The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"FreezeCat"
eikös naiset aina ajattele liikaa :D

ainakin olen niin kuvitellut
..niinhän sitä luulis ja noinhan sitä miehet ovat meille uskotelleet mutta poikkeus vahvistaa sääntöä :D..tai jotain...

Tässä tapauksessa tuntuu vain niin kovin siltä, että hän on ajatellut aivan liian paljon entäs josseja ja mitäs josseja. Harmi, sillä menetti isosti.

[QUOTE="FreezeCat";28455610]..niinhän sitä luulis ja noinhan sitä miehet ovat meille uskotelleet mutta poikkeus vahvistaa sääntöä :D..tai jotain...

Tässä tapauksessa tuntuu vain niin kovin siltä, että hän on ajatellut aivan liian paljon entäs josseja ja mitäs josseja. Harmi, sillä menetti isosti.[/QUOTE]

:D

eiköhän ne miehetkin kuitenkin osaa ajatella :)

hänkin sanoi että helposti lähtee katuun tekojaan ja miettiin voisko tätä jotenkin ja jossain muodossa jatkaa mutta sitten taas ajattelee että ei se nyt taida siitä muuttua eikä halia mua loukata

eihän tässä ole välimuotoja, joko tai :)

"FreezeCat"
Ei mutta nyt mä oikeesti tassuttelen nukkumaan :wave: :kiss:....Mun on oikeesti huomenna jopa ajateltava tai muutoin mä saan sunnuntaina jotain aivan ihmeellistä vatkulia ihanien välikäsien kautta tehtynä :D :s...

Hyvää yötä teille kaikille :kiss:

...ja Famipalalle rauhaisia, levollisia unia :hug:...

• Tykkää
Reactions: famipala
[QUOTE="FreezeCat";28455621]

Hyvää yötä teille kaikille :kiss:

...ja Famipalalle rauhaisia, levollisia unia :hug:...[/QUOTE]

kiitos :)

kyllä munkin on lähdettävä, työpäiväkin huomenna ja tiedä taas mihin aikaan herään :)

tässä mennyt melkein 6 viikkoa että jostain syystä olen herännyt kuuden- seitsemän aikoihin

no, puhelin muutenkin herättäis ennen puolta seitsemää ainakin viikolla mutta en edes muista milloin olisin siihen herännyt :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä