka vastaa vain lehtien jakamisesta vai lehtitalo itse? Ymmärrän epäröintisi, mutta jos olet käynyt haastattelussa ja paikka on sinun soita vielä ja juttele mitä kaikkea muuta sinua kiinnostaisi siellä tehdä. Etenemismahdollisuuksista kannattaa aina vähän selvitellä, sillä jos firmaan tuleekin avoin paikka vastaten sinun koulutustasi olet takuuvarmasti huomioitu jos olet lehdenjaon hoitanut malliikkaasti.

Älä ajattele niin jäykästi, vaan käytä luovaa ajattelua ja näe mieluummin mahdollisuuksia kuin päätät heti kuinka sinulla on huono palkka. Omalla ajattelulla vaikuttaa uskomattoman paljon omiin mahdollisuuksinsa. Kaikki kielteinen, mitä päässäsi pyörität välittyy myös muille ja taatusti saat kurjimmat mahdollisuudet tuolla tavoin.

Yhteistyössä