The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"FreezeCat"
"mahtavia" sanoja kun kehutaan ja sanotaan kuinka kivaa ja ihanaa on ollut ja ajatellaan ja kaivataan mutta silti ei pysty sydämeen päästään ja se tunne ollut alusta asti :headwall: : /

tsih
:confused:...:hug:...

...mutta jos kuitenkin on päästänyt sinne sydämeen - ja mä uskon niin - mutta onkin itse säikähtänyt, kuinka isosti ja vahvasti, ja sitten kieltää...pelokkaana ja arkana...

Rakkaus kun on voimista suurin.

• Tykkää
Reactions: famipala
[QUOTE="FreezeCat";28455382]:confused:...:hug:...

...mutta jos kuitenkin on päästänyt sinne sydämeen - ja mä uskon niin - mutta onkin itse säikähtänyt, kuinka isosti ja vahvasti, ja sitten kieltää...pelokkaana ja arkana...

Rakkaus kun on voimista suurin.[/QUOTE]

ei päästänyt :(
se joku puuttui

[QUOTE="FreezeCat";28455403]:hug:...

...pelkää...mutta se on hänen menetyksensä se, jonka mitä varmemmin hoksaa sitten aikanaan...[/QUOTE]

haluaa jatkaa elämää erillään ja varmasti katuu tätä päätöstä (näin siis sanoi)
osa haluaa jatkaa, osa ei

no toisaalta, ei kai ihme jos on ollut (lapsellinen) sinkku 5 vuotta ja saanut mennä ja tulla miten haluaa

epäilen ettei halua tai uskalla sitoutua mihinkään
mutta kuitenkin sanoo ettei usko että voisi minuun rakastua

olis helvetti sitten kehumatta, ei tuntuisi niin pahalta

ja vielä että jos on alusta asti tuntunut siltä ettei hänen sydämeen pääse mutta halunnut katsoa miten käy niin tuntuuhan se pahalta : /

Viimeksi muokattu:
"FreezeCat"
haluaa jatkaa elämää erillään ja varmasti katuu tätä päätöstä (näin siis sanoi)
osa haluaa jatkaa, osa ei

no toisaalta, ei kai ihme jos on ollut sinkku 5 vuotta ja saanut mennä ja tulla miten haluaa

epäilen ettei halua tai uskalla sitoutua mihinkään
mutta kuitenkin sanoo ettei usko että voisi minuun rakastua

olis helvetti sitten kehumatta, ei tuntuisi niin pahalta

ja vielä että jos on alusta sti tuntunut siltä ettei hänen sydämeen pääse mutta halunnut katsoa miten käy niin tuntuuhan se pahalta : /
:hug:...

Hänen menetyksensä todellakin. Iso sellainen. Itsensä kohtaamisen pelko huokuu selittelyissä. Se että on riskin edessä avautua kokonaan isoille tunteille, isoille asioille.

Sinä - ihana nainen - nosta pääsi ja suuntaa kasvosi kohti uutta aamua ja päivää ja tilannetta :).

• Tykkää
Reactions: famipala
[QUOTE="FreezeCat";28455456]:hug:...

Hänen menetyksensä todellakin. Iso sellainen. Itsensä kohtaamisen pelko huokuu selittelyissä. Se että on riskin edessä avautua kokonaan isoille tunteille, isoille asioille.

Sinä - ihana nainen - nosta pääsi ja suuntaa kasvosi kohti uutta aamua ja päivää ja tilannetta :).[/QUOTE]

sinä se osaat aina kirjoittaa niin kauniisti :hug: :heart:

mutta sattuu silti :'(
on niin ihana ja huomioonottava ihminen kuitenkin

toki parempi nyt kuin esim 3kk päästä

[QUOTE="FreezeCat";28455469]Uskaltaa, uskaltaa! Ja tuskinpa sä siinä kauaa yksin istuskelet :)...ja jos vaikka sattuisitkin sitten yksinäs istuskelemaan, niin nauti olostasi ja ihanasta juomastasi ja hälinästä ympärilläsi :)[/QUOTE]

uskaltaa juu
kivempi se kuitenkin jossain terassilla yksin istua kuin sisällä baarissa :)

tiedä mitä tyyppejä pöytään istuu :D

jos edes istuis :D

mutta kyllä mä töiden jälkeen jään
otan vaikka yhden monella eri terassilla :D
No epämiellytävistä pääsee eroon jos ei muuten niin itse lähtemällä. Mä menen jokseenkin aina yksin(nyt kuulostaa siltä et kävisin kovin usein istuu terdellä).Melkeen aina joku tuttu on siellä liikenteessä ja kutsuu pöytään istuu ja jos ei niin mua ei ainakaan haittaa,istun mielelläni yksinkin ja katselen.Ja pari kun ottanut niin ei siinä enää sellasia aattele et yksin.

No epämiellytävistä pääsee eroon jos ei muuten niin itse lähtemällä. Mä menen jokseenkin aina yksin(nyt kuulostaa siltä et kävisin kovin usein istuu terdellä).Melkeen aina joku tuttu on siellä liikenteessä ja kutsuu pöytään istuu ja jos ei niin mua ei ainakaan haittaa,istun mielelläni yksinkin ja katselen.Ja pari kun ottanut niin ei siinä enää sellasia aattele et yksin.
joo, kyllä mä osaan sanoa jos ei seura kiinnosta :)

harvemmin muuten kai "juhlitaan" kun työttömäksi jäädään :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä