joo niin kai mut kai se silti tarvis mennä nukkuu vaikka porukka palais takasin.No tuleehan sieltä se yks ohjelma, sitä ne on vissiin kattomassa :xmas:
joo niin kai mut kai se silti tarvis mennä nukkuu vaikka porukka palais takasin.No tuleehan sieltä se yks ohjelma, sitä ne on vissiin kattomassa :xmas:
Yks ohjelma mitä katoin, ainakin loppui..No tuleehan sieltä se yks ohjelma, sitä ne on vissiin kattomassa :xmas:
Niin varmaan iteki joo, aamulla töihin 07.30. Aamuherätykset on niin ankeita |Ojoo niin kai mut kai se silti tarvis mennä nukkuu vaikka porukka palais takasin.
Tietenkin! Huomenna sit taasNo tuleehan sieltä se yks ohjelma, sitä ne on vissiin kattomassa :xmas:
mä saan nukkuu mutta herään kuitenkin joko aurinkoon tai jonkun tipitiin lauluun,argh!Niin varmaan iteki joo, aamulla töihin 07.30. Aamuherätykset on niin ankeita |O
mäkin herään varmaan taas 06 pintaan vaikka sais nukkua kasiin ellei lapset herätä aiemminmä saan nukkuu mutta herään kuitenkin joko aurinkoon tai jonkun tipitiin lauluun,argh!
Mä luulen,et nukutaan pikku-ukon kanssa varmaan lähemmäksi kymmentä. Hyvät unenlahjat pikkusella jos vain saa nukkua ilman isompien metelöintiä. Huomenna onneksi sekin onnistuumäkin herään varmaan taas 06 pintaan vaikka sais nukkua kasiin ellei lapset herätä aiemmin
Tuolle sinun positiivisuudelle että aamulla aurinko ja pikkutirpat herättääMeinaaks Aries et ois hyvä ku meikä häipyis:O kun tyksytti mun nukkumaan menoa
Joku taas kaivaa itelleen kuoppaa uppotukkien merkeissä yksin kotona : /...
: /Joku taas kaivaa itelleen kuoppaa uppotukkien merkeissä yksin kotona : /...
korkkasit pelin kunniaksiMä tein jotain todella poikkeavaa Ei se mitään
Tjaa..vai silleen.Tuolle sinun positiivisuudelle että aamulla aurinko ja pikkutirpat herättää
toivotaan että saisit nukkua vähän pidempäänMie lähen nyt nukkuu, aamulla tulee "hyvällä" tuurilla taas herätys jo viiden jälkeen...toivottavasti ei. Öitä siis, olkaa kiltisti
:kiss:Tjaa..vai silleen.
:hug:...tyksii tyksii...hienot on sanat ja hyvä on biisi *vetää taustalla kovaa ja korkeelta*Lauri Tähkä - Polte - YouTube
Kuuntelee
Mua tähtitaivas täällä kuuntelee
kun huudan ääneen, miksi pois ei mee
hurja polte pohjaton
Haalenee
Vaik vuosi vuodelta vain haalenee
se rauta rintaa silti raatelee
Yksinäinen yöni on
Kiihkettä kuumaa
Hulluutta huumaa
sait mut tuntemaan
Katso mua pitkään