Suomalaisen miehen vaihtaminen ulkomaalaiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sari+2 muuta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus aikanaan olin Riikassa reissussa. Siellä oli paljon italialais turisteja ja yllätys, yllästys, baarit täynnä näitä italiaanoja ja skriiniltä tuli jalkapalloa. Ilmeisesti italia voitti, kun nämä italiaanot sekos ihan täysiä. Ryyppäsivät ja juoksentelivat baarista ulos lippu harteillaan. Eläissäni en ole vastaavaa nähny :). On jääny tuo mieleen elävästi.

Mun mies kattoo jääkiekkoo ja on hälle sydämen asia. Puhuu paljon jääkiekosta kavereittensa kanssa ja mullekkin, mut mä en oikein ymmärrä siitä mitään. Höh, mitä pahaa tossa on jos mies jääkiekkoo kattoo?? Musta paljon parempi, kuin se, että olis joka viikonloppu ryyppäämässä aivojaan pihalle. Katon mäkin semmosta, mistä todella tykkään ja mies hyväksyy sen osana mua ja sama toisinpäin. Kehittäkää itsellenne siksi aikaa, jotakin tekemistä kun mies katsoo jääkiekkoo, niin ei tarvi valittaa. En käsitä tätä valitusta siitä, että mies katsoo jääkiekkoo, mikä siinä oikeesti hiertää niin paljon??

Mun ulkomaalainen mies katselee myös jääkiekkoa maailmanmestaruuskisojen aikaan. Eli voi se ulkomaalainenkin mies olla juntti. :D Hän onkin tosin kotoisin jääkiekon huippumaasta...

Alkaa tuo lätkäjuntti v*tuttamaan. Joka kevät sama juttu, lätkää lätkää lätkä! Missä on kulttuuri, taide ja sivistys?

Ystävätär oli tavannut Vihreiden kokouksessa uuden sulhasensa ja hänen elämänsä on muuttunut täisin.

Miksi me katsomme noita suomalaisia miehiä joista ei ole ymmärtämään globaalia sivistystä?

Vihreillähän on usein tosiaan huono hygienia, joten en ihmettele että oli täitä.

Vai että ulkomaalaiseen puunhalaajaan pitäisi vaihtaa.. kaikenlaisia ohjeita täältä saakin! :laugh:

Oisihan se tietysti ihanaa, voitaisiin kirmailla kukkaniityllä liukuvärjätyissä intianpuuvillaisissa mekoissamme ja välillä antaa kuuselle Iso Hali. Poissa olisi hirvittävät autot, moottoripyörät ja jääkiekkoilijat. Maailma olisi kaunis paikka emmekä itsekään tietäisi mitä sukupuolta jälkeläisemme ovat kun emme olisi katsoneet koskaan.

Lähdenkin heti pakkaamaan tuon käsittämättömän suomalaisen juntin (feikki)crocksit ja persvakoverkkarit ja heitän moukan pihalle. Ehkä jo seuraavassa luomukaupassa törmään elämäni Gianluigiin!

• Tykkää
Reactions: kepsis
Vai että ulkomaalaiseen puunhalaajaan pitäisi vaihtaa.. kaikenlaisia ohjeita täältä saakin! :laugh:

Oisihan se tietysti ihanaa, voitaisiin kirmailla kukkaniityllä liukuvärjätyissä intianpuuvillaisissa mekoissamme ja välillä antaa kuuselle Iso Hali. Poissa olisi hirvittävät autot, moottoripyörät ja jääkiekkoilijat. Maailma olisi kaunis paikka emmekä itsekään tietäisi mitä sukupuolta jälkeläisemme ovat kun emme olisi katsoneet koskaan.

Lähdenkin heti pakkaamaan tuon käsittämättömän suomalaisen juntin (feikki)crocksit ja persvakoverkkarit ja heitän moukan pihalle. Ehkä jo seuraavassa luomukaupassa törmään elämäni Gianluigiin!

Hienoa että sinäkin näit valon, miten olisi käynyt sinullekkin jos ei viisaat harmaat olisi valistaneet miten kaikkien pitää elää :D

• Tykkää
Reactions: Bitch
Hienoa että sinäkin näit valon, miten olisi käynyt sinullekkin jos ei viisaat harmaat olisi valistaneet miten kaikkien pitää elää :D

No sano muuta! Olisinko hukannut loppuikäni moisen juntin kanssa, toihan katsoo formuloitakin!

Olin jo ajattelemattomasti lähdössä Citymarketiin mutta menenkin Ruohonjuureen! Toki Cittarissakin voi törmätä ihanaan ulkomaalaiseen Ahmediin tai Mohamediin..

• Tykkää
Et osaa oikeinkirjoitusta ja olet pettänyt miestäsi, mutta ah sivistynyt globaaleista asioista kiinnostunut mies pitäisi saada ja niitä ei muka Suomessa ole. Huh huh. Oiskohan niin, että fiksut miehet kiertää sut kaukaa. Oma mieheni on sivistynyt ja keskustellaan kaikesta maan ja taivaan väliltä. Kun tulee jääkiekkoa haen miehelle lonkeron kaapista ja teen joko omia juttujani tai katson mukana. Siihen jos vielä yhdistää suihin oton, niin jopas seuraavana päivänä saa tämä rouva mitä tahtoo ;) anna rakkautta niin saat sitä. Pettämällä, ruikuttamalla ja nalkuttamalla et saavuta mitään positiivista.

No sano muuta! Olisinko hukannut loppuikäni moisen juntin kanssa, toihan katsoo formuloitakin!

Olin jo ajattelemattomasti lähdössä Citymarketiin mutta menenkin Ruohonjuureen! Toki Cittarissakin voi törmätä ihanaan ulkomaalaiseen Ahmediin tai Mohamediin..

Muistathan alkaa käymään useammin pizzerioissa? Sieltähän löytyy helpoiten vieraan kylttyyrin edustaja joka mielellään rikastaa suomalaisen naisen kurjaa elämää.

Nehän ei onneksi katso mitään rahvaanomaista kuten jalkapalloa, tai kylttyyrin puolesta näe naista jotenkin alempi arvoisena, onneksi. Kyllä me suomalaiset miehet ollaan aivan kauheita sovinisteja joilla ei ole mitään ymmärrystä siitä miten vapaa-aikansa tulisi viettää.

Plus onhan ulkomaalaisilla, varsinkin marokkolaisilla jne. fysiikkakin vähän parempi ;) Mutta miten suhtautuvat lapsiini?
Parilla jotka ovat mukana tuossa poliittisessa toiminnassa on ollut ongelmia tuon suhteen koska isän jättämät jäljet lapsissa ovat tehneet tilanteesta mahdottoman.

Marokkolaismiehet on suurin osa muslimeita. Suurin osa marokkolaismiehistä joihin olen saanut tutustua itse tai kavereiden kautta, on naisia hakkaavia, ylimustasukkaisia, kontrolloivia sarjapettäjiä ja hyväksikäyttäjiä. Kikkeli on kyllä suuri, mutta koska monet ovat tottuneet ympärileikattuun naiseen, eivät he oikein osaa ottaa naista seksissä huomioon, kunhan jyystävät omaan nautintoonsa keskittyen. Moni myös hankkii suomalaisen naisystävän saadakseen naimisiinmenon kautta oleskeluluvan, ja sitten määräajan täytyttyä jättävät siiderivalaan kuin nallin kalliolle. :)

Mutta eivätpä yksikään seuraa jääkiekkoa, sehän tässä oli kumminkin tärkeintä.

Antakaa miesten olla miehiä ja lopettakaa se ainainen valittaminen!

Tämä oli hyvä kommentti. Niin monessa suhteessa tuntuu naisella olevan kova "lopullinen" valta siitä Suomessa. Miehiä "kuohitaan" tässä, pakotetaan luopumaan tietystä alkukantaisuudesta. Itse en tähän suostu koskaan, haluan johtaa itse kuten urosleijona, mutta toki kysyen "naaraan" mielipidettä. Tykitän suoraan mutta rehellisesti ja kunnioitus muistaen, oli kyse mistä vaan. Olen sitkeä, mutta toki ensi sijassa silkkihansikkaita käyttävä ja diplomaatti. Lujan hellä on osuva kuvaus minusta. :)

Toivoisin myös, että naiset saisivat enemmän olla naisia ja oikeasti naismaisia kuten on esim. Japanissa, slaavilaisessa kulttuurissa, USAssa tai Ranskassa. Meillä on pikkuisen nurinpäin sukupuoliasetelmat keskustelussa. Ulkonakin ja töissä näkee välillä hyvin miehen mieleen tulevaa toimintaa ja käytöstä naisilta. Hämmentävää.

[QUOTE="mies";28456018]Tämä oli hyvä kommentti. Niin monessa suhteessa tuntuu naisella olevan kova "lopullinen" valta siitä Suomessa. Miehiä "kuohitaan" tässä, pakotetaan luopumaan tietystä alkukantaisuudesta. Itse en tähän suostu koskaan, haluan johtaa itse kuten urosleijona, mutta toki kysyen "naaraan" mielipidettä. Tykitän suoraan mutta rehellisesti ja kunnioitus muistaen, oli kyse mistä vaan. Olen sitkeä, mutta toki ensi sijassa silkkihansikkaita käyttävä ja diplomaatti. Lujan hellä on osuva kuvaus minusta. :)

Toivoisin myös, että naiset saisivat enemmän olla naisia ja oikeasti naismaisia kuten on esim. Japanissa, slaavilaisessa kulttuurissa, USAssa tai Ranskassa. Meillä on pikkuisen nurinpäin sukupuoliasetelmat keskustelussa. Ulkonakin ja töissä näkee välillä hyvin miehen mieleen tulevaa toimintaa ja käytöstä naisilta. Hämmentävää.[/QUOTE]

Mitä kunnioitusta se on että arvon "mies" "kysyy naaraan mielipidettä" kaikessa arvovaltaisuudessaan.

Pidetään se päätäntävalta asioissa mitkä on omia ja yhteisissä asioissa neuvotellaan. Ei vain alennuta "kysymään mielipidettä".

Mihinköhän minut vaihdetaan, kun katson sekä lätkää että jalkapalloa, ja olen saanut jopa poikamme innostumaan niistä :D alle 2v huusi eilenkin täällä täysillä "aijaijaijai aaaaliii" ja taputti innoissaan Suomelle.

Mies katsoo toisinaan pelejä kanssani, vaikka tuntuu usein, että tekee sen lähinnä velvollisuudentunnosta. Varsinkin silloin, kun kyse on jalkapallosta, tai siitä, että telkkari täytyy kantaa makuuhuoneeseen, koska keskellä yötä tulee fudista ;)

Muistathan alkaa käymään useammin pizzerioissa? Sieltähän löytyy helpoiten vieraan kylttyyrin edustaja joka mielellään rikastaa suomalaisen naisen kurjaa elämää.

Nehän ei onneksi katso mitään rahvaanomaista kuten jalkapalloa, tai kylttyyrin puolesta näe naista jotenkin alempi arvoisena, onneksi. Kyllä me suomalaiset miehet ollaan aivan kauheita sovinisteja joilla ei ole mitään ymmärrystä siitä miten vapaa-aikansa tulisi viettää.

Tossakaan ei ole kuin hyviä puolia, mulla ois oma kebabintekijä eikä pukeutumisongelmia kun voisin pukeutua aina burkhaan!

• Tykkää
Tossakaan ei ole kuin hyviä puolia, mulla ois oma kebabintekijä eikä pukeutumisongelmia kun voisin pukeutua aina burkhaan!

Eikä vapaa-ajan vietto ongelmia. Kun mihinkään missä on miehiä jotka ei ole sukulaisia ei saa mennä ilman omaa miestä, joten saa olla kotona koko aika. Hoitaa lapsia ja harrastaa olohuoneen lattialla ihan mitä vaan keksii.

Onhan toki niitä vapaamielisempiäkin ulkomaalaiskulttuurin edustajia, saattaa jopa kouluun päästä ja ihan töihinkin kunhan lapset on tarpeeksi monta vuotta. Olettaen että tämä ei aiheuta työtä miehelle kodin suhteen.

(avaa sateenvarjon)

Mä oon vaihtanut suomalaisen ulkomaalaiseen, ulkomaalaisen ulkomaalaiseen ja sitten suomalaiseen. Nyt oon tyytyväinen kun on vähän perspektiiviä. :D

Vaihdoilla ei tosin ollut mittään tekemistä urheilun kanssa.

Eikä vapaa-ajan vietto ongelmia. Kun mihinkään missä on miehiä jotka ei ole sukulaisia ei saa mennä ilman omaa miestä, joten saa olla kotona koko aika. Hoitaa lapsia ja harrastaa olohuoneen lattialla ihan mitä vaan keksii.

Onhan toki niitä vapaamielisempiäkin ulkomaalaiskulttuurin edustajia, saattaa jopa kouluun päästä ja ihan töihinkin kunhan lapset on tarpeeksi monta vuotta. Olettaen että tämä ei aiheuta työtä miehelle kodin suhteen.

(avaa sateenvarjon)

No just näin. Tänäkin aamuna menin topissa ja sortseissa pihalle aamupalalle, varta vasten itteäni naapurin miehille näyttämään eikä tuo moukka saanut ees pataan vedettyä. Se ei siis rakasta mua. Varmaan vaan miettii lätkää ja formuloita eikä globaaleja vihreitä aatteita.

Yhteistyössä